Ревность
Живу в большом доме с парнем
В нем ещё проживают 2 парня и 2 девушки (я с ними не общаюсь так как их не знаю )
Мой молодой человек очень хорошо с ними общаться ( с девушками ) общаються, смеються, общие теми и т.д
Очень ревную ( знаю что у него нет к ним симпатии но я с ума схожу и контролирую его .
Зовёт меня погулять вместе выехать ,а я совсем не хочу потому что чувствую ненависть к этим людям но придеться так как это нормально проводить время с друзьями парня .
Ещё обида на то что когда я общалась с противоположным полом говорил что дружбы между жм нет там только сексуальный подтекст.
Вопрос к вам ) это нормально что молодой человек общаеться с другими девушками ?
Стоит ли ехать отдыхать с людьми которые мне не приятно раде парня?
Как хоть немного не ревновать то я с ума схожу когда слышу разговоры ...
Спасибо за ответы !
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Добрий вечір, Юля.
цитата:
Хто саме так казав? У Вас був досвід зради або Ви спостерігали такий? Хлопець давав Вам реальні підстави для ревнощів?
цитата:
Очень ревную
Ви говорили хлопцю про свої почуття?
цитата:
Ви не маєте змушувати себе робити те, що Вам не подобається навіть заради хлопця та інших близьких людей. Тут скоріше питання - чи Ви хотіли б їх пізнати ближче (або дати їм такий шанс) і чи Ваша антипатія базується лише на Ваших ревнощах.
цитата:
это нормально что молодой человек общаеться с другими девушками ?
Взагалі не люблю категорію "нормально". Вона дуже суб'єктивна. Дивлячись, що Ви вкладаєте у поняття "спілкування" Вашого хлопця з іншими дівчатами. От Ви спілкуєтеся з іншими хлопцями?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Скажите, а Вы говорили с парнем об этом? На сколько Вы сами уверенны в себе? Общаетесь ли Вы с другими людьми?
Дополнение от автора
Оксана Сенченко, так казав мені мій хлопець ( котрого зараз ревную)
Самої зради не було , але мій колишній хлопець ,приділяв увагу іншій, на моих очах ( коли я типу не бачила)йшли вони за руку як "парочка"
Нi,я не хотілаб їх пізнати ( мене вони дратують)тим паче одна з них до нашого знайомства з хлопцем казала что він їй подобаеться.
Дополнение от автора
Ольга Владимировна , про одну девушку я с ним говорила он отвечает та я и так почти не общаюсь ...
Про вторую сказал не буду общаться с обвинением хорошо я даже здороваться не буду
Но он общаеться в пределах дома и по вынужденому где то в другом месте .Они зовут его на праздники и т.д
Дополнение от автора
Нет , не общаюсь с другими парнями, он вначале отношений мне сказал что это не норма дружбы между жм нет
психолог онлайн
цитата:
так казав мені мій хлопець ( котрого зараз ревную)
Дивна ситуація. Розумію Ваше хвилювання. По суті, хлопець начебто заявив Вам про свою позицію щодо спілкування з протилежною статтю, а зараз спілкується з дівчатами. Було б добре, якби Ви йому нагадали про цю його фразу і сказали, що він зараз спілкується з дівчатами, адже тоді, по суті, в спілкуванні зі своїми подругами, по його логіці, він також бачить сексуальний підтекст. Та і з його боку я не бачу довіри (він Вас обмежив у спілкуванні, але коли це стосується його то з цим ОК). Знаєте, таке враження, наче це він "перекинув" свої ревнощі на Вас.
цитата:
приділяв увагу іншій, на моих очах ( коли я типу не бачила)йшли вони за руку як "парочка"
Ви своїми очами бачили як вони йшли "як парочка за ручки", як він приділяв їй увагу (і цікаво як саме), чи це зі слів когось іншого? Якщо це дійсно так, то це вже не просто "спілкування". Це ОК спілкуватися з протилежною статтю, коли ти у стосунках, адже не спілкуватися просто неможливо, але важливо позначити, що Ви вкладаєте у справжнє "спілкування", а де вже вихід за межі.
