Любимый или любовник
Доброго дня шановні психологи!Я і моя кохана тут уже Вам задавали питання.
Хочу ще уточнити для себе яка ваша думка якщо моя кохана ще покищо заміжня але ми дуже кохаєм одне одного і висловюєм дуже високі почуття одне одному ми вирішили жити разом і обговорили всі нюанси де і як ми будем жити але після побажання солодкиш снів одне одному коханна іде у ліжко до чоловіка і має секс зним бо якоби це подружній обовязоко і щоб він не запідозрив що у неї є хтось інший і...я розумію що у неї складна ситуація...але мене це дуже болить і я прошу її що б у неї небуло цієї близкості,і ми уже звертались до психолога разом і вона окремо зверталась тоже,але мені не подобається що вона прислуховується до думок психологів які кажуть їй що якщо я її люблю то не буду від неї вимагати нічого взагалі і закрию очі на цей секс і що це дуже егоїстично з мого боку просити її щоб вона уникала цієї близкості.
Я чомусь вважав що в даній ситуації у нас обох вже не повинно бути сексу ні з ким іншим о крім нас,а як вважаєте Ви?Дуже цікава думка і чоловіків теж.
Прошу не путати статус коханого з коханцем,і доречі моїй коханій дуже не сподобалось коли мене тут назвали любовником.
Всім дякую за відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 48

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня Олександре! На скільки я пам'ятаю, Вам на всі питання вже дали відповіді. При чому відповіді були різнопланові і Ви могли обрати ті для себе, які вважали найдоцільнішими... Знєте, Ви двоє дуже схожі на маленьких дітей, які весь час очікують, що за них хтось зробить вибір... Якщо Ви зв'язуєте своє життя з заміжньою жінкою, то повинні розуміти, що до тих пір поки вона заміжня, вона буде мати стосунки зі своїм чоловіком. І це йому зраджує дружина з Вами, а не Вам з чоловіком. І ще дуже дивно ображатися на слово "коханець"... Це так само як ображатися на те, що небо синє, а сонечко жовте... Це просто констатація факту. Тіна та Ви - коханці до тих пір, поки не зміниться ваш офіційний статус... І Вам пропонували індивідуальну роботу з кожним окремо і в парі. І краще це робити у одного спеціаліста, а не "бігати" по різним... Від цього ви ще більше заплутаєтеся... Але Ви знову наполегдиво задаєте одне і те ж питання... Ви хочете почути не те, що є правда, а те, що Вам до вподоби?
психолог онлайн
Доброго дня, Олександр
Ви знаєте, так вже повелося, що в цьому світі речі, явища та соціальні ролі мають назви. Іноді це людям не подобається, але назва від цього не змінюється.
Залежна від алкоголю людина теж ображається, коли її називають алкоголіком і каже, що в неї все під контролем, хоч це і не так.
Якщо людина має секс з кимось, окрім подружнього партнера, то це коханець (коханка). Це назва вашого статусу у житті жінки. Може це вам не подобається, але це так.
Тут нема чого обговорювати, це
зрозуміло. Коханий (кохана) - це не про статус, а про почуття.
Якщо я людину люблю, то вона моя кохана; якщо я займаюся сексом з кимось, коїм мого чоловіка - це коханець. Тобто, якщо вас дана жінка любить, то ви її коханий, якщо спить з вами будучи одруженою / коханець. Одне не виключає інше.
Думаю, вам варто перестати чіплятися до слів і давати назву і визначення вашим стосункам, бо це нічого не змінює, так як дій ніяких не відбувається. Якщо яблуко назвати кавуном, то ні його колір, ні смак, ні умови вирощування не зміняться.
«до думок психологів які кажуть їй що якщо я її люблю то не буду від неї вимагати нічого взагалі і закрию очі на цей секс і що це дуже егоїстично з мого боку просити її щоб вона уникала цієї близкості.» - бо коли людина любить, то для неї важливе щастя того, кого любить. Вона дбає про почуття і психологічний комфорт коханої людини. А який тут комфорт, коли на тебе тиснуть і чогось вимагають. Це що стосується вас.
Що стосується вашоі партнерки - так само. Якщо б про ваші почуття вона дбала, то не тримала б вас у такому підвішеному стані. І не змушували б так страждати. Чи ви по іншому бачите любов?
«ми вирішили жити разом і обговорили всі нюанси де і як ми будем жити» - дуже малоймовірно, що це станеться і що у вас діло зайде далі розмов. Ви писали, зо жінка не може покинути чоловіка через моральні принципи. Це саме по собі абсурд, бо наявність коханця свідчить про їх відсутність, принаймі в плані шлюбу. Обманювати чоловіка і зраджувати - не порушення принципів, а розлучення - порушення?
«Я чомусь вважав що в даній ситуації у нас обох вже не повинно бути сексу ні з ким іншим о крім нас,а як вважаєте Ви?» - я вважаю, що такої ситуаціі взагалі б не мало бути, бо не варто вступати в стосунки з одруженою жінкою. Або жінка одружена і має секс з чоловіком, або розлучена і тоді - з ким хоче. Зараз Ви обоє обманюєте її чоловіка.
психолог онлайн
Елизавета Александровна Новицкая
Евгений Тарасюк
Доброго дня.
цитата:
Ваші почуття зрозумілі, мало кому б сподобалось, якби у коханої людини був інтим з іншою людиною. Для чого Вам думака психологів, що Вам це дасть?
Я правильно розумію, що Ваша кохана має підтримувати статус люблячої і щасливої дружини і при цьому постійно шукати приводи для відмови від сексу? Як, по-Вашому, це має відбуватись? Якщо вирішили жити разом, то які кроки вже зробили для цього?
психолог онлайн
Евгений Тарасюк
Добрый день. Я к сожалению не видела предыдущих вопросов и ответов, но все же хочу обратить внимание, что вопрос секса с мужем это второстепенная тема.
Как я поняла вы оба взяли на себя решение быть вместе. В зоне вашей ответсвенности сделать так, чтобы Тина как можно скорее могла покинуть мужа (если есть какие-то объективные причины любя вас все еще с ним оставаться) и воссоединиться с вами.
Есть рамки и границы и границы одного человека заканчивается там, где начинаются границы другого. Вы можете попросить Тину не спать с мужем, но заниматься сексом или нет уже решит она сама.
Вы можете предоставить ей все возможности и условия. Это в пане вашей ответсвенности.
консультация психолога
Евгений Тарасюк
Здравствуйте, Александр! Увы, это решение Вашей женщины. Вы в данном случае можете только принимать это как факт и делать выводы. ( В любом случае, когда начинались ваши отношения она была замужем, т.е. и Вы сознательно шли в отношения с замужней женщиной). Удачи.
психолог онлайн
Добрий день, Олександре!
Я розумію Вас і співчуваю. Так склалися обставини.
Але мені хочеться процитувати дуже важливі слова, на мій погляд.
Надіюся, що вони Вас не образять, я би цього не хотіла.
«Все, що не станеться, на краще».
Ви цінні і важливі.