Проблема приняти рішення, правільного вибіру.
На протязі багатьох років я з дружиною шукаємо житло для себе, досі арендуємо.
За останні 5 років передивились майже сотню обєктів, але на жаль нічого не підійшло і не підходить, то локація, то поверх, то вікна напівніч, то ціна, то гірше ніж у друзів, то треба робити багато ремонту і ще багато різних ТО. Починали дивитись квартири, потім будинки, таунхаузи та ін, потім знов -квартири. Знайшли щось потенційно добре, бува що і недешеве, але можна брати в кредит , але зволікаємо час на прийняття рішення, чекаємо на більшу знижку, оцінюємо затрати на ремонт або вдосконалення, як результат інші люди купляють. Після чого розпач, сльози, роздратуваня і через декілька тижнів знову на той самий круг. Ось цього місяца знову знайшли два варіанти: один квартира в центрі міста і другий- будинок дещо далеч. Написали всі плюси та мінуси кожного обєкта, як за логікою і розрахунками треба прийняти рішення, але щось мішає. ( років 3 тому навіть підписали контракт на купівлю, але через 2 години почали процесс відмини контракту, згоїли час, нерви, гроші). Пишу з питанням як знайти причину цього постійного пошуку, як зменшити своі вимоги і запити щодо житла,як прийняти рішення і зупинитись? Як перебороти страх найбільшіх затрат своіх збережень на купівля житла та страх що надо ж було ще щось подивитсь і не розчаруватися ?
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Доброго вечора! А Ви взагалі хочете мати власне житло? Можливо, Вас зупиняють якісь страхи?
Дополнение от автора
так, ми хочемо власне житло, але страхи є . Страх і невневненість розтратити всі збереженя і бути в кредиті на багато років, страх буди незадоволеним своім житлом, страх, що були в минулому гарні варіанти, але ті варіанти були змарені. І дещо більше, в мене і в жінки різні погляди на купівлю житла, в нас немає узгодженості, не має спільноі мети, вибір житла виглядає як компроміс між нами, тому кожен відчувє в собі цю невпенненість і рішення не приймайться щодо покупки. А коли наприклад якась квартира куплена- з початку кожен видихає,що не відбулося, але потім налітають думки-,так терба б було купляти,але...
психолог онлайн
Ви зараз живете не в Україні?
Дополнение от автора
ні, зараз за кордоном
психолог онлайн
Можливо, Ви боїтеся залишитися за кордоном і не повернутися на батьківщину? Поки немає власного житла, Ви не так міцно тримаєтеся там. Можливо, цей страх основний?
психолог онлайн
Вітаю! Спробуйте для початку знайти узгодженість. Створіть списки своїх вимог та очікувань від житла (кожен свій), подумайте яку потребу повинно задовольнити це придбання і які шляхи її задоволення ще є.
І знайдіть всі варіанти які сподобаються обом.
А інший момент я наразі вбачаю, судячи з тієї інформації якою Ви поділилися, саме у відносинах з грошима, пропрацування яких також може вплинути на рішучість.
психолог онлайн
Добрий вечір.
цитата:
Пишу з питанням як знайти причину цього постійного пошуку, як зменшити своі вимоги і запити щодо житла,як прийняти рішення і зупинитись? Як перебороти страх найбільшіх затрат своіх збережень на купівля житла та страх що надо ж було ще щось подивитсь і не розчаруватися ?
Як на мене, то в вашому питанні ви собі даєте відповідь :
-Як знайти причину цього постійного пошуку?
-зменшити своі вимоги і запити щодо житла,
Цікаво, ви в двох з дружиною розчаровуєтеся? І ще - цікаво, що для вас означає фраза :
цитата:
то гірше ніж у друзів,
.
Дополнение от автора
Живемо за кордоном, маємо надійне працевлаштування, діти ходять в школу. Ми обговорювали свої сподівання до житла, розраховували бюджет, вибирали 2-3 характеристики для житла, але не знаходили консенсусу, більш того як на мене не існує Ідеального варіанта, і треба іти на поступки до своїх вимог, тому виникають між нами не злагодженість. Фраза «як не в друзів» : одні мають добру планіровку, інши велику терасу, хтось має великі вікна, нам такі варіанти не попадались або ціна вище бюджету. Це як можу купити - авто Шкоду, але хочу - Мерседес. Так і крутимся в цьому колі.
психолог онлайн
А навіщо Вам житло саме "як у друзів"?
психолог онлайн
Можливо вам є сенс звернутися на індивідуальну консультацію?
Дополнение от автора
Розачарування- як розпач, як реакція на невикористану можливість придбати житло, як реакція,що гарний варіант був згублиней плутаниною думок, як час і нерви змарені на 0.
Дополнение от автора
згоден, що моє питання для індівідуальної консультація, тому з початку виклав в загальний чат, щоб зрозуміти, що проблема є і знайти консультанта.
психолог онлайн
Добренько. Тоді знайдіть свого 🙌