цитата:
одна з них до нашого знайомства з хлопцем казала что він їй подобаеться.
Звідки Ви про це знаєте?
Дополнение от автора
Оксана Сенченко , У мене є дідусь в селі я до нього приїжджала там зустріла його
Це було весілля його друга ( в селі ) я була біля сільского клубу з подругами та бачу він виходить с машини, дівчина в його піджаку і вони пішли за ручку в клуб . Я погано пам'ятаю цей момент що було далі.
Та це помітно что він ій подобаеться , я тільки и чую його ім'я а як тільки до них підійду( в компанію, в залі) так сразу мовчить ,писала коменти в соц ,та хлопець сам казав .
Дополнение от автора
Приділяв увагу іншій це до питання про колишні стосунки
психолог онлайн
цитата:
я тільки и чую його ім'я а як тільки до них підійду( в компанію, в залі) так сразу мовчить
В такі моменти добре проясняти, що відбувається, адже ми можемо багато фантазувати.
цитата:
,та хлопець сам казав .
А от це вже цікавий момент. Він знає, що він їй подобається, говорить про це Вам так і ще заявляє що у спілкуванні між хлопцем і дівчиною завжди є сексуальний підтекст. Тоді задайте питання йому: навіщо він це робить (базуючись на всьому попередньому) і що йому дає спілкування з цією дівчиною.
цитата:
Я розумію про дім, проте "свята" - це не вимушене спілкування, а добровільне. Він здатний і відмовити. Тим паче, очікування в цієї дівчини, на скільки я зрозуміла, зовсім інші ніж просте спілкування. Щоб не було психологічних ігор, я б взагалі рекомендувала з'їхати з того будинку - це найкраще рішення але чи це вирішить остаточно проблему з недовірою - не думаю.
психолог онлайн
Доброго дня Юля! скажіть, Ви живете з хлопцем не одружені? Якщо це так, то чому не одружуєтеся?
Дополнение от автора
Я бачу та почуваю що він мене кохае. Яб мабуть не звертала увагу на це спілкування як би я не відмовилась від друзів протилежного полу( обида)
Так би було яж спілкуюсь чому йому не можна і не булоб ревнощів
Та я боюсь з ним розмовляти про це ще раз він і так каже що я як в клітці бо я його контролюю
то що в ньому зацікавлена інша дівчина це мені приємно та гордість але не знаю що робити. ..
Дякую вам за відповіді
Дополнение от автора
Алла Григорівна Веленко , тому що в нас нічого немає для створення повноцінної сім'ї.
Коштів на свое житло , чи хоч би знімати щоб жити в двох та зробити тільки наше гнездечко и т.ін
Дополнение от автора
І він до цього не готовий.
Мы з їм про це розмовляли ,тільки не про нас .
я думаю він не впевнений що зможе потянути сім'ю це велика відповідальність.
Та зараз у нас тяжкий період.
психолог онлайн
Дякую за відповідь, але, як підтверджує життя, те що Ви називаєте перепонами для створення родини - лише умовності... Тим паче, що ви все одно вже живете подружнім життям тільки неофіційно... Оте, що Ви назвали як причини, це чиї слова: Ваші чи Вашого хлопця? "нічого немає для створення повноцінної сім'ї.
Коштів на свое житло , чи хоч би знімати щоб жити в двох та зробити тільки наше гнездечко и т.ін"
психолог онлайн
цитата:
Яб мабуть не звертала увагу на це спілкування як би я не відмовилась від друзів протилежного полу( обида)
Супер, Ви знайшли одну з причин і тепер ми знаємо, що з цим робити! Вітаю!
