Не складываются отношения ни с кем
У меня по жизни не складываются отношения практически ни с кем. Ни с друзьями ни с семьей. У меня в жизни было всего 2 подруги и с теми дружба сломалась из-за того что и одна и вторая имели отношения с моим партнером. После чего у меня пропало доверие к женщинам.
В семье меня никто не понимает и не хочет понимать. Считают меня гадким утёнком. Я не знаю являюсь ли я проблемой как мне все говорят. Я не терпима к людям которые относятся ко мне неуважительно.
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Здравствуйте!
Сочувствую Вам.
Какой вопрос у Вас к психологам?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
То, что Вы описываете вызывает грусть и вопрос: А по какой причине Вы так долго терпели свою изоляцию? Вы обращались за помощью к психологу\психотерапевту раньше?
психолог онлайн
Здравствуйте
Какой у вас вопрос к психологам в связи с вашей написанным?
Как бы вам хотелось чтобы было?
Думаю, вам стоит обратиться на индивидуальную работу. Ваша ситуация с общением складывалась не первый год, по этому что-то изменить здесь в чате вряд ли получится.
психолог онлайн
Доброе утро. Какие у вас отношения с родителями? В вашем детстве присутствовал алкоголь с семье? Есть сиблинги?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Если ни с кем не складываются отношения, то это запрос на индивидуальную работу с психологом. Там вы сможете понять, что и почему происходит, как вы строите отношения.
психолог онлайн
Доброго дня! Написане Вами, я б розділила на дві частини. Перша - це стосунки з чоловіками. І друга - стосунки з родичами. Зради самі по собі надзвичайно болючі речі, тим паче, якщо їх провокують подруги... Але, у той же час, так просто у цьому світі нічого не трапляється... Судячи з написаного Вами, у Вас надзвичайно сильна ідеалізація оточуючих та стосунків з чоловіками. Ви їх схильні робити основним сенсом свого життя, а отже - дуже сильно миттєво прив'язуватися.
Але у цьому світі існує правило, чим більше ми щось у матеріальному світі робити основним, тим швидше воно повинне бути зруйнованим. Що, певним чином, і відбулося. Вас зрадили одразу і з двох боків: і чоловіки, і подруги... Що ж стосується стосунків з Вашими рідними, як на мене, природа непорозумінь така ж сама "В семье меня никто не понимает и не хочет понимать. Считают меня гадким утёнком. Я не знаю являюсь ли я проблемой как мне все говорят. Я не терпима к людям которые относятся ко мне неуважительно". Нас не розуміють тоді, коли ми самі не здатні когось розуміти. І не поважають, коли ми самі не поважаємо своїх батьків, якими б вони на наш погляд, не були недосконалими... Але це відбувається з Вашого боку абсолютно неусвідомлено. Адже нашими діями та почуттям керує наша підсвідомість, яка, у свою чергу, закладається, ще у дитинстві... Тобто, причини всіх проблем потрібно шукати у стосунках Ваших батьків та Ваших стосунках з ними. Без повної внутрішньої трансформації, вийти із замкнутого кола навряд чи вдасться...