Чи може минутись ненависть?
От попадаються в житті люди які своєю навязчивістю можуть просто довести до божевілля.
І не важливо як я відносилась до цієї людини яка постійно навязується і набридає,не важливо дружба це була чикохання.Але коли хочеться побути на самаоті бо дуже погано,реально сил нінащо не вистачає і немає бажання з кимось спілкуватись і а тут він, своїми візитами і дзвінками!!!!Просто доводив мене до божевілля,я намагалась пояснити шо мені потрібен спокій і спілкування з людими мені зарас найменш потрібно,так він …..Замість того шоб зрозуміти і дати мені спокій продовжував робити те саме, дзвінки…..,довгі, набридливі розмови по телефоні а як шо не підняти трубку то телефон просто розрядиться від безперервного потоку пропущених дзвінків.Це якесь божевілля!!Я думала шо він зміниться зрозуміє шо не потрібно так поводитьсь.
Не знаю шо він хотів цим добитьсь,можливо хоче мені допомогти,бо думає шо таким чином розважить мене…
Намагалась йому пояснити шо я замучилась,не в тому я стані шоб хотіти бути з людьми,мені потрібен спокій,тільки спокій,а він не розумів…..
І тепер моя чаша терпіння переповнилась,мене бісить ця людина,я не хочу його бачити,нічого мені від нього не потрібно,в мене на нього просто алергія почалась,я простойого ненавиджу,бо він забирає від мене то шо мені зарас так потрібно-спокій.Мене ше ніхто так в житті не діставав,це просто знущання,це явний перебор негативу,не можу я його терпіти.Хоча ше місяць на зад він був найрідніша людина в світі,але невміє він зупититись і зрозуміти…
От тепер має шо має.Кохана людина через свою навязчивіть став обєктом моєї ненависті.
Я його послала подальше від себе….Неможу я більше навть думати про нього,просто відраза.
І на даний момент мені це здається самим правильним рішенням яке я зробила по відношенню до до нього.Але якшо відкинути ці негативні емоції,це все шо накопичилось…То просто задумюсь над майбунім,»нашим»майбутнім,про яке на даний момент мені аш думати противно.Але все ж…Чи можливо шо така своєрілна відраза то людини пройде і я знову захочу бути з ним? Може я зробоила помилку,піддавшись тій ненависті яка я у мене до цієї людини? Як ви думаєте?Можливо шо цей стан відрази пройде?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Іро,
можливо все. Однак дай собі час на відразу, на ненависть, на лють. Нащо довго виправдовуєшся за те, що відчуваєш злість? Зараз почуваєшся винною, що розізлилася? Ти взагалі дозволяєш собі злитися?
Чому зараз попри відразу, ти силоміць починаєш думати про якесь світде майбутнє, про яке "тобі думати противно"?
Іноді, для того, щоб розібратися треба час і спокій. Не зможеш сама - приходь до психолога. Удачі!
психолог онлайн
Іро, я погоджуюсь з Ольгою Володимирівною.
Щось дуже багато в тебе злості в твої 20 років.
І відчувається, що ти все ж таки при цьому переживаєшь за можливий розлад з цією людиною. Чому?
Щось ти не договорюєш.
Але ж так просто поміняти картку на телефоні и тебе ніхто не буде діставати.
Або чесно попрохати чоловіка, щоб він не дзвонив хочаб один день ради того, щоб ваші стосунки не загострились в бік розриву на завжди.
Мені здається, що ти, Іро, сама не знаешь, що ти хочеш і трохи фліртуєш як зі своїми почуттями так і з почуттями чоловіка.
Визначся для себе в першу чергу і будь чеснише до себе и до чоловіка.
Хай щастить!
психолог онлайн
Іра, ви пишете: «...дуже погано, реально сил нінащо не вистачає і немає бажання з кимось спілкуватись...», «...мені потрібен спокій...» -отже щось відбулось чи відбувається у вашому житті такого, що ви тікаєте від нього у самотність, знецінюючи стосунки?
Це ваш звичний спосіб реагування?
Іноді буває, що за гнівом та злістю ховається страх. Якщо припустити, що це так, то чого(чи кого) ви боїтеся?
психолог онлайн
Стан вiдрази пройде,якщо ви дасте собi дозвiл сильно позлитися на цю людину. Ненависть-дуже сильне й енергетичне почуття. Воно,як правило,може виникати до людини,яка насправдi дуже значуща для нас. Отже, думаю,що зараз вам просто потрiбен час.