Думки про суєцид, наслідки
Які можуть бути наслідки від думок про суєцид? Я не збираюся це робити, але мені частуо приходять такі думки. І я не знаю до чого це може призвести. Та і взагалі думаю що суєцид це не вихід, та і проблем сім'ї я створювати не хочу
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго вечора, Юліє.
Самі по собі думки, якщо їх не втілювати, а вчасно звертатись до фахівців по допомогу, не призводять до якихось тяжких наслідків.
Але суїцидальні думки є сигналом від психіки, що вона із чимось не справляється. Зокрема, вони можуть бути явним симптомом депресії, тому раджу звернутися, перш за все, до лікаря-психіатра по консультацію та медикаментозну підтримку, якщо вона знадобиться.
Бо якщо не зважати уваги на думки як симптом, тоді вже стан може погіршитись.
Можете, будь ласка, детальніше розповісти, що у Вас трапилось?
психолог онлайн
Юлия, доброго времени суток!
Очень рекомендую поработать с психологом.
А на основании чего приходят суицидальные мысли?
психолог онлайн
Доброго дня Юліє! А чому і коли у Вас з'явилися думки про суїцид? Були якісь певні події чи є просто безпричинна поява таких думок?
психолог онлайн
Алена Сергеевна Егорова
Доброго Дня, Юліє! А чому Ви не хочете створювати сім'ю? В принципі Ви маєте повне право чогось хотіти або не хотіти, але до чого тут думки про суїцид?
психолог онлайн
Юлия, здравствуйте! Сами по себе мысли о суициде, если Вы не собираетесь его воплощать, не опасны. Но понимаете ли Вы что их провоцирует? В связи с чем Вы о нем думаете?
Дополнение от автора
Річ у тім що я 2 місяці тому хворіла на коронавірус, і після цього в мене піднялася вага і це сильно вдарило по мені з моральної точки зору. Я до ковіду пробувала худати но після нього це відбило усе бажання. І ще до ковіду я зробила була добру справу, допомогла була хворому хлопчику, но почувала себе наче когось вбила...
психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Можете пожалуйста уточнить как связанна Ваша помощь мальчику с ощущением что Вы как будто кого-то убили?
психолог онлайн
Алена Сергеевна Егорова
Я Вам дякую за щирість! Адже так буває важко говорити про те, що на душі... Після Ковіду у багатьох змінюється не тільки психологічний стан, а і загалом ставлення до себе та життя вцілому,. Бо він впливає безпосередньо на нервову систему людини, для того щоб ми почали замислюватися над ставленням до себе, у першу чергу, та до оточуючого світу... Те, що Ви хотіли схуднути - це чудово! Але у таких випадках дуже велике значення має мете нашого бажання, для чого саме ми хочемо щось зробити... Судячи з того, що бажання пропало, орієнтири були виставлені, швидше за все, не дуже точно... Тобто, як на мене, потрібно розібратися спершу із прийняттям себе... Чому іде таке відторгнення? Як ставилися до Вас батьки в дитинстві? І друге. Ви пишете, що намагалися допомогти хворому хлопчику... Сам намір вище усіляких похвал! Та, знову ж таки, надзвичайно важливо, що "лежить" під нашим наміром насправді і яку роль у процесі одужання ми приписуємо собі... Адже ми лише люди, і далеко не завжди розуміємо що таке насправді добре і погано для людини та її душі, насамперед...