Хоче лише секс
Познайомились домовились про перше побачення він каже що хоче лише сексу, бо постійно в роз’їздах і не готовий до серйозних стосунків - я сказала що такий варіант не для мене але побачення не скасували. Чи є шанс побудувати стосунки( серйозні ) і як поводитись на першому побаченні ?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Чи є шанс побудувати стосунки( серйозні ) і як поводитись на першому побаченні ?
Вам мужчина говорит, что ему нужен только секс, но Вам этого недостаточно. И Вы решаете идти с ним на свидание. Откуда эти сомнения, что может быть так или иначе? Вы когда говорите, что хотите серьезных отношений, всегда подразумеваете, что готовы на секс без обязательств?
Как складываются Ваши отношения с мужчинами?
Какие у Вас отношения с Вашим отцом?
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
Хлопець вже відповів на Ваше запитання
цитата:
він каже що хоче лише сексу, бо постійно в роз’їздах і не готовий до серйозних стосунків
цитата:
але побачення не скасували.
А чому погодилися?
психолог онлайн
Анна Васильевна Мартынова
Здравствуйте, для начала вам нужно задуматься что именно вы ищете в мужчинах, какого мужчину вы хотите видеть рядом с собой. Данный мужчина чётко обозначил чего хочет, отсюда ваши цели не совпадают. И спросите себя, вы идёте на свидание с человеком ожидания которого отличаются от ваших, обдумайте это детальнее и спросите себя, стоит ли этого потраченого времени.
психолог онлайн
Здравствуйте.
цитата:
Вы согласны строить отношения на условиях, которые вам предлагает мужчина?
психолог онлайн
Наталія Крилова
Добрый вечер!
цитата:
і не готовий до серйозних стосунків - я сказала що такий варіант не для мене але побачення не скасували.
Молодой человек точно озвучил чего он хочет и что он не готов к серьезным отношениям. Скажите, почему Вы на это первое свидание согласились и на что Вы рассчитываете? Хотите ли Вы тоже просто секса без обязательств?
психолог онлайн
Доброго вечора Анно! Можу Вам сказати з вірогідністю 99,9%, що зустрічання з таким хлопцем абсолютно безперспективні у плані серйозних стосунків. А от наробити собі шкоди - вірогідність сто відсоткова. Адже вступаючи у інтимні стосунки, дівчина миттєво підсвідомо сприймає хлопця як свого чоловіка і до нього прив'язується. Тоді, як чоловік отримавши "своє", починає ставитися до дівчини як до ганчірки, якою можна просто скористатися і викинути... Вас влаштовує ткий варіант? Якщо ні, тікайте від нього чим далі, тим швидше. Ви свого хлопця ще зустрінете. І якщо він буде Вашим, Ваша цнотливість тільки додасть ваги і Вам, і вашим стосункам!