Коли хочеться йти за покликом серця
З дитинства мріяв стати художником. В класі малював і для себе і для однокласників. Проте якось сказав матері, що хочу стати художником. На що отримав відповідь: художники не заробляють гроші. Не видумуй.
Пройшло багато років. Я здобув технічну освіту, яка не до душі. І зовсім мало працював по спеціальності.
Мені подобається творчі професії. Уже 11 фотографував, проте не задумувався, щоб робити це професійно.
Безліч астрологічних тестів говорять одне і теж: підходять творчі професії: фотограф, дизайнер, літературний критик, художник.
Я знаю, я видамся Вам смішним і наївним, проте я не хочу спускати своє життя в унітаз і йти на повідку батьківських очікувань щодо мене. Сестри сміються, батьки зляться коли я згадую про художника.
На 30 число записався на групове заняття для дорослих в школу мистецтв.
Я із села. Перший раз мені вдасться поїхати в обласний центр крадькома. Не знаю як витримувати нервове напруження коли рідні переконують що я не на правильному шляху і треба жити як усі.
Запитання: чи можу я досягати бажаного:стати художником і заробляти цим на життя. І по можливості, не завдаючи болю близьким(чи їм можливо й байдуже?) і як по можливості залучитися підтримку зі своєю ідеєю яку рідні вважають ідіотською?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго вечора, Сергію.
цитата:
Хотіти жити своїм життям, а не батьківськими настановами - цілком нормально. Ви, як доросла людина, маєте на це право.
цитата:
Звісно, можете, якщо схочете і прикладете для цього зусілль. Ви вже записались на перше заняття з образотворчого мистецтва, тож перший крок вже, вважайте, зроблений.
І Ваше навчання мистецтву буде чисто Вашим досягненням, яке ні близькі, ні сторонні не зможуть знецінити, просто сказавши що це буцім-то не Ваше.
З іншого боку, чому Ви вважаєте, що своїм новим захопленням завдаєте болю близьким? Це ж Ваше життя і Ваш вибір.
Переконати близьких у правильності свого вибору навряд чи вдасться, адже вони теж дорослі люди з уже сформованим світоглядом. Але Ви можете займатись тим, чим хочете. не зважаючи на те. що родичі можуть бути проти. І залучитись підтримкою когось з оточення (інших родичів, друзів, сокурсників на уроках малювання, педагогів, психологів), якщо вона Вам потрібна.
Можливо, близькі пізніше побачать результати Вашої праці і змінять свою думку, але навіть якщо ні, це не повинно Вас змушувати відмовлятись від своєї мрії.
психолог онлайн
Добрий вечір.
Сергій, вам 28 років. Коли я читала ваш запит, то мені здалося, що це писала десятирічна дитина. Перепрошую.
Ви заробляєте собі на життя самі?
психолог онлайн
Добрий вечір, Сергій!
В будь-якому випадку Ви самі маєте взяти відповідальність і вирішити. Технічні професії теж не завжди гарантують фінансовий успіх. Але іноді потрібно багато стійкості та цілеспрямованості, щоб пережити невдачі на шляху (Ів технічних професіях часто також)
Не дуже зрозуміло між чим Ви обираєте, бо то абстрактно.
Я думаю, прожити своє життя, то значить обирати і переживати і навіть помилятися, вчитися на тому і йти далі. Як Ви це відчуєте, що це Вас не зупинить, то можна пробувати. До того ж люди іноді поєднують професії або змінюють.
Також варто прийняти, що Ваші батьки або сестри можуть завжди бути проти, але чи не будете Ви їх звинувачувати якщо не спробуєте?
психолог онлайн
Досягти, Сергій, можете, але при умові, що перестанете слухати рідних і почнете слухати своє власне "Я", тобто станете психологічно незалежним від думки близьких.
Для цього можна попрацювати з психологом.
психолог онлайн
Доброго дня, Сергій.
Ваше бажання чути себе і свій поклик заслуговує на велику повагу.
цитата:
Якщо слухати вимоги інших , можна прожити не своє життя.
цитата:
Не знаю як витримувати нервове напруження коли рідні переконують що я не на правильному шляху і треба жити як усі.
Всі живуть по-різному, але тільки Ви відповідальні за своє життя.
Це позиція батьків, Ви вже давно не дитина, і не зобов"язані у всьому бездоганно їх слухатися. Процес сепарації від батьків включає емоційну сепарацію, тобто Ви маєте право на своє життя, мрії, емоції. Якщо при нервовому напруженні з"являються такі с емоції, як вина, сором чи страх- добре було б попрацювати з психологом.
цитата:
Якщо Ви будете щасливі в своїй професії, то близьким це не повинно бути боляче.
Кажуть, що нереалізовані таланти мстять, адже забирають безліч внутрішньої енергії.
Вам вдалося почути себе і зробити крок до своєї мрії. Час покаже чи станете Ви по профессії художником. Навіть , якщо Ви будете малювати для себе- це дасть можливість реалізувати свій потенціал і получити колосальне задоволення від творчості, що саме по собі вже є нагородою. Підтримку можна получити серед друзів і однодумців. Важливо вміти підтримати і самому себе, навчитися бути собі кращим другом.
Бажаю Вам мужності і наполегливості в здійсненні Вашої мрії.
Тільки Ви є автором свого життя!