цитата:
Тобто, а те, що Ви перебуваєте в "клітці" - це ОК? Клітка - це коли Вам забороняють спілкуватися, а от прояснення меж спілкування - це контракт на безпеку. Не плутайте. Якщо Ви вже боїтеся розмовляти з хлопцем на важливі теми, то це означає, що у Ваших стосунках немає психологічної близькості. А як тоді Ви будете вирішувати конфлікти надалі?
Дополнение от автора
Не знаю я просто боюсь поссориться (
Дополнение от автора
Алла Григорівна Веленко ,в мойому розумінні сім,я це свое гніздечко ,свій дім ,а не жити з чужими людьми, ділити кухню ,душ и т.д
В моє розуміння сім'я ,після одруження можна думати про дітей ,а куди їх з чужими людьми жити з дітьми ??? Якщо одруження то тільки якщо є свій дім.
психолог онлайн
цитата:
Не знаю я просто боюсь поссориться (
Але замовчування призведе в перспективі до реальної, більшої сварки, адже образи накоплюватимуться і тоді буде вибух. Що Вас лякає у сварці? Що Ви вносите у поняття "сварка"?
Дополнение от автора
Лякає то що із за наших конфліктів які ЗАВЖДИ утворюю Я ( я це розумію что всі конфлікти из за мене ,він дуже змінився ,и тепер я їх затіюю) мы починаемо так сваритися що я плачу и мы пару раз вирішували розлучитися бо втомилися ( не з злістью ,а розмовляли спокійно вже ) Але в мене ті сидять образи які я не можу забути и я постійно конфліктую. Тому і боюсь що буде знову сварка на цій почві и ми знову дайдемо до того что виомилися від сварок и нам потрібно розлучення.
Дополнение от автора
пробую поговорити щоб мене відпустила образа але не виходить він бурно реагуе що я йому кажу одне и теж багато разів и я все близько до серця приймаю что він відповідає і я починаю плакати .Спочатку він мене заспокоював, а зараз вже ні він дуже злиться
психолог онлайн
цитата:
які ЗАВЖДИ утворюю Я
Це Ваші слова? Мені здається, що це скоріше слова Вашого хлопця. Коли люди говорять слово "завжди", то це гіперболізація і під нею лежить нереалістична установка. За конфлікт завжди відповідальні всі учасники конфлікту.
цитата:
він дуже змінився
Як саме? В чому полягають зміни?
цитата:
мы починаемо так сваритися що я плачу
Було б добре розібрати останню конфліктну ситуацію поетапно, адже, припускаю, що алгоритм той самий. Це вже завдання індивідуальної консультації. Звісно, це дуже втомлює, коли тебе не чують.
цитата:
Але в мене ті сидять образи які я не можу забути и я постійно конфліктую.
Так відбувається, якщо Ви не говорите одразу про своє невдоволення, а назбируєте "купони", щоб потім відреагувати "виправданим" скандалом.
цитата:
пробую поговорити щоб мене відпустила образа але не виходить він бурно реагуе що я йому кажу одне и теж багато разів
Також важко Вам щось відповісти, необхідно аналізувати детальніше взаємодію. Також цікаво, що саме це за образи.
психолог онлайн
Як на мене, все, що відбувається між вами - є наслідком Вашого абсолютно хибного ставлення до теми сім'ї і загалом, значення спільного проживання без офіційного шлюбу... Ви пишете "пробую поговорити щоб мене відпустила образа але не виходить він бурно реагуе що я йому кажу одне и теж багато разів и я все близько до серця приймаю что він відповідає і я починаю плакати .Спочатку він мене заспокоював, а зараз вже ні він дуже злиться..." Ви не задумувалися, чому він поступово почав змінювати своє ставлення до Вас і до виявлення Ваших почуттів та емоцій? І чому вважає абсолютно нормальним залицятися до інших дівчат?Коли люди живуть у шлюбі, вони докладають спільні зусилля для того, щоб зміцнювати свої стосунки... І відчувають певну відповідальність, особливо це потрібно для чоловіка!... Адже, коли просто співживуть - жінка сприймає хлопця як свого чоловіка, а от чоловік - не сприймає дівчину як свою дружину... Така природа чоловіка та жінки і про це потрібно просто знати. Він сприймає дівчину, з якою просто живе, як об'єкт для насолоди... А тепер уявіть собі ситуацію, коли "об'єкт для насолоди" замість того, щоб приносити радість та задоволення, починає весь час канючити, псує настрій і висуває претензіїї... Як Ви думаєте, при такому стані речей, на довго вистачить Вашого хлопця? Адже поруч величезна кількість дівчат усміхнених та життєрадісних і до того, вони не виявляють своїх претензій та образ - з ними ж веселіше... Які стосунки між Вашими батьками?
