Відносини з чоловіком
Я вже майже 3 роки зустрічаюся з чоловіком.Він був одружений, довго розвод тягнувся, тепер 2 роки як розвівся, але як почав дітям казати за мене ( що може житиме з другою тьотьою)старша стала плакати і він замовк, і в подальшому сказав що якщо діти будуть плакати то значить кінець відносинам.я більше чим впевнена що це маніпуляції дружини колишньої через дітей, неодноразово були такі вже ситуації....Любить мене, каже як не я то сам буде докінця....що мені робити, як бути, як доказати...я і втомилася від такого життя але і без нього не можу...
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Алена Сергеевна Егорова
Доброго вечора, Лєро? Яка допомога від психологів Вам потрібна?
Дополнение от автора
Допомогти все це пережити, щось порадити...
Дополнение от автора
Незнаю як бути чи все закінчити, чи пробувати щось наладити, знову ж чекати...
психолог онлайн
Вибачте, але якщо чоловік вибирає дітей, це його право. Вам доведеться змиритися.
психолог онлайн
Здравствуйте! А как бы Вы хотели? Вас устраивает такое отношение?
Дополнение от автора
Я б хотіла нормальних відносин, сім'ю, дитину.звичайно що таке життя як зараз мене не влаштовує...я вірю що він цього теж хоче і не розумію чому він хоче пожертвувати своїм щастям ...діти виростуть і все зрозуміють...чи це я одна така погана "тьотя" егоїстка що за себе тільки думаю
психолог онлайн
Если Вас текущее положение дел не устраивает расскажите об этом ему. Скажите то , что Вы здесь написали . И если он взрослый человек то он способен сделать наконец-то выбор — жить как он хочет или так как его дочки хотят чтобы он жил. От этого выбора и отталкивайтесь. Если он выбор сделать не сможет и Вас происходящее не устраивает, думаю вывод очевиден.
Дополнение от автора
Я все це розумію, просто шкода що все так, шкода що можемо бути разом, можемо щасливими бути а діти проти...плаче дочка якій 14 років, яка сама скоро поїде на навчання і влюбиться, будуть залицяльники....
Себе шкода, шкода тих 3 років, різне в нас було...і страшно лишитися самій....
А він починає говорити якщо не договориться з дітьми то хоче друзями бути дзвонити, бачитися....він всерівно не хоче мене відпускати...
психолог онлайн
Это конечно только ему решать жить ради комфорта дочери или ради своего, но может Вы попробуйте ему намекнуть ,что у него должна быть своя жизнь и что то что дети ревнуют его к его женщине — это нормально и не должно становится препятствием для того, чтобы он жил свою жизнь. Он может сказать дочке что он встречается с Вами не для того чтобы ей было плохо, а для того чтобы ему было хорошо. Странно ведь что дочке плохо от того что папе хорошо, таким образом она нарушает его границы. Она ведь ему не жена. Дети всегда ревнуют родителей друг к другу, не то что к новым пассиям , и важно чтобы родитель объяснил ребенку что он/она не может соперничать с его женой или женщиной , потому что это разные позиции — она ребёнок, Вы женщина .
Задача родителя научить ребёнка уважать границы другого и уж тем более близкого человека. Своим поведением Ваш мужчина делает плохо и дочке (которой надо дать понять что он не ее мужчина, ее мужчина впереди, потому что иначе она может так и остаться до старости папиной дочкой) и Вам и себе (так как не удовлетворяет свою потребность в близости с Вами).
Дополнение от автора
Як розумно все написано!!!спробувати це йому переказати))) хоча щось я мало вірю що він зрозуміє.... дякую.
психолог онлайн
Удачи!