Відношення
Доброго дня.Я заміжня.Але пару років тому познайомилась з хорошою людиною,старшою на 15 років,закохалась у нього,виявилось що він одружений,і має діти,але з жінкою не проживав понад два роки,та і не розлучався,потім він зустрів ще одну дівчину вже у себе в країні але мого віку теж,і зараз з нею у стосунках,а мене заблокував,2 місяці стояла у блоці,я чекала,плакала,і не знала чому він так зробив,було боляче.Чимось він мене притягнув,але на даний момент він у мене в блоці,вже пів року,вирішила що воно мені не треба,проте думати не перестаю про нього,хоч і вагітна від свого чоловіка,якого здається розлюбила,хоча може і не все ще втрачено.Тому пишу до вас,так як нікому нічого не розказую,бо навіть нема кому.Порадьте щось.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Доброго дня, nik192.
З цим старшим чоловіком Ви спілкувалися лише по месенджерам? Що Вам давало спілкування з ним, чого не вистачає з чоловіком? Чоловік допомагає Вам, приділяє достатньо уваги? За що Ви попередньо покохали чоловіка? Що у Вашому житті відбувалося декілька років тому, коли Ви зустріли старшого чоловіка?
психолог онлайн
цитата:
Чимось він мене притягнув,але на даний момент він у мене в блоці,вже пів року,вирішила що воно мені не треба,проте думати не перестаю про нього
Що такого відчували в стосунках з ним, чого не було у відносинах з чоловіком?
цитата:
та і не розлучався,потім він зустрів ще одну дівчину вже у себе в країні але мого віку теж,і зараз з нею у стосунках,а мене заблокував,2 місяці стояла у блоці
Мабуть зачепило те, що він Вас відштовхнув? Ображені?
цитата:
вирішила що воно мені не треба
Чи були сподівання на щасливе майбутнє з цим чоловіком?
цитата:
хоч і вагітна від свого чоловіка,якого здається розлюбила,хоча може і не все ще втрачено.
Прийміть моЇ вітання)
Придивіться к чоловіку, можливо, є те, що залишається поза Вашою увагою. Навчіться цінувати і примножувати те, що є!
психолог онлайн
Доброго дня, дуже сумно, що так сталось
Думаю слід звернути увагу на себе, чим ви займались , які у вас були захоплення та хоббі до того як ви зустріли цього чоловіка ?
Які взагалі стосунки з своїм чоловіком?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
цитата:
Порадьте щось.
Похоже у Вас эмоциональное залипание. В идеале - выбрать специалиста и поработать с психологом.
Что Вам давал этот мужчина, чего Вы не получаете от мужа?
Дополнение от автора
Дякую вам за ваші відповіді, коли він заблокував тоді ще мене ,це дуже образило,знала я його особисто,працювала в його фірмі,хоча у нас тільки було спілкування по месенджеру,,,,а зрештою я сама себе не розумію,чому я піддалася своїм емоціям))на що я сподівалася,не знаю,та й батьки його мене знали,,,це би не лізло ні в які ворота,,,а тепер розведений,через іншу даму,,,,)я думаю що дитина що народиться ось ось,поміняє щось в мені,,,,
психолог онлайн
цитата:
я думаю що дитина що народиться ось ось,поміняє щось в мені,,,,
увы, не поменяет. Рождение ребёнка может лишь отсрочить уже созревшую проблему либо усугубить её. Так что рекомендую с этим разобраться до рождения ребёнка, чтобы впоследствии Вы не столкнулись с синергией негативных эмоций и переживаний.