Неприйняття життя
Доброго дня. Досить довгий час вважаю що все моє життя бездарне. Немає друзів на яких можу покластися, розведена, маю дитину. Роботи не має. З рідними постійно скандали і непорозуміння. В коханні не щастить. Загалом не розумію сенсу свого життя. Кожного дня все більше впадаю в розпач. Рятуйте.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго вечора! Врятувати можна лише ту людину, яка вже готова брати відповідальність за своє життя на себе, а не займається полшуком винних... Хто був ініціатором розлучення з чоловіком? Через що скандали з родичами?
Дополнение от автора
Розвелись з моєї ініціативи ( почав пити та підіймати руку)
З рідними сварки побутові але в той же час відчуваю що ми з дитиною наче чужі та заважаємо.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго вечора!
цитата:
Досить довгий час вважаю що все моє життя бездарне. Немає друзів на яких можу покластися, розведена, маю дитину. Роботи не має. З рідними постійно скандали і непорозуміння. В коханні не щастить.
Виходить так, що не склалося. Чи є у Вас розуміння, ЧОМУ? Що не так?
Якщо нема і Ви бажаєте хоча б зрозуміти,в чому річ, тоді треба поспілкуватись з психологом. Поцікавитись відповідною літературою й, можливо, відшукати можливості задля змін того невдалого сценарію. З практики скажу, що лінію життя та загалом його наповнення можна кардинально міняти. Аби бажання було.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Евгений Тарасюк
Знаєте, в вашій історії особисто мені побачилась доволі сильна людина, яка здатна припинити стосунки, в яких її ображають – Ви розвелися з чоловіком, який пив та піднімав руку на Вас, і цим Ви не тільки врятували себе, але й захистили свою дитину від дуже небезпечного майбутнього.
Це характеризує Вас як сильну особистість, яка до того ж, здатна адекватно оцінити ситуацію, а не тішить себе ілюзіями, що «він виправиться». На таке багато жінок не можуть зважитися по 10-20 років «сімейного» життя, а Ви змогли!
І ваш заклик «Рятуйте» звучить достатньо енергійно, ніби Ви маєте сили, але не знаєте, в якому напрямку їх спрямувати.
Сенс життя – штука не постійна, з віком приходить новий досвід, змінюються орієнтири, тому у людини наступає кризовий період, коли він опиняється в пошуку свого сенсу життя.
Вам важливо розібратися в своєму минулому, «розкласти все по поличках», опрацювати те, що вважаєте помилками, роздивитись, якого нового досвіду набули. Це ефективніше було б зробити разом зі спеціалістом, бо тут важливо виявити те «підводне каміння», яке може заважати в майбутньому (як наприклад, ваші установки про те, що ваше життя «бездарне»).
Потім важливо уявити собі, якого життя Ви для себе хотіли б, і знайти шляхи, як би це можна було б здійснити.
В будь якому віці можна змінити своє життя, якщо є таке бажання, а Вам ще тільки 23))
Важливо подивитись на своє минуле не оцінюючи його,( особливо негативно), а просто прийнявши себе як звичайну людину, яка в чомусь помиляється, а щось вміє досить добре.
Яким би Ви хотіли бачити своє життя?
Ким можете працювати зараз, і ким хотілося б в майбутньому?
Як «бачите» свою власну родину?
психолог онлайн
Так інколи буває у житті, що єдиним виходом стає тільки "втеча" від кривдника... Але... нічого просто так не буває... І ми "притягуємо" до себе лише тих, хто "дзеркалить" наші внутрішні проблеми... Щось мені підказує, що стосунки Ваших батьків між собою також далекі від безхмарних... Які у них стосунки? І які стосунки були у дідусів та бабусь?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, какую Явы хотите получить помощь? Какие у Вас отношения с родителями? Вам только 23 года , а звучит так, что жизнь прошла. Сформулируйте свой вопрос пожалуйста
психолог онлайн
Доброго!
Здається, у Вас зараз період так званого "перезавантаження", коли все зайве й руйнівне відпадає як шматки бруду. А на вільне місце обов'язково прийде своє й корисне.
Цей час, без сумнівів, є дуже важким, але для Вас, на виході, він буде дуже корисним.
Якщо ж від своєї слабкості Ви будете чіплятися за те, що саме відпадає, то самі ж собі тільки підсилите страждання та ускладните шлях до одужання.
Мудрості Вам та сили!