Чи є в мене шанс?
Доброго дня! Шановні психологи,я пишу до вас бо моя самодіяльність з налагодження стосунків зі своєю зайшла в глухий кут.Проблема в тому шо моя дівчина яку я дуже люблю більше не хоче нічого зімною мати,єдине шо їй потрібно від мене це щоб я забрався з її життя.Наші стосунки тривали 2 роки і за цей преіод у нас було багато як хорошого так і поганого…Але було дешо не змінне це постійні мої підозри,дорікання,недовіра до неї.Останнім часом я наговорив їй багато чого лишного,піднімав непотрібні теми які тільки шкодили нашим стосункам.Вона це все терпіла,хоча багато разів ми сварились через це,вона обіцяла шо більше нічого між нами не буде,але «ламалась» і знову повертались до старого.Останні чотири місяці ми постійно сварились і в переважній більшості був виноватий я. Можливо з іншою дівчиною у мене булоб все по іншому,але не знею,вона дуже чутлива дівчинка і кожне моє слово неначе пропускає через себе і сприймає дуже близько до серця.Тому саме словами я доводив її до ісетик,такі стосунки дуже виснажили її психологічно і фізично.Зарас вона взагалі ніяких емоцій не відчуває і наші стосунки просто зруйнувались.Ми любим один одного і не заперечеєм це ,алебільше зімно вона бути не може.Все шо хоч якось стосується мене викликає у неї супротив,вона не хоче бути зімною,бо з ї слів її «болить»одна думка про мене,забагато я проблем наробив у її житті.У тому стані якому вона зарас є вона небула ніколи.Близкі не розуміють шо з нею твориться і сприймають її майже за божевільну,вона дуже змінилась і у всьому винуваті мої притензії.
Зарас дуже шкодую про все шо зробив…Але вона вже вичепала свої сили і не може мене пробачить як робила це раніше,просто не може… її слова «благаю,зникни з мого життя» говорять все за себе.
Шо саме дивне то шо іменно після цих всіх подій,я схаменувся і впевнений шо більше б ніколи не допустив тоакого її стану і наших сварок.Тим більше я прекрасно з наю причину за яку булі ті сварки так сказать»наріжний камінь» наших скандалів.І тільки зарас розумію ту абсурдність ситуації,але вже пізно…Я дуже хочубути з нею,але вона не дивлячись на то шо любить вже нічого спільного зі мною мати не хоче.Хоча надія в мене ше залишилась.Я надіюсь шо вона колись відійде від того стану,тої обіди,хоча обіда то мягко сказано бо вона на мене і не дуже обіжається просто сприймає мене як джерело страждань ,коли проїде її не довіра до мене,бо дуже багато разів я обіцяв шо то не повториться,хоча обіцяв їй а не собі.
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Тому в мене є до вас питаня як до спеціалістів які стикаються з подібними ситуаціями .Чи можливо шо вона повернеться до мене,після того як в неї минеться той стан спричинений мною?Зарс вона не має бажання до життя, її нічого не цікавить,не бачить майбутнього,не відчуває емоції,а я для неї є джерело страждань і не більше. То чи можливо шо коли минеться цей стан,вона зможе пробачити мене? Скільки часу як правило потрібно шоб відійти від цього стану?

психолог онлайн
Похоже, що такі залежні стосунки вичерпали себе для вас обох.
Спробуй походити до психолога- зрозуміти, чому для тебе кохати-означає недовіряти, підозрювати, мучитися самому і мучити дівчину своїми підозрами. Пройде час, ти зможеш змінитися, можуть змінитися і ваші стосунки.
Р.С. З практики можу поділитися досвідом-нещодавно мої знайомі хлопець і дівчина знову «зійшлися». Але для цього треба було півроку пошуків для неї і терапії для нього.
У стосунках немає нічого неможливого- треба лише хотіти щось міняти. Так що. Олег, лиши дівчину в спокої і - шукай психолога:))
Дополнение от автора
А якшо я усвідомлю за допомогою психолога свої підсвідомі мотиви такої поведінки і захочу почати з нею все з початку.То який до неї підхід хнайти,з чого почати...? Бо тут я в тупику.
психолог онлайн
Якщо пройдеш хоча б кілька консультацій, то підхід знайдеш сам.
Поки стоїш біля підніжжя гори, думаєш, чи варто підніматися, бо не знаєш, чи це довго і як знайти дорогу назад. Аде коли все-таки починаєш підйом- бачиш, що до вершини веде не одна дорога, а потім, коли вже на вершині- видно, скільки доріг веде назад, а скільки ще є інших вершин!!!
Взагалі то- "універсальна формула життя"- якщо хочеш отримати те, чого ніколи не мав, спробуй зробити те, чого ніколи не робив.
психолог онлайн
Олеже,
такі стосунки до дівчини з твого боку дуже дивують и дуже не нормльні.
Ти сам відчуваєшь, що твоя дівчина чутлива,все сприймає близько до серця. Ти розумієшь, що довів її до психічного розладу. В котрий раз? І ще маєшь надію, що в останнє. Ні, ти обманєєш себе і дівчину.
Зроби паузу, дай їй спокій своїм чоловічим учинком. Домовся з дівчиною, скажи їй, що ти згоден побуди деякий час на відстані, щоб визначитися для обох: чи варто бути разом, чи навпаки.
Все завжди вірішується, але іноди треба час, який допоможе вирішите в якому напрямку рухатись.
А якщо і час не допоможе, тоді к психологу.
Тобі я дуже рекомендую психолога, щоб налагодити свій характер, бо самостійно ти не впораєшся.
Успіхів.
психолог онлайн
Извините, но мне смешно.
Вы еще не сделали ни малейшей попытки разобраться с собой, как тут же спрашиваете у нас "То який до неї підхід хнайти,з чого почати...? Бо тут я в тупику. "
Вы ищете Золотой ключик, шифр от сейфа, код?
Но ваша девушка живой человек со своими чувствами и желаниями. А чувства и желания других нужно уважать, даже если одно из этих желаний не видеть вас.
Дайте ей время побыть без вас и разобраться в себе.
А сами используйте это время на работу с собой. А не на штурм или поиск универсальной отмычки.
психолог онлайн
Олеже!
Кохати дівчину для тебе означає робити їй боляче. Ти це усвідомлюєш? Мені здається ти лукавиш, коли кажеш, що все зрозумів і ніколи б не зробив такого більше навмисно. Навмисно, свідомо - звичайно, ні. А от - несвідомо, мабуть, так. А емоції, почуття більшою мірою несвідомі. Тільки робота з психолгом може для тебе бути ліхтариком у темній кімнаті і проливати світло на твої почуття в стосунках, твої потреби, бажання. Без усвідомлення своїх емоцій - що тебе дратувало, звідки бралися безпідставні претензії, чому ти хотів довести її до істерики - ти не зможеш рухатися далі в будь-яких стосунках.
Твоя дівчина зараз переживає важкий емоційний стан. Якщо ти дійсно кохаєш її - то не варто погіршувати його своїми домаганнями. Твої емоції та претензії - це завжди ти, це тільки твоє, до дівчини ж це не має ніякого стосунку. Якщо хочеш її повернути - почни зміни з себе. Для початку - знайди психолога.