Чи варто терпіти далі?((
Доброго вечора.Я живу з чоловіком 20 років .У нас 4 спільних дітей,але бажана для нього була лиш перша дитина.Всі наступні він не хотів признавати,а коли завагітніла з останньою ,взагалі хотів вигнати мене з дому,або відправити на аборт Я це все терпіла ,як то кажуть ради дітей Гроші він мені не дає ,я викручуюся як можу .Навіть доводилося брати кредити.А виявляється що він ховає гроші в свого старшого брата,який живе з нами .А мені говорить що немає Я ніколи в житті не питала де і скільки в нього грошей Тому це для мене був шок,що він ховає від мене гроші.Адже я ніколи в житті йому не зрадила,не пиячка ,не курю. Все життя присвятила йому і дітям,хоча він мене постійно принижував.Я просто так не можу ? Не знаю як поступити далі ,бо найменшій дитині тільки 1.5 рочка,але моє серце вже не витримує морально.Порадьте будь ласка як мені бути (((((Хотіла подати на розвід,діти просять не розводитись,але терпіти вже немає сил просто ....
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Инна Владимировна Черняева
Инна Витальевна Гречко
Доброго вечора! Що означає "Всі наступні він не хотів признавати"? Ваш чоловік не хотів наступних дітей чи вважав що ці діти не від нього?
"Я це все терпіла ,як то кажуть ради дітей" - тобто виходить що Ви вирішили пожертвувати собою, своєю гідністі заради дітей. Частіше всього потім коли діти виростають мами їм говорять - а от я заради тебе терпіла стільки, і ти тепер мені винен. І дітям потім відчувають на собі провину за тяжке життя матері.
"Гроші він мені не дає ,я викручуюся як можу" - а як чоловік бере участь у сімейному житті, в вихованні дітей?
Чи пробували Ви говорити з чоловіком на тему того чому він від Ваш ховає гроші?
"Все життя присвятила йому і дітям,хоча він мене постійно принижував" - а що Вас тримає у відносинах з чоловіком, якщо з Ваших слів фінансово він не бере участь в сімейному житті?
"Порадьте будь ласка як мені бути" - зрозумійте що річ іде про Ваше життя, і хтоб що Вам не порадив, як бути прийдеться вирішувати тільки Вам. Розумію Вашу почуття, це дуже складно жити з чоловіком який принижує і не беру фінансову участь в сімейному житті. Але кому Ви родите краще своїм терпінням того, що Ви моральне уже не витримуєте? Дітям? Наврядчи? Адже найкраще що Ви можете зробити для них - це бути щасливою. Тоді і вони, відчуваючи Ваш стан, будуть відчувати себе щасливими. А так у Вас уже немає сил. Я б радила Вам звернутися за допомогою до психолога, щоб розібратися зі своїми відчуттями, і з його підтримкою прийтяни вірне для Вас рішення. Бажаю успіхів!
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Сумна у Вас історія (( Мени шкода, що Вам доводиться проходити через це…
Я правильно Вас зрозуміла - ви з чоловіком контрацепцію не використовували?
Ситуація складна і тут треа дуже ретельно розібратися в декількох моментах. Нажаль в форматі сайта це неможливо - я б радила Вам вибрати та попрацювати з фахівцем.
психолог онлайн
Наталья Викторовна Луценко
Вiтаю!
Спiвчуваю Вам
цитата:
ЧИ ВАРТО ТЕРПІТИ ДАЛІ?((
Як би Ви сама вiдповiли на це питання, якби його ставила Вам близька людина? Ваша дочка, наприклад?
психолог онлайн
добрый день. вы взрослая и вам решать, хотите разводиться то разводитесь, жизнь одна за ваши жертвы вас никто не отблагодарит, даже дети. чего боитесь? какая вы когда терпите? какой становитесь?
а если решите развестись, какой станете?
психолог онлайн
цитата:
Порадьте будь ласка як мені бути (((((Хотіла подати на розвід,діти просять не розводитись,але терпіти вже немає сил просто ....
На жаль, з Вами трапилось те, що трапилось. І тепер варто робити важкий вибір та приймати рішення. Разом з тим потрібно було б розібратись з вашим способом бути у стосунках ціною жертви власними інтересами заради дітей.
Зрозумійте, діти можуть хотіти своє, а вам уже життя немає в умовах, що склалися. Ви пригнічені, виснажені ємоційно...То що доброго ви ім можете дати?
Вважаю, що вам потрібно звернутись по допомогу до близьких і рідних людей. І, зрозуміло, провести розмову з чоловіком, висловити усі своі думки й зрозуміти, чи є хоч маленька перспектива змінити ваші стосунки на краще.
психолог онлайн
Добрый день.
Знаете, первые годы своей жизни полностью копируют поведение своих родителей и впоследствии уже неосознанно живут практически так же, как жили их родители. Скажите, вы хотите, чтобы ваши дочери повторили вашу судьбу, а сыновья- поведение и судьбу мужа? А ведь именно ради такой их судьбы вы терпите издевательства над вами....
психолог онлайн
Доброго вечора! Як на мене, Ви сам причину того, що з Вами відбувається вже озвучили однією своєю фразою "Все життя присвятила йому і дітям,хоча він мене постійно принижував". Ви на стільки "злиплись" внутрішньо зі своїм чоловіком, що повністю втратили себе як особистість, як жінку і як людину... Ви поставили себе у принижений, залежний стан рабині-наймички, з якою можна робити абсолютно усе що тільки чоловіку заманеться... Які стосунки були у Ваших батьків? Які стосунки у Вас з батьками?