Школа
В мене дитина ходить в школу в 3 клас діти це взагалі ,сьогодні порізали в сумці замочка один хлопчик ,дитина прийшла і плаче ,я звернулась до мами ,вона наробила такої брехні мені що я незнаю що робити вже і до дитини казала що ти дуже поганий на тебе діти жаліються ,дитина плаче і каже що в школу вже не піде а мама хлопчика того що це все зробив пише до мене ще один раз мою дитину зачипиш то дивися і зробила мене і мою дитину виною
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Анна Ланина
Наталия Горская
Доброго вечора! Дуже важко зрозуміти, що насправді сталося з Вашим сином. Ви написали все надміру емоційно, непослідовно та хаотично... Хто кому порізав замочка? За що Ви звинуватили свого сина? За що жаліються діти на Вашого сина? Кому та жінка погрожує "ще один раз мою дитину зачипиш то дивися" Вам чи Вашому сину? І яке питання у Вас до психологів?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір, nikf8a.
Можете, будь ласка, поетапно описати цілу ситуацію.
цитата:
до дитини казала що ти дуже поганий на тебе діти жаліються
Хто саме це казав? На що діти жаліються? Ви зверталися до класного керівника? До шкільного психолога?
психолог онлайн
Ви відчуваєте образу і несправедливість. До себе та до своєї дитини. Тож треба захистити і себе, і її.
Бажано звернутися до класного керівника - щоб була задіяна саме нейтральна та офіційна сторона в цьому конфлікті. Може ще завуч з виховної роботи. Шукайте в них підтримки. Це їх задача: вирішувати подібні конфліктні ситуації.
Тримайтесь!
психолог онлайн
Доброго дня!
Шановна мамочка, на цьому сайті зараз головне ваші думки!
Будьласка, піклуйтеся зараз в цю мить про себе.
Ситуація з дітьми обов'язково вирішиться, але треба поступово розбирася і дізнаватись у чому причина.
Це ж діти! Вони буває б'ються кожного дня, через те що ще маленькі і не можуть правильно спілкуватися. А буває дружать до того сильно що "не розлій вода". Кому как повезе.
Але ми з вами вже дорослі і знаємо що можемо звернутись до класичного керівника, до завуча, до шкільного психолога. Які за допомогою( тільки разом з вами, це важливо) навчать дітей лібо дружити разом або поважати інших учнів.
Виховання та навчання в школі це не один рік а 9-11 років. Але ви справитесь! Наші батьки справилися й ми теж так можемо.
Тримайтесь
Порадьтесь як вам бути у класного керівника
психолог онлайн
Раджу відвідати шкільного психолога з метою з'ясування ситуації. Якщо це булінг Вашої дитині, а змін з часом позитивних не буде, то можливо є сенс перевести дитину до іншого класу та школи. Якщо це конфлікт лише з однією дитиною, то спробуйте вирішити з адміністрацією школи.