Брак приватності
Доброго вечора ,
Підскажіть що робити в такій ситуації , я живу в гуртожитку в кімнаті з сусідкою .Мені дуже бракує приватності , тобто часом мені необхідно побути самою ,ви запитаєте в чому проблема ?В тому що вона весь час сидить вдома , уроки в нас співпадали по часу , тобто я вихожу і вона да мною , а зараз її ше й перевели на здальне навчання , а я ще хожу на заняття .В інших моїх знайомих дівчат немає такої проблеми , їхні сусідки весь час десь ходять гуляти , мають якісь хоббі , або є дівчата -подруги яким тільки в кайф проводити час разом ,чимось ділитись після робочого дня.Я відчуваю що в мене накоплю ється роздратування до цієї людини , мені психологічно необхідно побути часом одній , ні вона мені не заважає , вона весь час сидить за комп’ютером , не шумить і так далі .Однак я помітила за собою що стала частіше проводити час у когось в іншого в кімнаті , ходити на вечірки ,ходити на прогулку ,в спортзал - будь де ліж би не вдома , хоча раніше для мене моя кімната була всім , я люблю бути часом наодинці з собою .Скажіть хто в цій ситуації порушує границі : я чи моя сусідка ? Як бути в цій ситуації ?Коли я розумію що вона ще більше буе сидіти вдома , і тепер навіть на заняття не ходитиме -мені хочеться ревіти і кричати .В мені накоплюється гнів , я стала більше тусуватися .Раніше я думала що сусідки -тусовщиці це погані сусідки ,однак я розумію що вони прекрасний варіант - бо їх часто немає вдома , все пізнається в порівнянні….Ну і плюс до мого роздратування накладається не тільки брак приватності - також і те що вона по духу не моя людина ….Моїм знайомим дівчатам пощастило , бо їх поселили разом і вони дуже зблизились і підходять один одному ,однак я знаю і гірші варіанти ніж у мене ,тому не нарікаю …
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку, Вероніка! Ваші бажання цілком природні і зрозумілі, більше того, навіть якби сусідка була "вашою людиною" цілком нормальним було б бажання іноді побути наодинці. Проте, Вам дискомфортно і це треба вирішувати. Коли чужі люди починають з певних причин проживати під одним дахом, дуже важливо вміти домовитися про дотримання певних правил (графік прибирання, запрошення гостей, тощо). Чи пробували Ви обговорити свій стан з сусідкою, запропонувати пошукати разом варіанти звільнення особистого простору одна одній? Можливо, її теж щось не влаштовує і Ви разом знайдете вихід?
психолог онлайн
Вероніка, доброго времени суток!
Прочитав Ваш пост у меня сложилось впечатление, что это не вопрос "приватності", а вопрос отношения к конкретному человеку или реакции на конкретного человека. Потому, что вот это:
цитата:
я помітила за собою що стала частіше проводити час у когось в іншого в кімнаті , ходити на вечірки ,ходити на прогулку ,в спортзал - будь де ліж би не вдома
не попытка побыть с собой наедине. То есть в компании других людей Вам ок?
Дополнение от автора
Тетяна Вікторівна , дякую за відповідь .Ні я не пробувала про це з неї говорити і чесно кажучи не уявляю як вийде така розмова , вона виходить з дому інколи , але у магазин чи на прогулку , це все хвилин 30 , я не можу примушувати людину шоб вона вийшла на довго , чи почала кудись ходити/чимось займатись .В інших планах як сусідка вона мене влаштовує .Графік прибирання у нас є , на рахунок гостей - частіше я кудись прихожу , ніж до мене .
Дополнение от автора
Наталія Павлівна, так в якісь мірі це реакція конкретно на цю особу , але навіть якби я жила з коханою людиною- часом всім треба відпочинок від один одного , а це чужа для мене людина .
Тоесть в компании других людей вам ок ?
Так , у мене є приятелі з якими я спілкуюсь , не знаю які вони у побуті , однак мені з ними добре
психолог онлайн
Тетяна Вікторівна Олексійчук
цитата:
але навіть якби я жила з коханою людиною- часом всім треба відпочинок від один одного
Совершенно верно. И это не вопрос пространства по место совместного проживания. Это вопрос побыть одному - где угодно - и этого будет достаточно. Но при условии, если нет другой причины. А у Вас, судя по тому, что Вы пишете - причина именно в Вашем отношении к девушке. Вот с этим и надо разбираться.
Попробуйте составить список (не на листике, который может попасть соседке на глаза) и здесь написать - что именно Вас раздражает, вызывает неприятие в этой девушке?
И поддерживаю коллегу - поговорить с соседкой - весьма может быть конструктивным решением. Важно этот разговор сделать дружелюбным и приятным для вас обеих. Если же Вы каким бы то образом будете транслировать неприятие, раздражение - скорее всего результат диалога будет плачевным.