У мене дибільний колектив
Вітаю! Я зіткнулась з проблемою дибільного колективу. У мене начальниця, яка всім дає завдання, а мені ні. І щей слідкує, щоб ніхто мені його не давав. Я пробувала запитувати її чому? Каже - сиди і з розумним виглядом втикай в комп.
У результаті колектив мене ненавидить. Бо типу вони працюють. А я просто прогулююсь.
Інший маленький керівник постійно запитує чого я там сиджу. Чого не йду додому? Або каже, що тільки повітря переводжу.
І ще я помітила, що колектив постійно збирається у колеги на квартирі. Типу п'ють до ранку. Я там поки не бувала. Але мені це трохи підозріливо. Чого їм треба десь раз на два тижні там збиратись?
Скажіть, можливо наростити таку луску, щоб отак тут працювати і надалі? Чи краще валити з такої роботи?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Вітаю, Кароліна!) У Вас вибір не особливо великий. Стати такою ж самою дибілкою, або вчасно звалити, бо це заразно)
психолог онлайн
Кароліна, добрий день!
Дуже дивна у вас ситуація::ohmy::
Якась не реальна::confused::
Як це? Всі працюють, а іншій людині кажуть сиди і втикай в комп.
Скільки часу ви так "працюєте"? Чи отримуєте зарплату за таку "працю"?
Завжди в проблемі беруть участь обидві сторони::smile::
Ви відповідаєте кваліфікації, маєте досвіт роботи і таке інше?
Дійсно, щось не так у вашому в колективі, якщо вірити вашим словам ::ohmy::
Доповніть свою інформацію відповідями на питання, будь ласка::smile::
психолог онлайн
Доброго дня! Які були Ваші очцкування та вимоги компанії, коли Вас приймали на роботу? Яка людина приймала рішення про Ваш найм, чи є у Вас з нею контакт?
Що Вас дивує у тому, що колнги можуть проводити разом час поза роботою?
психолог онлайн
А что вам мешает сделать самой выбор, что делать?
Есть какие-то сомнения по поводу того, как будет правильнее?
Что вас держит на этой работе?
Какие переживания по поводу того, что коллеги собираются регулярно вместе, а вас не зовут?
В чем конкретно дебилизм коллектива?
Кем вы работаете?
психолог онлайн
Добрий день, Кароліна.
Коли Ви вже йшли на цю роботу, то Вам повинні були розписати Ваші посадові обов'язки. Можливі два варіанти: Вам не дають виконувати Ваші посадові обов'язки, або ж Ви хочете виконувати роботу поза Ваших посадових обов'язків і це дві різні штуки. У першому випадку це дивно, а от у другому вже необхідно розбиратися більш детально.
цитата:
Ви казали про це начальниці (до чого саме призводить така її модель поведінки?). Якщо так і вона ніяк не відреагувала, не пояснила, не вжила заходів, то тоді це психологічна гра, де Ви - "дівчинка для биття".
цитата:
А що Вам дасть відповідь на це запитання?
цитата:
Скажіть, можливо наростити таку луску, щоб отак тут працювати і надалі?
А є заради чого її "нарощувати"? Якщо "наростите", як це вплине на Вас?
Дополнение от автора
Пані Валентино! Працюю вже десь пів року. Думала спочатку, що може це з новенькими так. Але приходять інші новенькі. Бачу, що ні. Зарплату отримую. Але вона тут невисока.
Кваліфікації відповідаю. Досвід трохи маю.
Я думала, може проблема в тому, що у мене є сім'я. А в начальниці нема. Бо вона іноді прикалується, типу коли вже я почну бити свого чоловіка. Якщо він мене не б'є. Що от я розведусь. І куплять хліба за мою обручку.
Дополнение от автора
Катерина! Що дивує? Ну якось часто вони збираються. Плюс на роботі вони зі мною не спілкуються. навпаки, ненавидять через начальницю. Тобто, разом йдуть в столовку. Або додому. А мене ніколи не запрошують. Коли я їх запрошую - не йдуть. А от з ними на квартиру запрошують. Я не йду. Бо мені від такого ставлення на роботі не хочеться. Тоді починають тиснути, що як це я не йду.