Дополнение от автора
Оксана Сенченко
Як саме?
Він дуже ревновав, дуже часто сварилися по його ініціативі , казав такі фрази типу "Я ВСЁ СКАЗАЛ" котролював .Я повинна була робити все що він скаже якщо ні то це виливалося в скандал . (Були стосунки на відстані) зараз такого немає та давно ,вже десь більше року .
психолог онлайн
Як на мене, у вас класична схема "жертва -тиран" "Він дуже ревновав, дуже часто сварилися по його ініціативі , казав такі фрази типу "Я ВСЁ СКАЗАЛ" котролював .Я повинна була робити все що він скаже якщо ні то це виливалося в скандал...". Тому, ще раз запитую, які стосунки між Вашими батьками?
психолог онлайн
цитата:
Цікавий момент. А що ж трапилося, що він "змінився", що змінилося? Можливо почалося спілкування з тими дівчатами? Зараз таке враження, що можливо ви помінялися ролями).
Дополнение от автора
Мені теж здається що ми помінялися ролями ...
Тільки мої претензії обосновані на його попередніх словах та його вчинках
А він це робив не знаю для чого я ніколи не давала поводів та пробувала "замять "конфликт.
Дополнение от автора
Стосунки з батьками хороші але не такі близькі щоб я все розповідала
Дополнение от автора
Чого він змінився ? Я не знаю ,мабуть зрозумів що причиняе біль та і з'явився інтим в стосунках . Бо в нас довго цього не було я не була готова до цього
психолог онлайн
цитата:
По суті, він став тою людиною, якою боявся що станете Ви. Начебто робить це з Вами, щоб з ним це не зробили. Можливо це єдиний доступний спосіб контакту для вас двох, адже на те, щоб йти у психологічну близькість у вас внутрішні заборони.
цитата:
Я не знаю ,мабуть зрозумів що причиняе біль та і з'явився інтим в стосунках . Бо в нас довго цього не було я не була готова до цього
Також цікавий момент щодо інтиму. Тут може бути багато процесів: можливо коли з'явився інтим він нарешті відчув, що Ви його визнали як партнера і заспокоївся і т. д. Було б добре запитати у нього, а не будувати гіпотези. Також цікаво як Ви "дозріли" до інтиму, якщо у стосунках не було безпеки, довіри і присутні ревнощі.
Дополнение от автора
Мені було 22 роки і для мене це було важливо не з ким попало ( це мій перший партнер) крім всіх поганих моментів були и хороші . Я йому довірилася.
психолог онлайн
Можливо Ви не зрозуміли питання, адже я запитувала, які стосунки між Вашими батьками? Адже у Вас явно прослідковується схильність до психо-емоційної залежності... Батьки схвалюють, що Ви просто живете не розписуючись?
Дополнение от автора
Між батьками стосунки звичайні нема проявлення любовь ( битовуха) але вони люблять один одного.
Батьки схвалюють, що Ви просто живете не розписуючись?
А що тут такого? Чому вони можуть це несхвалити? Так всі живуть . Тип паче розписующись с чоловіком я впевнена що треба хоть трошки пожити разом .Так людину більше пізнаешь и откриєшь її.
