Як забити на всіх і рослабитися ?
Як розвити в себе впевненість у собі ? Замучило вже ... роботу найти не можу ,боюсь чогось. При посторонніх лице красніє и т.і почуваю дискомфорт якщо в чужій компанії людей ( особливо які мені не приємні)ревнива та вічно щось собі накручую.Багато нервую що вже проблеми зі здоров'ям. Як рослабитися и не приймати все так близько до сердця?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
ЯК ЗАБИТИ НА ВСІХ І РОСЛАБИТИСЯ ? - розвити в себе впевненість у собі
Вы сами начали отвечать своими вопросами на вопрос. Волшебной таблетки или магического заклинания нет. Вам нужна индивидуальная работа с психологом, чтобы разобраться с тем в чём Вы не уверены и как стать уверенной. Чего именно Вы боитесь и что с этими страхами делать и многое, многое другое ...
психолог онлайн
Добрий день, Богдана.
"Забивають на всіх" тільки асоціали, психопати, люди з депресією, люди з контрзалежною моделлю стосунків і т. д. Реагувати на інших - це нормально. Питання тільки в тому, чи при цьому реагуванні Ви зберігаєте контакт з собою.
цитата:
почуваю дискомфорт якщо в чужій компанії людей ( особливо які мені не приємні)
Це ОК відчувати дискомфорт, якщо Ви в компанії людей, які Вам неприємні.
цитата:
ревнива та вічно щось собі накручую.
Цікаво, чиї це слова, Ваші чи когось з Вашого оточення).
Насправді інформації дуже мало, щоб давати Вам якийсь фідбек. Не існує єдиних стандартів "як стати впевненою".
У Вас хороший запит на індивідуальну психотерапію, а не для формату форуму, тому шукайте спеціаліста та починайте роботу, якщо дійсно хочете пропрацювати проблему.
психолог онлайн
Доброго дня Богдана! Я Вам співчуваю, адже Ви не винні в тому, що так реагуєте на оточуючих... Впевненість у собі розвивається в дитинстві, при умові, що батьки підтримують емоційно дитину і знаходять з нею "спільну мову"... Та, на превеликий жаль, зачасти і самих батьків виховували за принципом: ситі, взуті і слава Богу! Тому, що змушені були весь час виживати у складних умовах... Тому, коли така дівчинка виростає, вона "губиться", і не знає як правильно реагувати у тій чи іншій ситуації... Але це не вирок - просто потрібно почати разом із психологом (онлайн чи офлайн - без різниці) і розібратися звідки така ревнивість (До речі, які стосунки між батьками? і як вони ставилися до Вас?) та міняти свою поведінку...
Дополнение от автора
Стосунки ,взагалі нормальні , але в дитинстві , між батьками було багато сварок ,вони билися и я пам'ятаю як кричала, що аж горло боліло. Мати ,в дитинстві мене била вдома , лозиною при друзях, за те що пішла в другий двір( була маленька але пам'ятаю як мені було соромно ).Але вони вони мене дуже люблять ,нічому мені ніколи не відмовляли и робили и роблять все для мене .
Дополнение от автора
Цікаво, чиї це слова, Ваші чи когось з Вашого оточення).
Ревнива сама розумію, а те що накручую -це слова хлопця.
психолог онлайн
цитата:
Але вони вони мене дуже люблять ,нічому мені ніколи не відмовляли и робили и роблять все для мене .
Хіба люди, які люблять, будуть:
цитата:
між батьками було багато сварок ,вони билися и я пам'ятаю як кричала, що аж горло боліло. Мати ,в дитинстві мене била вдома , лозиною при друзях, за те що пішла в другий двір( була маленька але пам'ятаю як мені було соромно ).
На жаль, Ваші батьки здійснювали (і можливо продовжують здіснювати) насилля, а насилля не дорівнює любові.
цитата:
Ревнива сама розумію, а те що накручую -це слова хлопця.
Важливо зрозуміти, чи Ваші ревнощі мають під обою обгунтовану основу + в які саме моменти хлопець Вам говорить, що Ви себе "накручуєте" (припускаю, що тоді він не дає вам тої підтримки, яку б Ви хотіли).
Дополнение от автора
Ні зараз насилля нема , це було коли була маленька .Потім підросла и себе захищала ) мені 23 це було десь до років 12 .
Та як що задуматися то він поводів не давав і не дає .Тільки під алкоголем нещодавно була ситуація він начебто то заигрував з дівчиною.
Коли щось висказую то ты придумала то ты накрутила собі .
психолог онлайн
Те, що нам здається несуттєвим, насправді має величезне значення... У Вас гарні батьки і виховували Вас так, як їх виховувалибатьки... Але... Ваша невпевненість напряму пов'язана з тим, що "між батьками було багато сварок ,вони билися и я пам'ятаю як кричала, що аж горло боліло. Мати ,в дитинстві мене била вдома , лозиною при друзях, за те що пішла в другий двір( була маленька але пам'ятаю як мені було соромно )". Це саме той сором діє до цих пір, хоча Ви про це навіть не здогадуєтеся.. Тому Ви ніяковієте та червонієте одразу, так само як і "накручування" пов'язане з почуттям невпевненості, що також "родом з дитинства". Самотужки такі проблеми не вирішуються, адже потрібна повна трасформація старих дитячих установок... Я б Вам порадила індивідуальну зустріч з психологом, тим паче, що зараз є можливість працювати онлайн, що так само ефективно як очно...