Встречаюсь с женатым.
Я замужем, встречаюсь с женатым. Очень хорошо с ним, но нет перспектив. С мужем быть уже не хочу. Были попытки прекратить связь с любовником, но не могу его отпустить потому что нравится с ним, но с другой стоооны это не здоровые отношения. Как выйти из них?
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
Доброго дня! Дуже добре, що Ви розумієте неперспективність стосунків з коханцем. Та якщо б якась просто порада як "вийти" з таких стосунків, була ефетивною - Ви б з них вже давно вийшли, як на мене... Насправді, коли жінка починає інтимні стосунки з іншим чоловіком, на превеликий жаль, навіть не уявляє, на скільки саме оці інтимні стосунки "прив'язують" до нього і віддаляють від законного. По факту, на рівні підсвідомості, Ви вже "поміняли" свого чоловіка на іншого (Не має значення, що він апріорі коханець. Так діє природа жінки: з ким є інтим, той і чоловік). Тому обійтися без допомоги спеціаліста у питанні "любовного трикутника" навряд чи вдасться... Єдине, що можу Вам сказати з великою вірогідністю, це те, якщо найближчим часом не почати розбиратися у ситуації, чому саме стала можливим присутність третього, Ви можете загалом залишитися на все життя просто коханкою... Як склалися стосунки у Ваших батьків?
психолог онлайн
А что держит в этих отношениях?
Для чего хотите выйти из отношений, если вам хорошо?
Дополнение от автора
Да, я понимаю, что поменяла своего мужа на другого мужчину. Но до вступления в эти отношения, отношения с мужем были мягко говоря не очень. Живем как соседи. Предлагала развод, сказал что хочет жить с ребёнком и что мы воспитываем ребёнка. Любви нет, нет взаимопонимания, секса муж не хочет.
Дополнение от автора
Что держит в отношениях? То что нравится с этим человеком проводить время, нравиться отношение ко мне, от него есть внимание и забота. То что не получаю от мужа. Выйти хочу, потому что при этом всем сложно быть второй, любовницей. Мне приносит боль, когда он со своей семьей а не со мной. Эти мысли сидят у меня в голове и я осознаю что они меня загоняют в депрессию. Вот мы провели с ним 4 дня вместе и сейчас у меня перепад настроения.
психолог онлайн
Так, розумію Вас. Це найважче у стосунках з одруженим чоловіком... І все ж, "трикутники" не створюються просто так... Там, де немає гармонії в родинних стосунках, як правило, з'являється третій... Ви не відповіли на мої запитання... Так буває тоді, коли говорити про щось дуже важко, але... Саме там і може приховуватися основна причина того, що у Вас з чоловіком стосунки не дуже..."отношения с мужем были мягко говоря не очень. Живем как соседи. Предлагала развод, сказал что хочет жить с ребёнком и что мы воспитываем ребёнка".По правді, родина найперше, і потрібна для того, щоб народити та виховати дитину... У цьому сенсі, як на мене, Ваш чоловік вчиняє дуже мудро...Якщо Ви хочете "вийти" із нездорових стосунків з коханцем, насамперед, потрібно розібратися, чому поки що не склалися стосунки з чоловіком... І я вважаю, що Вашу родину ще можна врятувати...
психолог онлайн
А почему вы мужу оставили право решать жить вам вместе или разводиться?
Почему с мужем не меняете отношения? Ведь можно попробовать все наладить
Выйти безболезненно из отношений, где вам хорошо, ну никак не получится. Поэтому вам решать - остаетесь вы в них либо разрываете. Это же ваш выбор и ваши действия