Як піти з ним гуляти???
Є хлопець,який дууууууже мені подобається,я з ним вже дуууууже давно переписуюсь,ми бачились кілька разів,але коротко по тим чи іншим причинам,і щораз зустріч була радістю для мене!Тепер він запрошує погуляти.А я...боюся.Всього.Що не знатиму що сказати,не так себе поведу,не зможу розслабитись...в школі у мене були проблеми з виступами- я переживала і починала задихатися,не могла говорити.Боюся дууууууже що це раптом станеться в особистій розмові!!! Але з іншими хлопцями,з подружками говорити легко...Допоможіть будь ласка!!!!
Вопрос от: ; Возраст: 17
консультация психолога
Добрий день, student2011! Ви самі пишите, що з іншими хлопцями говорити легко - це означає, що Ви вмієте спілкуватися. Навіщо Вам страх у спілкуванні с цим хлопцем я не знаю. Ви вже спілкувались і ти йдеш не на виступ, а на прогулянку. Ти сподобалась йому такою як є, а не такою, як можеш бути(схвильованою і розгубленою). Будь упевніше і сміливіше.
Бажаю успіхів.
З повагою Ірина.
консультация психолога
student2011, якщо ви будете на першій зустрічі самою собою, то у вас більше шансів пізнати що насправді представляє собою ваш хлопець: чи варто від нього чекати підтримки. Подивитесь, як він буде себе вести, коли помітить, що ви хвилюєтесь.

психолог онлайн
student2011 (Мені не вистачає твого імені, хочеться звернутися до тебе, але не так знеособлено).
Є таке поняття - «парадокс надзначимості»- коли ми надаємо дуже значимим для нас людям чи ситуаціям надмірної ваги. Тому просто з хлопцями спілкуватися легко, а з хлопцем, який подобається - страшно.
Але і свій страх можна обернути собі на користь-, якщо ти прямо скажеш-, «я так хвилююся, навіть не знаю, що сказати»- і засмієшся- побачиш, що напруження спаде .
Бути собою - означає приймати себе такою як є- зі своїм страхом, тривогою, хвилюванням-не намагаючись приховувати їх. Це - частинка твого Я, це твоя чутливість і емоційність-а це гарні якості. Троянд без колючок не буває - але ми любимо їх такими.
Дополнение от автора
всім дуже дякую!!!!!дуже!!!!)))))