Боюсь сделать огромную ошибку в жизни
Умом понимаю что лучше расстаться с молодым человеком
3 года вместе ,живём 4 месяца ( в доме не одни мы ).Но не хочу очень люблю его и не хочу другого рядом
Что делать не знаю
Боюсь сделать ошибку
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте, Катя.
Вы пишите, что вы одновременно хотите расстаться с мч и не хотите. Могли бы больше написать о вашей истории и на фоне чего у вас возникают такие противоречивые желания.
психолог онлайн
Доброго дня, Катя.
цитата:
Умом понимаю что лучше расстаться с молодым человеком
ОК, якщо Ви розлучитеся з хлопцем, що тоді? На чому базується таке Ваше рішення?
цитата:
Но не хочу очень люблю его и не хочу другого рядом
Що Ви вклаждаєте у поняття "любов"? А він Вас любить? Якщо Ви залишитеся у цих стосунках, що тоді?
Дополнение от автора
Мы просто очень разные ,у него свои взгляды,а у меня свои ,мы не свободные каждый себя контролирует . И я понимаю что дальше мне будет сложнее,он так же понимает .
Дополнение от автора
Да,он тоже меня любит очень .
психолог онлайн
цитата:
у него свои взгляды,а у меня свои
Які саме це погляди?
цитата:
,мы не свободные каждый себя контролирует .
В якому сенсі "не вільні"? В чому саме клжен з Вас себе контролює?
Крім цього, Ви так і не відповіли на попередні запитання, а вони важливі.
Дополнение от автора
На разные ситуации, на отношения , как правильно, что можно что нельзя ,что норма что нет . Не свободны в том плане что не можем говорить что думаем и т и т.д потому что знаем негативную реакции на это.
ОК, якщо Ви розлучитеся з хлопцем, що тоді?
--- Не знаю , не хочу другого мужчину и не представляю с собой рядом другого .
Якщо Ви залишитеся у цих стосунках, що тоді?
--- так же не знаю,будем ссориться постоянно и в конце концов расстанемся только не по нормальному ,а с ненавистью и т.д
психолог онлайн
Доброго дня Катя! Ви пишете "в доме не одни мы". Ви живете з батьками чи у комунальній квартирі (гуртожитку)? Щоб допомогти Вам, потрібно більше інформації... Вам хлопець робив пропозицію одружитися? Чому досі не одружені? Окрім того, Ви пишете "Мы просто очень разные ,у него свои взгляды,а у меня свои ,мы не свободные каждый себя контролирует". У чому ви "не свободные" Для чого вам потрібно так сильно контролювати себе? Як на мене, розставання пробюлему не вирішить, а ще більше поглибить її. Адже, коли люди живуть інтимно більше року, вони вже психологічно чоловік та дружина... І не виіршивши проблеми зараз, Ви все одно їх потягнете далі за собою... Не буває людей таких, щоб одразу жити в ейфоріїї, щоб мати щасливе життя, його потрібно заслужити внутрішньою роботою над стосунками... Тим паче, що Ви любите свого чоловіка... Я б Вам радила індивідуально звернутися до психолога, бо відчувається, що Вам дуже важко говорити про проблеми на загал... Тим паче, що це ефективно можна зробити в онлайн режимі...
Дополнение от автора
В гуртожитку живемо та в мене ще рівність бо він спілкуеться з дівчатами щебече прям а мені на початку стосунків забороняв що я ніскім з хлопців не спілкуюся по сей день
психолог онлайн
Я не вважаю, що потрібно розлучатися через невміння вибудовувати стосунки... Про чоловіків потрібно не тільки дбати, а ще і потрібно вміти їх виховувати... Але для цього потрібно мати внутрішні сили, яких Вам явно не вистачає...і не вистачає почуття самодостатності...Бо ревнощі "з'їдають" ці сили... Які стосунки між Вашими батьками?
Дополнение от автора
Стосунки звичайні ) люблять один одного та переживаться це точно але не обіймаються не цілуються
психолог онлайн
Я не просто так запитала про стосунки, бо потрібно з'ясувати звідки у Вас така залежність та ревнощі... Тому що, на мою думку, саме це дуже сильно заважає Вам правильно спілкуватися з чоловіком і змушує бути весь час у напрузі, контролюючи ситуацію... У Вас дуже сильна тенденція до психо-емоційного "залипання" на чоловікові, і якщо її змінити, Ви зможете правильно тоді реагувати у складних ситуаціях. А це означає, що збережете стосунки і сім'ю...
Дополнение от автора
А як правильно виховувати ?
психолог онлайн
Як на мене, Ви не дуже уважно прочитали те, що я написала... Спершу потрібно трансформувати Вашу надмірну психо-емоційну залежність від чоловіка, а вже потім з'являться і сили виховувати... Без індивідуальної роботи з психологом трансформація практично неможлива... Тим паче, що зараз зустрічі можливі в онлайн режимі... Навіть найкращі поради не можуть допомогти, якщо залишаться ті ж самі реакції... А вони залишаться, адже Ви навряд чи внутрішньо змінитеся лише від порад на сайті, мені шкода...
Дополнение от автора
На жаль в мене немає грошей на консультації (((
психолог онлайн
Тоді спробуйте пошукати безкоштовні лекції з питання подолання ревнощів... У любому випадку, потрібно напрацьовувати почуття самодостатності та власної гідності...
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
цитата:
Ви описали созалежні стосунки: погано разом, але і припинити це не можу, бо без нього також погано. Це запит на індивідуальну психотерапію і аж ніяк не для формату форуму. Щодо коштів, то це скоріше про пріоритетність, адже якби у Вас болів живіт і Вам необхідно було б вирізати апендицит, то я думаю, що б Ви не робили операцію самостійно, а шукали кошти, проте завжди є варіант "безкоштовної медицини" - Ви можете звернутися у соціальну службу у Вашому місті.
Дополнение от автора
Дякую за відповіді