Ребенок не слушается
Добрый день,у нас такая проблема.
Кратко о прошлом,у меня был муж и были токсичные отношения,все это видел ребенок...
Сейчас ребенку почти 5 лет.
Он не слушается,психует постоянно,делает иногда что-то на зло...
Хотя развит хорошо,все понимает,помогает с младшим братом,очень любит его,ревности нет совершенно.
Такое поведение началось еще до рождения меньшего ребенка,точнее его и в планах не было,около 2х лет он себя так ведёт...Я с ним говорю,не ругаю,объясняю,что надо маму слушать,мама у тебя одна,папы нету.
Он вроде понимает,но через мин 5 опять все по новой..
Подскажите как быть?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день. Вам нужно в личную терапию, именно Вам. Потому как проблемы с детьми в самих родителях! Выровняете свое психоэмоциональное состояние остальное само удалится. Дети чувствуют состояние мамы до 7 лет! И просто его копируют.
психолог онлайн
Доброго дня! Батьки та діти - одне ціле навіть, якщо батьки у розлученні. Ви пишете, що стосунки з чоловіком були токсичними... На скільки я зрозуміла, Ви з чоловіком розлучилися? Справа в тому, що розлучення не дає вирішення більш глибинної внутрішньої проблеми, якщо вона не була належним чином пропрацьована. Судячи з того, що відбувається з Вашим сином, невирішена проблема з чоловіком тепер автоматично перейшла на стосунки з сином... Так працює закон життя, подобається нам це чи ні... Кожна маленька дитина підсвідомо сприймає себе як продовження мами та тата, це такий собі базис, основа... І якщо мама не сприймає батька своєї дитини, іде його відторгнення, автоматично і дитина сприймає себе відторгнутою, неприйнятою... при чому це іде на рівні рефлексів... У таких випадках жодні зовні правильні дії просто не спрацьовують, тому що дитина "сканує" маму і реагує на її внутрішні почуття не тільки до себе, але і до свого батька... Тому що жінка, ображаючись на свого чоловіка, маючи до нього певний негатив, так само трнаслює його несвідомо і на свого сина... Адже син - це також проекція чоловіка... Як склалися стосунки між Вашими батьками? У якій родині росли Ви самі? Бо зачасти спрацьовують вже навіть не особистісні проблеми, а цілі родові сценарії...
психолог онлайн
Доброго дня, alder.
цитата:
Важливо розібрати конкретні ситуації. Як проявляється його неслухняність, які це конкретні поведінкові прояви, що передує "псіхам" і т. д.
цитата:
Такое поведение началось еще до рождения меньшего ребенка,точнее его и в планах не было,около 2х лет он себя так ведёт...
Тобто коли він почав себе так вести, то йому було 3 роки, а це вікова криза "я сам" та "неслухняності". Важливо розібрати детальніше як Ви реагували тоді і реагуєте зараз. Крім цього, можливо його поведінка змінилася із розлученням і це також важливий момент. Я б Вам рекомендувала звернутися разом із сином до дитячого психолога і спеціаліст допоможе чітко прослідкувати стан і хвилювання сина та структуру самої сім'ї.