Нав‛язливі думки
Доброго вечора. Я більше року помічаю, що не можу нормально щось з'їсти. Проблема в тому, що мені здається, що з їжею можить потрапить щось чи бруд, скло чи шось ще, що мені нашкодить. При чому це може бути вода навіть, їжа в гостях чи з магазину. Можливо це пов'язано з тим, що в мене одного разу була кровотеча у горлі після операції і від цього мені сташно, але це було багато років тому. А зараз я постійно боюсь і коли їм і щось тверде є у їжі чи щось подряпає при жуванні я виплюну цю їжу, промию ротову порожнину, постійно перевіряю цукор, сіль чи нема там якось скла, боюсь щось купити що не викликає довіри, тому що мені може стати погано, я отравлюсь чи може там щось може бути. Бувають випадки, коли у магазина є товар з дивними речами, які потрапляють під час виробництва і мене це лякає. В гостях я не можу спокійно їсти не знаючи де приготовлена їжа і як. Мені це заважає жити. Постійно думки, що я щось з'їм не те, ще пошкодить шлунок і може бути знову кровотеча чи я помру якщо потрапить з їжею якесь скло. Ці думки були час від часу, але вони все частіше з'являються і я кожен день оглядаю кусок хліба чи ложку цукру, щоб знати чи я можу це з'їсти. Що це і як позбутися від цих ненормальних думок?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня
З таким запитом вам потрібно буде на індивідуальну роботу з психологом звернутися.
Швидше за все справді налякалися і не відреагували це.
психолог онлайн
Доброго вечора Ліно! Ви пишете "Можливо це пов'язано з тим, що в мене одного разу була кровотеча у горлі після операції і від цього мені сташно, але це було багато років тому.". Справа в тому, що психологічні травми та непрожиті стреси не мають часових обмежень. Вони будуть знаходитися на рівні підсвідомості до тих пір, поки ми не звернемо на них, нарешті, свою увагу і не трансформуємо у якісно більш корисніше. А до тих пір стануть привертати нашу увагу якимось таким чином, що ми повинні будемо обов'язково реагувати...Як на мене, саме таким нагадуванням, що пора з цим щось робити і є така неприємна реакція на їжу та воду...
психолог онлайн
Добрый вечер, Лина!
Я бы Вам рекомендовала обратиться к врачу психиатру за консультацией, а также за терапией к специалисту, чтобы можно было разобраться с причинами. В Вашем случае была бы более эффективна работа с психоаналитически ориентированным психологом или психоаналитиком