Чи варто продовжувати стосунки
Познайомились в соц. мережах під час спілкування відчувалось захоплення з його сторони, він готовий був відкласти всі справи щоб зустрітись. Після першої зустрічі захоплення з його сторони стало меншим хоча в плані спілкування та поглядів на життя в нас все збігалось. Він продовжує щоранку писати, цікавиться моїми справами протягом дня. Вирішила спитати напряму чи була симпатія, у відповідь почула що симпатія є але закоханості не було.. і йому потрібен час. Чи варто продовжувати стосунки? І як повернути інтерес?
Добавлю що це зачепило мою самооцінку тому що після першої зустрічі завжди бачила закоханість до себе.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго дня, Анно! Продовжувати стосунки чи ні, вирішувати лише Вам. Що для Вас є цінного в цих стосунках?
психолог онлайн
Доброго ранку,Anna!
цитата:
Вирішила спитати напряму чи була симпатія
Мені здається, що Ви занадто поспішаєте, ставлячи такі питання. І те. що було раніше, в цьому випадку не має ніякого значення, бо то були інші чоловіки(!) В кожного з людей є свій, притаманний лише йому стиль зближення. Хлопець відповів Вам відверто. І це варто цінувати. Почуття можуть виникати поступово. А ще до них може приєднуватись бажання об*єктивно пізнавати особистість дівчини в процессі спілкування.
цитата:
Він продовжує щоранку писати, цікавиться моїми справами протягом дня.
цитата:
І як повернути інтерес?
Що означає для Вас така увага з боку хлопця? І хіба це не прояв інтересу?
Можливо, сподівались, що в нього піде голова обертом від Вас. Так навіщо Вам стосунки з чоловіком, який від почуттів втрачає здоровий глузд?
Дополнение от автора
Чи варто в такому випадку проявляти ініціативу? чи дати йому час ...
психолог онлайн
В идеале инициативу должен проявлять мужчина. По своей природе мужчина - охотник, женщина - добыча. Ответы на волнующие Вас вопросы можете найти в книге Шнайдер Шерри. Эллен Фейн. Правила онлайн-знакомств. Как найти в Интернете настоящую любовь. Можно сказать, что данная книга является продолжением бестселлера о знакомствах – книги Шнайдер Шерри, Эллен Фейн «Правила. Как выйти замуж за мужчину своей мечты», опубликованной в 1995 году, которая проливает свет на знакомства и разъясняет, каковы на самом деле ожидания мужчины от встречи с женщинами.