Проблема с девушкой
Добрый вечер .После года хороших отношений девушка резко изменилась,встретила своего старого любимого и пошло поехало , враньё пропадание из дома ., Всё бегает туда сюда не может определиться где она хочет быть, а я дурак переживаю.Сейчас выгнал её и думаю не зря ли я это сделал.Помогите советом потому что я всё ещё хочу чтобы она вернулась.Но понимаю что я ей уже верить небуду .Как успокоиться и жить дальше?
Вопрос от: ; Возраст: 42
Дополнение от автора
И забыть её как страшный сон.

психолог онлайн
Здравствуйте!
Чтобы успокоиться и жить дальше, это к психологу с личным запросом.
Иначе так и будете ходить вокруг да около, не разрешив внутренний конфликт.
психолог онлайн
Здравствуйте! Сколько времени прошло между тем, как ваша девушка рассталась с предыдущим мужчиной и встречей с вами?
Дополнение от автора
Полтора года.И год она с ним не общалась вообще.
психолог онлайн
Доброго вечора! Швидше за все, дівчина розпочала стосунки з Вами тоді, коли внутрішньо ще не закінчила "старі" стосунки... І те, що Ви припинили використовувати себе як "запасний аеродром" цілком зрозуміле... Єдине, що вигнати набагато легше, аніж насправді розв'язати ті внутрішні зв'язки, які вже з'явилися з нею... Тому, навряд чи Вам вдасться от так просто взяти і забути все, як "страшний сон"... Намагання просто "забути", може призвести до "приховування" проблеми, травми у підсвідомості... Що може мати вплив на подальше життя, адже і так чомусь у 42 роки Ви не маєте сім'ї, якщо я правильно Вас зрозуміла... Та в цій ситуації є ще один, на мою думку, важливий момент. Якщо людина потрапляє в ситуацію, коли нею можна маніпулювати, використовувати, "тікати-повертатися", причина не тільки у тому, хто бігає туди-сюди... Завжди спрацьовує принцип: до нас ставляться так, як ми дозволяємо до себе ставитися... Інша справа, чому виникла така ситуація і у Вашому житті з'явилася саме така дівчина... Потрібно набагато більше інформації і, дійсно, нею краще ділитися вже індивідуально з психологом...
психолог онлайн
Добрый день.
цитата:
После года хороших отношений девушка резко изменилась
А как вы понимаете, что отношения были хорошие?
Какой вы ожидаете совет не совсем понимаю