Адаптація дитини до садочку
Доброго дня. Дитині в листопаді 4 роки, в середині серпня почали ходити в садок, в вересні захворіли, 2 тижні була дитина дома. Потім 3 тижні знову норм відвідувала, деколи на сон залишалася, але не зажди засинала, деколи забирали до сну. Один раз в кінці тижня придумала що її заберуть перед сном, але ми домовилися що після сну заберу. З понеділка вже не було настрою ходити, але ще +-.потім на вихідних кожен день(4 вихідних) згадує що не хоче йти, і то зразу з сльозами, що їй там не цікаво, що там купа плачів. Яких тільки пояснень їй не даємо, як тільки не вмовляємо, не перестає. Трошки заграється і знову згадує. Питала що не подобається кпже що нічого, що дітки іграшки забирають, що вихователі казали що тих що плачуть відведуть в іншу групу, в ясла. Я цп все з нею проговорила, пояснила. Все рівно, не хоче, просто плаче, хоче маму... Домовилися що буде ходити до обіду, зранку знову щось згадала, плаче, не кричить тільки плаче і що не хоче що їй не цікаво. Підкажіть, як бути ?
Я розумію що діти часто плачуть чк ідуть в садок
Але тут все завжди розуміла, а тепер виглядає як її догнав стрес...
Вчора ввечері, перед сном, грала що вона вкладає діток спати, і так конкретно передавала слова виховательки. До когось підвищувала голос, до когось строго, щоб типу лягли бо виключить казку, до когось хто хотів води(напевно до неї), що по воду вже не піде дитина бо там холодно, дитина каже то принесіть мені, а вихователь :НЕ ЧУЮ Будьласка, когось гладила, і ніжно очки закривай. Питала чи до неї не сваряться, не ображають, каже що ні, тільки Діма іграшки забирає.
А як свої приносить і не ділиться то кажуть в шкафчик ставити.
Все з нею стараюся обговорити, пояснити.
На протязі дня коли дома то часто згадує що їй не цікаво в садочку, плаче. Зранку тільки просинається і тоже. Збирається, все робить, але плаче, що не піде, але не пручається.
Кажу давай придумаємо щось шоб тобі там цікавіше було, згоджується. Питаю чим там граються, каже що нема ляльок, а їй би хотілося... Але всерівно не цікаво
Ще каже що не може слухати плачі дітей в групі.
Вихователі( і не тільки) кажуть що по розвитку переганяє ровесників, пропонують перевести в середню груп
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Здравствуйте, адаптация в саду проходит у каждого ребенка по своему. Вариантов в вашей ситуации Может быть не мало: возможно Вашему ребенку не подошёл конкретный педагог или действительно стоит попробовать ходить в среднюю группу. Но что лучше сделать для Вашего ребенка Вам виднее.
психолог онлайн
цитата:
Але всерівно не цікаво
Ще каже що не може слухати плачі дітей в групі.
Добрый день. А что вас останавливает перевести ее туда, где ей будет интересно?
психолог онлайн
Екатерина Павловна Березина
Доброго дня! Ви пишете "просто плаче, хоче маму"... Як на мене, проблема глибша, просто садочок виявив ті моменти, на які раніше ніхто не звертав уваги... Хто до садочку був з дівчинкою вдома? Якою була атмосфера в домі протягом цих трьох років до садочку? Як на мене, прослідковується надзвичайно велика психо-емоційна залежність від мами...А так буває, здебільшого тоді, коли дитина чогось недоотримала у певному періоді від мами...
психолог онлайн
Екатерина Павловна Березина
Оксана Николаевна Третьякова
Из того, что вы написали, я поняла, что воспитатели в группе, мягко говоря, не очень заморачиваются тем, чтобы помочь ребенку в адаптации и к другим детям тоже не очень хорошо относятся.
Возможно есть и правда смысл в том, чтобы перевести в другую группу, где вы будете знать, что нет никаких запугиваний, а просьбы дать воды ребенку удовлетворяются.
У вас есть необходимость водить дочь в этот именно сад?
Есть возможность в какой-то частный садик отдать хотя бы на полдня, где будут маленькие группы и хорошее отношение к детям?