Не розумію що відбувається зі мною
Я не розумію що відбувається зі мною. Став поганий апетит, постійна дратівливість, нерви ні з сього ні з того. Немає бажання готувати чи навіть йти в магазин за покупками. Іноді просто сідаю і плачу. Звісно що це не подобається моєму чоловіку, він і собі починає зриватися. Через три дні він їде у відрядження на 3 тижні і тут новий страх, як я буду сама? Я вже замучила його питаннями про свої хвилювання. А він не може заспокоювати мене 24/7 він ж зайнятий! Можливо є якийсь спосіб перебороти ці тривоги. Буду вдячна.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добридень, Олю. Вам бажано звернутись індивідуально до психолога.
Коли саме це почалось? Що саме Вас так тривожить?
Та багато інших запитань...
психолог онлайн
Доброго дня, Ольга
Погоджуюся з колегою. Вам потрібно звернутися до психолога на індивідуальну роботу, можливо психолог вас також спрямує на консультацію до психіатра за медикаментозною підтримкою.
Ваш стан нагадує ознаки клінічної депресії, але діагноз може поставити твльки лікар.
Скажіть, буд ласка, який у вас сон? Коли ви себе краще почуваєте: зранку чи ввечері?
І коли взагалі це почалося?
Ви дуже розумно вчинили, що написали сюди і шукаєте допомоги. Не варто з цим жартувати. І прекрасно, що розумієте, що ваші близькі не можуть постійно займатися вашим станом. Вони для цього не мають ні знань, ні освіти, ні внутрішніх сил.
Близькі справді є для того, щоб при потребі нас підтримати. Але не правильно якщо це постійно.
психолог онлайн
Доброго дня Ольго! Судячи з того, що Ви пишете, у Вас ознаки психо-емоційного виснаження, можливо, - початок депресивного стану. Що відбувалося у Вашому житті останнім часом? Як Ви реагували раніше, якщо залишалися самі?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Можливо є якийсь спосіб перебороти ці тривоги
Так є. Індивідуальна психотерапія. 🙌