психолог онлайн
Ви пишете "А що тут такого? Чому вони можуть це несхвалити? Так всі живуть ..." По-перше, далеко не всі... Багато жінок усвідомлюють, що "експерименти" з чоловіками достатньо небезпечна річ, адже чоловікам особливо сімейне життя і не потрібне на відміну від жінки, для якої шлюб є однією з найважливіших запорук щасливого життя... І що для того, щоб чоловік захотів утворити родину по-справжньому, необхідно дівчину поважати і цінувати, добиватися її прихильності і зробити все можливе, щоб вона стала належати тільки йому... Але чого хлопцю добиватися, якщо він вже все має і так? Окрім того, як він може її поважати, коли вона сама себе не поважає і живе з хлопцем без впевненості, загалом, що хоче з ним мати родину... Коли він заграє з дівчатами і не реагує на Ваші зауваження, як Ви думаєте, він Вас поважає і цінує? Порівняйте як він себе поводив раніше, і як поводить себе зараз... Як Ви думаєте, чому так змінилося його ставлення? Ви вже і так належите йому!... Ви поступово втрачаєте цінність у його очах, бо своєю поведінкою показуєте, що "прилипли" до нього повністю і втратили себе як особистість... Окрім того, намагаєтеся знайти причину своїх переживань у ньому, тоді, як на мене, причину потрібно шукати у своїй повністю неправильній поведінці... Певне, те що я пишу, може дуже не сподобатися, адже легше когось робити винним... Та, якщо Ви дійсно хочете мати щасливі стосунки, спробуйте "відійти" від своїх образ і подивитися на те, що відбувається ніби зі сторони... Думаю Вам дуже все не сподобається... Те, що показують у кіно як норму, далеко не завжди призводить до гарного фіналу, як доводить вже саме життя... Існують закони природи, які обдурити неможливо, як би це нам не хотілося... і дівчина, яка експерементує просто живучи з хлопцями, ризикує так до кінця життя і дожити чекаючи щасливого хепі енду... У Вас елементарно немає знань, як правильно себе поводити, щоб до Вас прислухалися і Вас поважали... І в переписці Вам ніхто не дасть "еликсир щастя", адже його потрібно разом із психологом знайти всередині себе... А ревнощі, та претензії до гарного не призведуть, однозначно...
Дополнение от автора
Спасибо но я не пойму нам что гулять по городу как в 15 лет ? Или жениться что бы жить вместе? Или пожениться и жить в доме с чужими людьми потому что нету денег снимать вдвоём?детей тоже расит с чужими людьми ? Семья это покой и своя криша а не жить в доме где постоянно кто кто новый .
психолог онлайн
По-перше, потрібно все ж зрозуміти для чого Ви в цих стосунках, якщо не хочете виходити заміж без окремого житла..(У Вас є можливість жити окремо? Чи є перспектива у найближчому майбутньому?). Бо складається враження, що і самі не розумієте мети спільного проживання...По-друге. Ситуація вже склалася так як склалася. Тому потрібно змінювати свою поведінку вже в тих обставинах, які зараз існують... По-третє,, навіть у цих умовах можна стати самодостатньою (не плутати з самостійною) особистістю, яку чоловік почне поважати... Тобто, навчитися не бути на стілько психо-емоційно залежною від нього і відновити почуття власної гідності, щоб він відчув, що Ви по-справжньому цікаві для нього... Тому що поки, він відчуває, що може робити все що хоче, не враховуючи Ваші почуття...
Дополнение от автора
Спасибо, но я не знаю как это сделать.
психолог онлайн
Щоб знати, як змінити свою поведінку, і загалом виправити ситуацію, я б Вам радила декілька індивідуальних консультацій з психологом: тим паче що онлайн зустрічі так само ефективні як і офлайн... Вам самій просто не вистачає знань, як будувати правильно стосунки... Але ж це можна виправити!