Дополнение от автора
Валентина! Я впевнена, що ця робота - моя. Просто колектив. Не розумію, чому цей булінг? Просто який в ньому сенс?
Дополнение от автора
Оксана! Я думаю, що так. Мене обрали дівчинкою для биття. Це насправді моя вже не перша робота. І я завжди думала, що тут працюють розумні люди. Але звідки у них стільки негативу? І навіщо юрати на роботу людину у ролі дівчинки для биття?
психолог онлайн
цитата:
Це насправді моя вже не перша робота.
На інших роботах була схожа ситуація?
цитата:
Але звідки у них стільки негативу? І навіщо юрати на роботу людину у ролі дівчинки для биття?
Це напевно скоріше питання риторичне? Що Вам дасть відповідь на нього?
психолог онлайн
Какие раньше у вас были отношения с коллективах?
Почему полгода терпите такое отношение? Разве нет подобных вакансий в других местах?
В буллинге нет логики и смысла. И вникать почему так тоже пустая трата времени.
А вот разобраться, почему вы терпите уже полгода, будет полезным
психолог онлайн
Кароліна, дякую за доповнення!
Ви, практично, сама собі відповіла: Який в ньому (в колективі) сенс?
То навіщо вам знаходитись у "дибільному" колективі ? ::smile::
Або треба йти, або відверто та відповідально поговорити з начальницею на тему завдання по роботі, відносин з колегами, якщо ви бажаєте залишитись тут.
Говорити треба в спокою, нічого не вимагати, а пояснити, що вам не комфортно у колективі, тому що... і поясніть причини.
Кажіть про свої почуття, а не звинувачуйте когось чи всіх
Наприклад: мені соромно, мені ніяково, мені заважає... і поясніть що і чому.
Тоді вас зрозуміють і щось зміниться в вашу пользу.
А якщо будете звинувачувати колектив чи деяких колег, то вони будуть вам чинити спротив, психологічний точно))
Поговорити треба так, щоб не визвати сварку або роздратування керівника. Бо вона може від злості завантажити вас роботою, або ще якось вас принизити.
Майте свою особисту територію у спілкуванні. Не говоріть привселюдно про свої відносини з чоловіком, про свою сім*ю кажіть в межах дозволеного вами.
Не рекомендую пиячити зі всьома, щоб нібито бути "в команді".
Гарний найкращій робітник той, хто виконує завдання у повному обсязі та вчасно і тоді йому гарантовано буде повага і гарне відношення.
Тож ваш вибір залежить від вас: працювати далі чи шукати нову роботу.
Тільки рекомендую, спочатку знайти роботу, а потім звільнятися::smile::
Дополнение от автора
Відповідаю всім. На інших роботах у мене схожої ситуації не було. Навпаки, буди дуже гарні стосунки.
Чому я вже пів року терплю? Бо хочу зрозуміти куди рухатись далі. Чи на всіх роботах цієї галузі однакова ситуація. Тобто, рухатись далі і цій же сфері. Чи в іншій. Тобто, раз я сюди потрапила - мені потрібен час, щоб розібратись.
Ваша правда. Сенсу у дибільному колективі немає. Говорити тут по-людськи нема з ким. Бо тут начальниця і матами криє підлеглих. А якщо їй хтось щось каже на це - звільняють.
Тут не цінують за те, як ти виконуєш роботу. Тут сильна текучість кадрів. Тут думаю, що найгірше, що може статися з людиною, це якщо її звільнять. Що для мене дуже дивно. Бо зарплата мізерна. Ставлення у колективі нелюдське. Взагалі нема за що триматись.
психолог онлайн
Кароліна, Добрий день!
Ключова фраза у вашому доповненні: "Тут не цінують за те, як ти виконуєш роботу".
Відповіді психологів підтвердили ваші переживання.
То ж бажаю вам прийняти правильне рішення та удачі в цілому у житті ::smile::