Помощь сыну
Добрый день меня зовут Ирина я сын и дочь и сыну 10 лет он психоэмоциональной обращаться сестрой непонятном мы просим чтоб она маленька уважал её там понимал в чем-то наблюдает разница она психует а он не понимает мы когда по нормальному с ним разговариваем он да хорошо сделаю потом начинает опять тоже самое всё всё для него дела он все равно плохо себя ведёт и постоянно кричит ищет всё ты ему не так всё ему не так не хочу это а вы купите мне взамен что-то я не знаю может какие-то таблетки выписать либо не знаю что делать
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго вечора! Судячи з того, як Ви висловлюєте не дуже зв'язно свої думки, допомога потрібна, у першу чергу, Вам самій... Що у Вас з Вашим психо-емоційним станом?
Дополнение от автора
У меня после того как с ребёнком нелады с сыном этот скажите щитовидка гормоны очень сильно повышена ну ты то эмоционально тоже с ним это на фоне и вот кричу вижу не понимает
психолог онлайн
Здравствуйте, Ирина!
Сочувствую Вам.
Какие у Вас отношения с мужем?
Как давно начало происходить такое с сыном?
Есть кто-нибудь, кто может Вас поддержать?
Стоит обратиться к психологу или
детскому психологу.
психолог онлайн
Здравствуйте. Из того, как Вы пишите, понятно только то, что Вам очень сложно сейчас. Но, к сожалению, понять Вашу письменную речь невозможно. Может, Вы писали на эмоциях - тогда попробуйте немного успокоиться и более доступно описать свою проблему.
психолог онлайн
Доброго дня Ірино! Мама та діти дуже сильно пов'язані між собою на психо-емоційному рівні. Тому однозначно психоемоційний стан матері передається і її дітям: діти стають тоді некерованими. Окрім того, крик руйнує розум і хлопчиків і дівчаток. Дівчатка від крику стають лякливими та забитими. А хлопчики просто перестають загалом чути таку маму. Тобто, вона може кричати що завгодно і скільки завгодно, але для дитини це буде лише як звуковий фон... Проблеми зі щитовидкою можуть мати психо-соматичний характер. Тобто, "непрожиті" негаразди та проблеми провокують і саме захворювання... А ситуація з Вашим сином однозначно пов'язана з Вашими внутрішніми проблемами. Але щоб бути більш впевненою у висновках, потрібно зробити індивідуальну психодіагностику сину. Як правило, діти дублюють поведінку дорослих у тій чи іншій мірі... Щоб виправити ситуацію, потрібна індивідуальна робота і з Вами, і з Вашим сином... З багаторічного досвіду, можу Вам сказати, що без цього Ви не обійдетеся, а само по собі ситуація, на превеликий жаль, навряд чи зміниться...Ответ отредактирован автором 27-08-2021 11:57:25