Отношения
Всем здравствуйте. Я здесь ищу поддержки и также выговориться...Суть в чем: я замужем 2 года,семейные отношения как у всех я бы так сказала,без ссор не бывает,но есть НО: так как мы с мужем ещё с университета вместе,когда то в общежитии с ним жил парень в комнате,и у нас с ним возникла взаимная симпатия (это было лет 6 назад), с тех пор он как будто мне запал в душу,о моих чувствах к нему он знает..были времена,когда мы с ним много общались на нейтральные темы,он знает о том,что я вышла замуж,что с мужем и о чем ругались,также и о нем я знала много чего,как он и с девушкой расстался и т.д.
Также интимные вопросы обсуждались,хотели встретиться,но встречи срывались по каким то причинам
И через 6 лет мы встретились..я не могу перестать о нем думать,и вот мы должны встретиться через неделю примерно,но когда я ему написала,что соскучилась,он походу в Вайбер меня заблокировал..и меня эти дурацкие мысли не отпускают- может я ему надоела,хотя перед этим говорили по телефону и все было хорошо..вот как то так
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Ирина Витальевна Низовцева
Доброго дня, Mar27.
Що саме Вас приваблює у цьому хлопцеві? А що приваболювало у чоловікові? Що Вам дає спілкування з хлопцем, чого не дають стосунки з чоловіком? Через що зазвичай виникають конфлікти з чоловіком? Чому обрали чоловіка, а не цього хлопця? Можливо Ви згадуєте про ідеалізований образ цього хлопця в періоди конфліктів з чоловіком?
цитата:
о моих чувствах к нему он знает..
Ви йому про це казали?
цитата:
я не могу перестать о нем думать
І про що саме Ви думаєте?
цитата:
но когда я ему написала,что соскучилась,он походу в Вайбер меня заблокировал..и меня эти дурацкие мысли не отпускают- может я ему надоела
Або можливо він зрозумів, що Ви претендуєте на інший формат стосунків ніж він. Можна будувати лише гіпотези, а відповідь знає лише він. Якщо хочете, можете зателефонувати і запитати.
Дополнение от автора
Тому що з чоловіком в мене немає впевненості,він наче як енергетичний вампір,коли я з ним,мені взагалі не хочеться нічого робити, якась апатія з'являється,а коли я без нього (наприклад,коли я на роботі або коли сама вдома),в мене одразу драйв,багато енергії,я майже все встигаю і немає упадку сил
В чоловікові я не бачу,що він робить кроків до спільного майбутнього-він тільки говорить,що в нього є плани,але фізично для здійснення нічого не відбувається. В цьому хлопцеві я побачила навпаки,що як і хотів пару років тому придбати своє житло,він це зробив, а не говорив постійно,що планує але нічого для цього не робив
Дополнение от автора
Один з конфліктів з чоловіком мене дуже зачепив. Коли я була без роботи,він працював сам,його це злило. Він був впевнений,що я просто засіла вдома і нічого не хочу робити,ображав мене морально,типу що я неповноцінна,або "не состоятельная" російською..
Дополнение от автора
Про свої почуття звичайно що цей хлопець знає,можливо й так,я своїми повідомленнями на нього давлю
Я шкодую про це,але дозвонитись чи написати йому не можу,бо походу не тільки у вайбер заблокував,а й взагалі закинув у чорний список,хоча знову ж таки,позавчора він мені телефонував,ми з ним добре поговорили. Можливо за цей час,що ми з ним маємо зустрітись,все заспокоїться трохи..
Я часто про нього думаю,про те, про що ми будем говорити,на інтимну тему також
Дополнение от автора
На той момент я обрала чоловіка тому,що я була впевнена,що все буде добре в нас,я тоді і не думала про того хлопця,бо я знала,що на той період він був теж не сам,хоча ми з ним і спілкувались. Але шлюб на мою думку, навпаки посилив сої почуття до того хлопця і я після сварок з чоловіком (бо в нас схожі сварки були останнім часом не вперше такі,навіть вже збирались розлучатись), почала задумуватись,можливо я не "свою"людину обрала в шлюб..
психолог онлайн
Якщо Вам так не комфортно з чоловіком, тоді чому продовжуєте ці стосунки? Що Вас у них тримає?
психолог онлайн
цитата:
Добрый день.
В вашем тексте много грусти и сожаления, как будто к этому человеку много привязанности и как будто вы в этих отношениях получали что то ценное для себя.
Что такое ценное было, чего нет в отношениях с мужем?
