Расставание с человеком у которого депрессия
Я 9 месяцев встречаюсь с человеком у которого депрессия и сейчас я сомневаюсь в том что люблю её и часто задумываюсь о расставании и мне очень тяжело, не только потому что это впринципе расставания, но и потому что боюсь плохих последствий
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Доброго вечора Тимур! Про які погані наслідки Ви говорите? Що саме Ви маєте на увазі?
Дополнение от автора
Она раньше часто резала руки, для того чтобы избавиться от моральной боли и в любой плохой ситуации говорит про суицид, уже несколько раз спас её. Поэтому невероятно страшно даже думать о расставании и ощущение что я в безвыходной ситуации
психолог онлайн
По-перше, Вашій дівчині потрібна допомога... Чи знають її батьки, про її проблеми? Окрім батьків, вона сама може звернутися за допомогою у районну поліклініку до психіатра або, якщо вчиться у школі, до шкільного психолога... Мені шкода, але Ви опинилися у співзалежних стосунках... За власне життя несе відповідальність тільки сама людина... А Ви вже перебрали на себе відповідальність і накопичили почуття провини... Як на мене, Вам самому вже потрібна допомога психологів.. Але, якщо Ви ще неповнолітній, працювати з Вами можна лише з дозволу батьків...