Відчуваю, ніби за мною хтось слідкує
Останні роки 4-5 мене переслідує відчуття, ніби за мною хтось слідкує. Це можуть бути дзеркала в кімнаті, вебка ноутбука, книжки із лицями героїв тощо. Якщо на початку, у віці 10-11 років, я якось переймалась і жила у вічній тривозі, то зараз навчилась не переживати за це. Я не перестала у це вірити, мені просто стало всерівно. Я думаю, що це не дуже правильна методика побороти цю проблему, проте в основному мені найлегше забити. Не знаю, чи варто йти до психолога, бо можливість ніби як є
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
Ваши родители в курсе Вашего состояния?
Если есть возможность, то консультация специалиста будет не лишней.
психолог онлайн
Добрый день!
Ваши родители знают о том, как Вы себя чувствуете? Очень важно с ними обсудить это и при необходимости обратиться к специалисту за помощью. Пока Вы несовершеннолетняя, то Ваши родители несут за Вас ответственность и консультация возможна только с их разрешения по закону
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго дня! Як на мене, Ви інтуїтивно знайшли один з найкращих способів пригальмувати тривожний процес. Але, як на мене, цього замало. Адже, як правило, загострення таких проблем буває у періоди вікових криз. Так саме, як і початок процесу в Вашому випадку, було "запущено" з початком пубертатного періоду, якщо я правильно порахувала, років у 10-11... Тому, до психолога іти потрібно. Єдине, що робити це поки Ви неповнолітня, потрібно разом із батьками... (У таких ситуаціях, окрім просто дозволу, буває, що і батьки так само повинні почати працювати над собою, щоб допомогти опосередковано своїй дитині)