Любовний трикутник
Почала зустрічатися з хлопцем і майже одразу закохалась. Вперше, майже в 30 років. Проблема в тому що цей хлопець до мене мав стосунки, які після першого нашого побачення розірвав. Ми говорили на цю тему, він пояснив що з цієї людиною він не бачить майбутнього, вони не сходяться характерами і з нею дійсно важко, та і відверто признався що почуття ще є.
В нас були прекрасні стосунки тривалістю 2 місяці. Я була щаслива і бачила що і він щасливий. Згодом він поїхав в рейс, на роботу. І за той час вона своїм характером добилась свого, тобто його. Він зізнався що відновив з нею спілкування, а я просто відійшла тихо в сторону, не сказавши ні слова.
Пройшло трохи часу, і він час від часу нагадував про себе. не одноразаво казав, що жалів про вибір в її сторону, що вона і близько не зрівняється зі мною. І не те щоб звинувачував але натякав що якщо я б так легко його не відпустила тоді, то все б у нас склалось. Я знаю, що дуже йому подобаюсь і знаю що йому було добре зі мною, але також розумію що почуття в нього до неї сильніші набагато.
Зараз пройшло достатньо багато часу після наших стосунків, і багато часу від того як я заблокувала його і не дозволила більше лізти в моє життя. Але я виявилась однолюбом, його так і не забула.
Ми живемо не далеко один від одного тому я знаю що їхні стосунки не такі і щасливі, що вони ледь не щомісяця розходяться, що страшенно сваряться. іі ттамд алеко не все гладко . ЧЧи є майбутнє у їхньої пари ? Чи варто мені з'являтися в його житті ? Чи варто хоча б розблокувпати його в соц мережі ?
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго вечора, співчуваю Вашій ситуації , а хлопець знає де Ви живете, Він теоретично може приїхати і налагодити з Вами стосунки?
психолог онлайн
Доброго дня, Анно!
цитата:
Чи є майбутнє у їхньої пари ?
Цього ніхто не знає. Пари, які часто сваряться, сходяться-розходяться можуть мати досить міцний зв'язок.
цитата:
Чи варто мені з'являтися в його житті ?
З якою метою?
цитата:
Чи варто хоча б розблокувпати його в соц мережі ?
Якщо людина вам цікава, який сенс блокувати її в соц. меражах?
Це якщо коротко по питаннях. Якщо глянути глибше, то я б не спішила вважати вас однолюбом. 2 місяці - строк недостатній, щоб пізнати людину, але цілком достатній, щоб створити романтичний образ. Що утримує вас від побудови стосунків з іншими чоловіками?