Як працювати далі і як допомогти вийти із такого стану дитині?
Доброго дня. До мене звернулася мама з дитиною. Дитині 7 років, але була неприємна ситуація...у 2 роки дитину вдарили в груди на вулиці інша дитина......до психолога звернулися вперше...в дитини спостерігаються часті істерики і боязкість залишитись без мами...дитина проговорює в ході бесіди що хоче стати маленькою і мати багато іграшок. Стан емоційно нестабільний. Підкажіть будь ласка колеги як працювати далі і що робити .Я тільки почала працювати в даній сфері .Дякую за відповіді і допомогу
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Оксана Игоревна Истомина
Владимир Анатольевич Тарасенко
Алла Григорівна Веленко
Доброе утро!
Вам нужно обратиться к своему супервизору, который работает с детьми. Если Вы только начали работать, то очень важно это делать при поддержке опытного специалиста. Ребёнку нужна терапия, чтобы с этим справиться. Почему Вы думаете, что причина этому то, что ее уладил другой ребёнок в 2 года, потому что мама так думает? Возможно, что нужно работать и с мамой, почему ребёнок хочет быть маленьким и не взрослеть. Нельзя рассматривать одного ребёнка отдельно от его семьи, он ее часть
психолог онлайн
доброе утро. присоединяюсь к обратиться к супервизору. вместе обсудите стратегию работы и получите профессиональную поддержку. если такого не знаете, то нужно его искать, можно написать пост в соц. сетях специализированной группе пожхода в котором работаете.
Дополнение от автора
Дякую велике. В дитини після цієї ситуації почалися дуже сильні часті істерики і відсторонення від оточуючого світу..небажання контактувати з дітьми...опираючись на ці факти я зробила таке припущення.....а супервізора немає=/....не знаю де шукати такого
психолог онлайн
Вы можете обратиться к своим преподавателям , где Вы получали образование и они Вам подскажут.
психолог онлайн
Думаю, що окрім ситуації з ударом. там є проблема в родині. Адже, зачасти, дитина не хоче "рости" тоді, коли чогось недоотримала в дитинстві. До речі, Вам потрібно зробити діагностику дитини. Бо не можна допомогти, якщо не виявлено справжньої причини проблеми. Для таких дітей дуже добре підходять так звані проективні методики: Малюнок сім'ї, дитина під дощем, три дерева, баранець у пляшці тощо. А загалом, я б радила Вам знайти для себе супервізора... Хоча, якщо Ви працюєте у дитячому закладі, у Вас повинні бути куратори рівня методиста. Зверніться до нього. Адже він може Вам порадити просто більш досвідченого колегу, який давно працює з дітками... Якщо самі не справляєтеся, нічого страшного (і навпаки, дуже розумно) щоб не зашкодити дитині, перенаправити маму до більш досвідченого колеги... Або, підбирайте спеціаліста (це можна зробити і на цьому сайті) і домовляйтеся про супервізійний супровід самостійно... Це нормальна практика у всіх цивілізованих країнах...