Проблеми в стосунках
Зустрічались і жили з хлопцем 2 роки з перервою, недавно одружились. За кілька місяців шлюбу його відношення до мене дуже погіршилось: постійні докори, що не так зробила, що нічого не роблю - хоча, квартиру, яку ми знімаємо, після шлюбу сама привела до порядку, на з/п , яку отримала, покупляла необхідні для комфорту речі, готую, прибираю постійно. Передісторія: пішла від нього ще під час зустрічання, бо: час від часу вибухав по дрібницям( пив гідозепам , але через місяць кинув) 2.має проблеми з потенцією, 3. компліменти міг сказати 1 раз в пару місяців, а от недоліки замічав і озвучував постійно ( хоча мені часто говорили, що я красива). 4. на вулиці часто заглядав дівчатам в очі, сидів на сайтах знайомств, приховував це 5. холодний, черствий, не могла ніколи з ним поговорити по душам
Я не витримала, пішла, але півроку він з'являвся час від часу, намагався повернути мене і коли пройшла біль, образи , побачивши його бажання бути разом, подумала, що він зрозумів помилки і повернулась. Та відношення після шлюбу стало різко нестерпним, інтимну нема вже місяць, я не ініціюю, бо хотіла побачити, чи він захоче сам. У мене робота від виробітку, і зараз мінімальна з/п, тимчасово, але він докоряє, що я нічого не заробляю, хоча я на себе не прошу у нього коштів. До мене якась суцільна неповага, як до рабині. Недавно сказав, що я перед дзеркалом по 3год кручусь, але щонеділі зранку роблю собі косметичні процедури, щоб гарно виглядати для себе і для нього - чоловіка. Відношення нестерпне, прошу його, якщо щось не подобається проговорити з любов'ю, але ні, він приходить додому і нападає. Виглядає,що я маю бути його рабинею або мамою, яка повинна лише готувати, прибирати, сидіти на кухні і все. Коли кажу, що не встигаю все і зразу, то він каже, що я не готова до сім'ї, або каже, що такого не говорив. Останнім часом я в розпачі. Я в першу чергу жінка. Причому , повторююсь, я готую, прибираю. Піти нема куди: батько тиран, мама жертва, так прожили все життя, скажуть - терпи! З маленького містечка, де всі про всіх знають, батько мене засудить, що не можу створити сім'ю. Тепер у мене ще й затримка і цілком можливо, що вагітна.
Мої проблеми: 1. емоційна, 2.залежна від чоловіка, боюсь , що не зможу сама, пам'ятаю як розійшлись, плакала постійно, що не змогла зберегти стосунки. 3. виню себе, що не вмію будувати стосунки так, щоб мене поважали 4. невпевнена в собі - і думаю він це бачить. 5. дуже боюсь осуду інших. Прошу оцінки збоку, бо важко розібратись на самоті. Щиро дякую
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Зустрічались і жили з хлопцем 2 роки з перервою, недавно одружились. За кілька місяців шлюбу його відношення до мене дуже погіршилось: постійні докори, що не так зробила, що нічого не роблю - хоча, квартиру, яку ми знімаємо, після шлюбу сама привела до порядку, на з/п , яку отримала, покупляла необхідні для комфорту речі, готую, прибираю постійно.
Сформулируйте свой вопрос, что Вы хотите сейчас? Что ВЫ получаете в этих отношениях для себя?
цитата:
Останнім часом я в розпачі. Я в першу чергу жінка. Причому , повторююсь, я готую, прибираю. Піти нема куди: батько тиран, мама жертва, так прожили все життя, скажуть - терпи! З маленького містечка, де всі про всіх знають, батько мене засудить, що не можу створити сім'ю. Тепер у мене ще й затримка і цілком можливо, що вагітна.
Вы не должны оправдывать чьи-то ожидания, важно понимать, что Вы хотите, в какие моменты Вы счастливы, а когда нет.
Дополнение от автора
Добрий вечір !
Я не маю куди піти, з/п зараз низька, щоб окремо жити, ймовірно вагітна, тому мені потрібна буде підтримка. Тому у мене зараз вихід працювати над стосунками, щоб було поменше конфліктів.
Питання:
Як скорегувати своє відношення , щоб не падати в відчай від його докорів, і не втратити врезультаті себе, як жінку?
Я хочу мати сім'ю де панує повага, але чим більше я стараюсь, тим більше неповаги отримую, придирки, що не все зробила по дому. Коли ж міняю поведінку і хочу показати, що я жінка , в першу чергу , а не рабиня, то отримую знову докори.
В цих стосунках я помічаю, що вони намагаються навчити поважати саму себе, перестати боятиссььь осуду інших. Я це все розумію, але на практиці всерівно нічого не виходить.
Можливо , я чогось не розумію?
Дополнение от автора
У мене розумова діяльність, я відповідальна, серйозна. Хочу пояснити, що не розумію чому до мене так ставляться, чому мій страх і невпевненість заважають мені будувати здорові стосунки?
психолог онлайн
цитата:
Питання:
Ваша задача сейчас позаботиться о себе и ребенке, потому что он все это чувствует. Кто может Вас сейчас поддержать и помочь морально?
Дополнение от автора
Так, тест підтвердив мої здогадки) з одної сторони я дуже рада, а з другої ще більше розгублена. Як виносити здорову дитинку при таких періодичних стресах?
Коли він спокійний, я щаслива, з радістю створюю затишок вдома і роблю свої справи з задоволенням. Але часто він зривається на будь чому, ображає на рівному місці, там де можна було б спокійно проговорити.
Я зараз в розгубленості, як мені правильно поступити
- Все там переговорити з батьками і прийти жити до них, щоб нормально виносити дитинку
-Чи поговорити з його батьками ( він дуже близький з мамою, вони щоденно на зв'язку) , щоб пояснили йому , що я виношую життя і мені потрібне здорове спокійне середовище для цього
-Чи поставити йому вимогу, що якщо він хоче мати зі мною і дитинкою сім'ю, то нехай жорстко контролює себе і свої емоції, йде до психолога, або вчиться поважати мене ..
Я не знаю з ким я можу про це поговорити. Є в мене знайома, старша мудра жінка, але чи не обтяжу я її своїми розмовами