Як відпустити всі неприємні моменти/ситуації минулого?
Доброго вечора !
Хотіла б попросити вашої допомоги.
Мені 20 років і я почала відчувати (так само оточуючі), що я не можу розслабитися у відносинах. Я стала не впевнена в собі, агресивна, мене лякає будь-який шорох і тд. Йде мова про те, що я 2 піддавалась зґвалтуванню.
Особливо близького контакту зі своєю сім‘єю я не мала, так як батьки завжди були на роботі, а потім мама позбавила мого тата батьківських прав, я дуже любила тата, до цих пір всі теми, які стосуються батька для мене являються болючими.
З вітчимом у мене мягко кажучи відносини складалися не дуже. Я зажди була спокійна, не кричала, ставилась з повагою, вчилась добре. Я боялась знаходитись дома, мама і вітчим хотіли мене відправити у дитбудинок, говорили, що я їм не потрібна. (Пізніше я дізналась про те, що я появилась на світ лише щоб врятувати бізнес моїх батьків). Я дуже боялась вітчима і його сім’ї. Він довів мене до того, що я почала приймати різні каплі і таблетки типу антидепресантів, седативні препарати і тд. Мама вітчима, коли я лежала в лікарні з пневмонією, прийшла до мене з апельсинами(у мене на них алергія) і почала кидати їх в мене…море було ситуацій, коли я була і в царапинах і синяках. Я ненавиджу свою сім‘ю. Я дуже рада, що зараз знаходжуся в іншому місті, але тепер я не можу нормально побудувати серйозні відносини, бо на мені усе це відбилося, а особливо сильно я помінялася після останнього зґвалтування моїм на той момент найкращим другом, це відбулося ~7 місяців назад. Я просто не можу, кожного разу як я старалася після цього випадку побудувати відносини я завжди відчувала максимально негативні почуття під час сексу, морально мені дуже важко, я одразу починаю усе це згадувати, всі подробиці і це мене вбиває зсередини. Я стала агресивніша в порівняні до минулих років і єдине що я хочу це те, щоб усе це пошвидше закінчилося, я не хочу такого життя і не хочу на когось переносити свої переживання..
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрый день.
Сочувствую, у вас было действительно сложное детство, а прошлое действительно формирует настоящее и будущее. Конечно, прошлого не изменить, но вот своё отношение к нему изменить можно. Обращайтесь за личной консультацией к психологу, (заниматься можно как очно, так и онлайн), и вы сможете изменить настоящее и будущее. Удачи вам!
психолог онлайн
emilia, доброго времени суток!
Это ужасно то, что Вы описали. Мне очень жаль, что Вам пришлось пройти через такое ((
цитата:
Йде мова про те, що я 2 піддавалась зґвалтуванню.
К сожалению, формат сайта Вам не поможет. При такой сильнейшей травматизации нужна индивидуальная терапия и желательно с травмотерапевтом, возможно работа в методе EMDR. Сайт может лишь познакомить Вас с разными специалистами, чтобы Вы могли выбрать и дать, схематично понимание происходящего.
Проблема травм такого рода - они держат человека на крючке. И пока Вы эту травму не проработаете - все остальные действия будут бессмысленны и дадут нестабильные результаты. ТАк что выбирайте специалиста и начните работу к свободе.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!