Дополнение от автора
Мене чомусь тримає страх зробити йому боляче..я знаю і він казав,що мене любить дуже сильно,але все рівно страх в мене є..та й на даний момент я поки не стабільна фінансово,щоб можна було піти спокійно від чоловіка винаймати самостійно житло..
Дополнение от автора
Ирина Витальевна,добрый вечер!) Вероятно,вы правы насчёт грусти..я только сожалею немного о том,что мы раньше не смогли встретиться,что что-то не получалось или какие то обстоятельства мешали (возможно так и нужно было).
Насчёт ценного,что я смогла получить..когда я с ним- я намного увереннее себя чувствую,я спокойнее,чем когда я с мужем дома
психолог онлайн
На жаль, стосунки побудовані на жалощах і страху приречені на руйнування. А якби Ви були фінансово незалежною, то пішли б від чоловіка?
Дополнение от автора
Думаю,що так. Навіть якби з тим хлопцем нічого б не вийшло (було б добре,якби вийшло)
психолог онлайн
цитата:
ОК, які перші найменші кроки Ви можете зробити вже сьогодні-завтра у напрямку фінансової незалежності?
Дополнение от автора
Добре,зараз опишу ситуацію: коли мій чоловік був без роботи а я тільки влаштувалася на роботу в магазин на підробіток в вечірній час,мені в банку разом з зарплатною картою видали кредитку з кредитним лімітом( як я думала що нехай буде як так би мовити на чорний день). Плюс я паралельно майстер манікюру але в мене поки не великий досвід роботи і клієнтів відповідно поки що теж небагато ,я зараз співпрацюю зі своїм інструктором ,вона мені додатково шукає клієнтів окрім тих, що в мене клієнти свої є, і відповідно заробіток в мене досить невеликий зараз. плюс складність в тому що на жаль на цій кредитці коштів трохи є але більшу частину в ми витратили тому я зараз чекаю той момент,щоб з цим розібратися, і вже тоді думати над тим,щоб піти ..
психолог онлайн
цитата:
я зараз чекаю той момент,щоб з цим розібратися
Як плануєте це робити?
Дополнение от автора
Наразі чоловік змінив роботу,плюс в мене зарплатня має підвищитись,протягом кількох місяців думаю вирішиться питання
психолог онлайн
Доброго дня! Якщо я правильно Вас зрозуміла, Ви підсвідомо вже готові піти від чоловіка і "затримує" лише фінансове питання? Як на мене, сталася тривіальна річ. До тих пір, поки між Вами та тим хлопцем тривав такий собі ненав'язливий флірт - його це влаштовувало, бо підсилювало чоловіче самолюбство... Але, як тільки Ви "переключилися" дуже глибоко на нього, він "втік", бо в його життєві плани не входили серйозні стосунки з Вами... Ви пишете, що з чоловіком "ещё с университета вместе"... Тобто, виходили заміж тому, що він хотів на Вас одружитися, а не тому що Ви хотіли бути з ним разом?
Дополнение от автора
Доброго дня Алла Григорівна,так,ви вірно все описали
І стосовно цього хлопця я теж думала,що можливо він "тікає" так,тому що він якось сам говорив,що стосовно питання стосунків зараз він не переживає,так би мовити йому це не потрібно наразі..а тут я з своїми повідомленнями..я сподіваюся,що вдасться з ним зустрітися і спробувати обговорити це,бо якщо він думає,що я прям готова з ним вступати у відносини,то це не так,я поки не претендую на це,не хочу на нього давити
психолог онлайн
Mar27, доброго времени суток!
Или я правильно Вас услышала - с другим мужчиной у Вас не было отношений, Вы увлеклись тем образом, который себе создали на основании периодических разговоров?
Дополнение от автора
Здравствуйте) да,я с другим мужчиной не была в отношениях,и не часто мы с ним виделись к сожалению..но чтоб прям образ идеализировать возможно и так
психолог онлайн
цитата:
да,я с другим мужчиной не была в отношениях,и не часто мы с ним виделись
Подозреваю, что Вы попали в ловушку эффекта "тёплых рук".
Когда пара входит в кризис (нормативный или не нормативный) обостряются моменты, в которых каждый партнёр "недодаёт" другому чего-то. И если в это время рядом есть кто-то, кто явно или интерпретированно транслирует именно то, чего не хватает в браке - это и есть ловушка "тёплые руки". Аналог, когда с мороза Ваши замёрзшие, холодные руки кто-то нежно берёт в свои тёплые руки - это очень проникновенно и этот человек воспринимается и как защитник, а как надёжная стена, и как вселенская забота... и это, по сути, фантазия, не имеющая ничего общего с реальностью.