Ссоры с мужем
Здравствуйте,мы вместе , 5 лет женаты 3 года, ребенку 5 месяцев. С мужем совершенно перестали друг друга понимать. Что не попытка поговорить так ссора с возможным разводом. Я пытаюсь быть мягкой, но иногда все просто добивает. Муж человек добрый,но очень беспречный и не обязательный. Любые договоренности непонятно сделает ли. Хотя для меня и ребенка старается. Но как только есть что то что не устраивает одного из нас поговорить спокойно мы не можем. Эмоционально очень тяжело , ибо появилась ревность, недоверие и т.д. Незнаю как справится и как сменить свое отношение.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрий день, Nika 98.
Така зміна стосунків відмулася після появи дитини, чи можливо після інакших подій? Через що, зазвичай, у Вас виникають конфлікти?
цитата:
но очень беспречный и не обязательный.
Як саме це проявляється поведінково?
цитата:
Хотя для меня и ребенка старается.
Як саме?
цитата:
ибо появилась ревность, недоверие и т.д.
У Вас чи у нього?
Дополнение от автора
Появилась ещё до ребенка.Обычно через пиво, его вечную занятость. Отсутствия близости. С ребенком стало ещё тяжелее.
То есть допустим,договорились о алкоголе, что пить меньше, или сделать что то. Все,поговорили, вроде поняли друг друга,он дальше делает как хочет. Хотя алкоголя стало меньше в количестве.
Я ушла с работы, год пыталась забеременеть. Он полностью обеспечивает семью, пытаемся накопить на ипотеку квартиру побольше . Ребенок полностью на мне,и дом тоже.
Ревность у меня,так как я не чувствую себя любимой из за отсутствия общения и вечной занятости. Он ревновал когда я работала ,но в меру.
психолог онлайн
цитата:
Обычно через пиво, его вечную занятость.
Скільки разів на тиждень може пити Ваш чоловік? Скоріш за все, це вже побутовий алкоголізм. Що йому дає пиво?
цитата:
Ребенок полностью на мне,и дом тоже.
Не дивно, що у Вас конфлікти. Ви - втомлені, чоловік також. Ваші базові потреби не задовільняються і це необхідно вирішувати спільно через діалог, а ви чуєте, скоріш за все, лише звинувачення один одного. Як Ви дивтися на ідею звернутися спільно до сімейного психолога?
цитата:
Ревность у меня,так как я не чувствую себя любимой из за отсутствия общения и вечной занятости.
Ви йому про це казали?
Дополнение от автора
Пиво пьет каждый день,мотивируя что расслабляет голову, работает много по 13-15 часов умственно. Я обращала на это внимание,чем больше акцентирую тем хуже становится , он на шло делает .
Были мысли о психологе,но для него он все делает ок,только я чем то не довольная всегда . Он обеспечивает значит свое дело сделал.
Говорила, периодами ,когда работы меньше все выравнивается, когда больше усугубляется. С его стороны пока не вижу реальной причины ревновать к кому то, это больше ревность к работе что-ли .
психолог онлайн
Доброго дня Nika! Як на мене, Ваш проблему краще розглядати частинами... Конфлікти виникають, як правило, тоді, коли, по-перше, у людей не вистачає внутрішніх ресурсів, щоб елементарно терпіти недоліки близьких людей. Тому під час найменшого непорозуміння включаються претензії один до одного. І чим більше наші очікування, тим сильнішим буває розчарування і частішими конфлікти... І у цьому плані, як на мене, Ви один одного "дзеркалите" - "Ревность у меня,так как я не чувствую себя любимой из за отсутствия общения и вечной занятости. Он ревновал когда я работала ,но в меру." Щодо алкоголю... Чоловікам за своєю природою дуже важко розслаблятися (до речі, на відміну від жінки, яка в ідеалі, за своєю природою, вже повинна знаходитися у стані розслабленості) і для цього потрібні певні знання та навички. Коли чоловік не знає як і не вміє розслаблятися, він починає використовувати алкоголь та тютюн (рідше - наркотики), які дійсно розслабляють на певний час, але і несуть величезну після цього шкоду... "Пиво пьет каждый день,мотивируя что расслабляет голову, работает много по 13-15 часов умственно. Я обращала на это внимание,чем больше акцентирую тем хуже становится , он на шло делает". Ваш чоловік говорить Вам правду, працювати в повній психо-емоційній напрузі по 13-15 надзвичайно важко.... До того ж , крім незнання як розслаблятися без алкоголю, додається напруга дружини, яка сама весь час знаходиться фактично у стресовому стані. (Адже атмосферу в родині створює саме жінка). І Ваша внутрішня напруга також впливають на чоловіка "чем больше акцентирую тем хуже становится , он на шло делает". Він не робить Вам нічого "на зло". Він просто реагує так, як буде реагувати абсолютно любий чоловік у разі, коли дружина почне тиснути та щось нав'язувати... Як на мене, вам двом не вистачає знання як правильно спілкуватися, як будувати гармонійні стосунки - Ви кожний "тягнете на себе свою ковдру", занаходитеся у стані постійного очікування щастя один від одного... І чим більше очікувань, тим менше любові насправді в стосунках...
психолог онлайн
Увы, но вы сейчас, став зависимой от мужа и будучи уязвимой из-за совсем маленького возраста ребенка, просто потихоньку начинаете снимать розовые очки и видеть реальность. Ваш муж алкоголик, не надежный, не особо интересующийся семьей. Нет смысла ждать чудес и рассчитывать, что если вы будете что-то требовать, просить или регулировать количество спиртного, то все измениться и муж станет другим.
Вам хорошо бы самой обратиться к психологу и разобраться с собой, направить энергию не на изменения мужа (это пустая трата времени и сил), а на себя. А там и муж может подтянется, а может и нет. Тем более муж обеспечивает, а значит возможности для себя у вас есть
психолог онлайн
цитата:
Пиво пьет каждый день,мотивируя что расслабляет голову, работает много по 13-15 часов умственно.
Ого, дуже багато роботи. Ви казали йому про своє хвилювання, адже такий режим не те, що не залишає часу на спільне часопроводження, але і елементарний час на відпочинок? Це дуже не корисно. Водночас, алкоголь зараз це скоріше як "допінг", що дозволяє триматися на плаву, але і при цьому, рано чи пізно опірність організму зростатиме і дози збільшуватимуться. Важливо розвивати культуру відповчинку разом, але важливо про це говорити з позиції своїх почуттів.
цитата:
Ви можете сказати чоловіку, що для Вас важливі стосунки і Ви бачите як вони погіршуються і це Вас дуже засмучує. Зараз Ви готові працювати над ними і просите підтримки у нього, щоб цей процес був ефективнішим, щоб спеціаліст бачив одразу дві точки зору. Якщо чоловік не погодиться, ОК, це його вибір, проте Ви можете завжди звернутися до психолога самостійно і можливо Ваші зміни опосередковано вплинуть на ставлення чоловіка, або ж Ви поглянете на ці стосунки по-новому.
цитата:
Говорила, периодами ,когда работы меньше все выравнивается, когда больше усугубляется.
Дуже добре, що Ви про це говорите. Важливо, щоб чоловік чув Ваш фідбек про стосунки і Ваші переживання.