Травмирующач ситуация
Пол года назад я познакомилась с мужчиной младше меня. Он холостой. Влюбились друг в друга. Но до моего знакомства с ним он поддерживал отношения со своей одноклассницей. Они встречаются уже много лет.Но семью не создавали, мне сказал об этом честно, всех все устраивало. С ней он поддерживает отношения и сейчас. Мне трудно в этой ситуации, потому, что я люблю его. Как мне быть в этих отношениях?
Вопрос от: ; Возраст: 61

психолог онлайн
Добрый день. Селена, вы говорили про это с вашим мужчиной?
Как вы хотите, чтобы складывались ваши отношения. Знаете?
психолог онлайн
Здраствуйте, а каких отношений Вы ожидаете? А так же как выглядят Ваши отношения сейчас?
психолог онлайн
Селена, доброго времени суток!
А что мешает с ним обсудить сложившуюся ситуация?
психолог онлайн
Доброго дня Селена! Як на мене, складається така собі тенденція до утворення любовного трикутника. Який складається тоді, коли учасники сценарію не мають достатньо сил, щоб утворити повноцінні стосунки. І потребуть "донора"... Тому, певне, говорити про свої почуття потрібно з партнером, але... Розмови приносять плоди лише тоді, коли відновлюється внутрішній баланс хоча б когось одного з учасників "тріо"... тоді обставини починають складатися таким чином, що цей "гордієв вузол" розв'язується ніби сам собою... І оскільки ми не можемо змінити силоміць інших людей, але можемо спробувати розібратися в собі, як на мене, варто зрозуміти, а чому саме Вам зустрівся чоловік, який вже мав стосунки з іншою... і для цього потрібно набагато більше особистої інформації... Чи помічали Ви за собою раніше схильність до ревнощів? Чи були зради в інших стосунках? Як швидко Ви "прив'язуєтесь" до чоловіків загалом?