Не розумію стан коханого
Зустрічаємося з хлопцем 4 місяці , останній місяць в нього депресія, тривожний стан , буває агресивним , каже що нічого не відчуває але знає що мене любить , тіл ти через свій стан , не може це щиро сказати , вже місяць робить мені морально боляче , і він це розуміє але не аж ніякого відчуття жалості , його взагалі нічого не цікавить , нізким не спілкується тільки п'є , навіть з дому не виходить (крім роботи)
Я розумію його стан , але не можу так більше , люблю його більше за все , та не хочу роставатися , підтримую його завжди , але не можу зрозуміти це все-таки винний стан , як мені всі кажуть , і чи не потрібно здаватися , та бути поряд з ним завжди до останнього .
Всі знайомі кажуть що ми повинні це пройти разом , і тоді все налагодиться .
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Богдана
Яке у вас питання?
Знаєте, в житті у кожної людини бувають різні періоди та стани. Та якщо людина доросла та відповідальна, а тим більше, любляча, то вона не стане переносити наслідки свого стану на оточуючих людей.
Зараз, як я розумію, ваш молодий чоловік перебуває в стані стресу. Для вас це чудова нагода поспостерігати, як саме він звик додати стреси. Чи подобається вам це чи ні?
Адже, якщо ви збираєтеся бути разом, то вам доведеться в житті пережити не один стрес разом. Подумайте про те, чи готові ви до такого, чи зможете в таких умовах бути щасливою.
Яким чином ваш хлопець робить вам морально боляче?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Доброго дня, Богдана!
Спочатку Ви написали, що НЕ РОЗУМІЮ СТАН КОХАНОГО
А потім
цитата:
Я розумію його стан
Як Вас зрощуміти?
цитата:
Цей ребус навряд чи хтось зможе розгадати. Чи винний стан? Чи. може, він Вас не кохає? Проте Ви не наважлись так написати, хоча Ваші слова передають саме таку думку.
цитата:
останній місяць в нього депресія, тривожний стан , буває агресивним ,
ВІн до лікаря чи психолога, я так розумію, не звертається. То скажіть, будь ласка, яким чином його стан може виправитись і нормалізуватись?
цитата:
і чи не потрібно здаватися , та бути поряд з ним завжди до останнього .
Хочу запитати, пройти що? Ви вмієте лікувати алкогольну залежність? Виводити людину з депресіі? До якого останнього, тобто кінця, Ви можете бути з ним разом? Це прості питання, але вони точно наблизять Вас до розуміння ситуаціі та висновків стосовно того, як Вам поводитись.
цитата:
люблю його більше за все
Закоханість - прекрасне почуття, особливо в молодому віці. Менше з тим, якщо інша людина стає стає сенсом життя, всі думки лише про нього, при цьому забувається усе інше, включно з власним здоровьям, то це вже не закоханість. Це більше про ємоційну залежність. Є над чим замислитись, як вважаєте?
психолог онлайн
Если у МЧ есть проблемы с его состоянием, агрессией, то стоит обратиться к специалисту и решить этот вопрос.
По поводу того, что нужно быть до последнего и бороться.
Да, у каждого человека бывают сложные периоды и конечно важна поддержка. Но это не значит, что нужно забить на себя и позволять плохо обращаться. Говорите МЧ о своих переживаниях, про то, что он делает вам больно и предложите решить как-то этот вопрос. Если ему дороги вы и ваши отношения, то он найдет способ, как решить проблему. А если подразумевается, что никто ничего делать не хочет, но ты терпи до последнего, то тут уже стоит задуматься, а ради чего терпеть? А как долго вы готовы ждать, пока все образуется? А как вы будете строить отношения дальше, если нет уже спустя 3-4 месяца взаимопонимания?
психолог онлайн
Доброго вечора! Ви пишете, що Ваш коханий знаходиться у депресії і п'є, а Ви поруч... Загалом, коли людина п'є, вона перестає бути адекватною і втрачає здатність правильно реагувати на оточуючих... чоловіки по своїй природі можуть долати труднощі тільки якщо самі цього захочуть. Тому ніякі вмовляння та терпіння поруч жінки не змінять щось кардинально... Хіба що навпаки, можуть ще більше чоловіка розслабити... Вас влаштовує роль рятівниці та няньки? У всякому випадку чоловіки, дівчат з такою поведінкою, не сприймають як жінок заради яких варто долати труднощі... Дайте йому можливість самому прийняті рішення, не тягніть його на собі... Бо навіть, якщо залишитеся разом і зараз допоможете таким чином, потім прийдеться все життя рятувати та тягнути... І ще, Ви не написали, що спровокувало такий стан хлопця? Можливо були якісь серйозні проблеми чи події? Але у любому випадку, людина яка п'є адекватно реагувати ні на що просто не зможе... А те, що радять знайомі... Як у них склалося особисте життя?