Поможет ли справиться с социофобией психолог или нужен психотерапевт?
Здравствуйте. У меня социофобия, я сказала об этом родителям, и меня записали наконец-то к психологу. Подскажите, психолог помогает с социофобией? потому что много где читала, что помогает с этим психотерапевт прописывая таблетки
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте! Кто Вам поставил диагноз социофобия? Я поним из вашего текста, что у психолога Вы ещё небыли.
Зачем Вам таблетки?
психолог онлайн
Здравствуйте.
Сходите к психологу на диагностику, к которому вас записали родители. Если будет необходимость в другом специалисте, психолог вас направит.
психолог онлайн
Катерина Королевич
Добрый день Даша. Когда пойдёте к психологу к которому вас записали родители, расспросите его подробно об его образовании и квалификации, пусть он подробно вам обьяснит, если что-то будет непонятно не стесняйтесь задавать уточняющие вопросы, это нормальная практика, расспросите у него всё что вас беспокоит.
консультация психолога
Алексей Анатольевич Романченко
Добрый день.
Социофобия - это диагноз, принадлежащий к группе невротических расстройств. Если у специалиста вы не были - не стоит сразу обременять себя диагнозом.
В отношении вашего вопроса, - компетентный психолог может помочь с ведением невротических расстройств.
Препараты имеет право выписывать врач - психиатр, невролог и другие.
Психотерапевт в Украине не имеет права выписывать психотропные препараты, если он не является еще и психиатром.
психолог онлайн
Доброго дня, Даша.
Діагноз "соціофобія" ставить лише психіатр при діагнотиці, тому я б не рекомендувала б Вам навішувати на себе "ярлики" - це лише може погіршити Ваш стан. Щодо "психолога" і "психотерапевта". У нашій країні існує багато плутанини у цьому: є психолог, який займається консультуванням (корототривала робота, не на рівні глибинних змін особистості), є психолог з психотерапевтичним напрямом (часто їх називають просто "психотерапевти") - працюють довготривало, зміна особистості через бесіду, є лікар-психотерпевт, який сидить в плоліклініці (не прописують рецептурних препаратів, але можуть порадити нерецептурні, можуть ставити попередній діагноз, що відноситься до розладів психіки, але не завжди беруться за лікування або стабілізацію стану пацієнта). і є психіатр, який робить діагностику і виписує рецептурні ліки.
У інших не "пост-радянських" країнах, не існує такого поняття як лікар-психотерапевт. Є просто психолог, психотерапевт (який займається немедикаментозною психотерапією, але в деяких випадках це психіатр з психотерапевтичною освітою) і психіатр.
У Вашому випадку, як вже зазначила колега, Ви підете, перш за все, до психолога. Він проведе з Вами бесіду і якщо побачить, що Вам потрібен суміжний спеціаліст, то направить Вас до нього. Якщо психіатр дійсно поставить Вам діагноз "соціофобія", то це робота на двох рівнях: біологічному (фарм-підтримка, зменшення тривоги, якщо ступінь дуже сильний) + психологічний (робота з психологом з психотерапевтичним напрямом).
Було б добре, якби Ви розповіли про ці свої переживання психологу, до якого підете - це дуже важливо. Бажаю Вам удачі!)