Що зі мною
Добрий день! Перейду відразу до питання що мене беспокоїть: Я не знаю що сталося але я почала бачити реальність , а жила як будто у своїх ілюзіях . Я перестала будь що чекати але я якось дуже болезнено переношу реальність ( апатія) і це при тому що мені 30 років чи якийсь вік у мене такий ( дітей не має але я хлопець) сама не розумію що зі мною?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Добрий день, Юлія.
На жаль, важко Вам щось відповісти - мало інформації. Яку допомогу Ви хотіли б отримати тут, від психологів?
цитата:
не знаю що сталося але я почала бачити реальність , а жила як будто у своїх ілюзіях .
Розпишіть, будь ласка, детальніше. Що раніше було "ілюзією"? Якою зараз є "реальність"? Що трапилося, що Ваше світосприйняття так змінилося?
цитата:
Я перестала будь що чекати
А на що Ви раніше чекали?
цитата:
я якось дуже болезнено переношу реальність ( апатія)
Що саме з реальності спричиняє Вам біль? Що Ви вносите в поняття "апатія"?
цитата:
це при тому що мені 30 років чи якийсь вік у мене такий
Що для Вас 30 років? Як Вам з цим віком?
цитата:
( дітей не має але я хлопець)
І як Вам з цим? Ви б хотіли дітей? Які стосунки з хлопцем?
психолог онлайн
Шановна Юліє, на жаль Ви надали замало інформації, щоб Вам щось порадити. Можливо ви мали справу з іграми і маніпуляцією і зараз усвідомили це. В будь- якому випадку те, що ви побачили реальність і перестали жити в ілюзіях- це добре. Хоча правда і реальність буває болючою. Хочеться Вас підтримати, буду рада допомогти. Вірю, що це початок змін на краще.
психолог онлайн
Юлия, доброго времени суток!
Очень сложно разобраться в том, что Вы описали про себя. Но вот то, что Вы расстроены и растеряны - это похоже на то. Может имеет смысл выбрать специалиста и поработать с психологом индивидуально?
Дополнение от автора
---
Ілюзія така : наприклад чекаю хлопця що приїде , а реальність така що він сьогодні не приїде , а якось самій сказати і заставляти не хочу, потім що я маю свою машину ( в мене права вже 12 років як є) а реальність така що я її не маю. Кожен день я встаю вранці і думаю що мені цей день принесе якусь радість а реальність зовсім інша.
Дополнение от автора
---
В мене як ніби душа плаче сьогодні я проснулася і почала плакати сама не знаю чому нічого такого не сталося.
Дополнение от автора
Що для Вас 30 років? Як Вам з цим віком?
---
Для мене це просто вік хотя коли мене питають про вік до інколи люди в шоці кажуть що я не виглядаю на свої роки. Я не відчуваю що мені 30 років.
Дополнение от автора
І як Вам з цим? Ви б хотіли дітей? Які стосунки з хлопцем?
---
Щоб так сильно я переживала що в мене не має дітей то не переживаю. Ми з хлопцем разом вже 6 рік пішов і дітей якось не має чому і сама не знаю.
психолог онлайн
Юлия Антоновна Трясун
цитата:
наприклад чекаю хлопця що приїде , а реальність така що він сьогодні не приїде , а якось самій сказати і заставляти не хочу, потім що я маю свою машину ( в мене права вже 12 років як є) а реальність така що я її не маю.
Чому хочете, щоб хлопець приїхав до Вас? Вам втистачає від нього уваги, спільного часопроводження? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Доросла позиція - це говорити про свої бажання і потреби іншій людині і це ніяк не про "заставити", а скоріше про те, як іти в комунікацію і працювати над стосунками.
Щодо машини не зовсім зрозуміло. Як у Вас одночасно і може бути машина, і не може? Можливо Ви мали на увазі, що у Вас є посвідчення водія, проте немає машини, щоб їздити? Або ж Ваш хлопець має машину і не дає Вам нею їздити?
цитата:
Кожен день я встаю вранці і думаю що мені цей день принесе якусь радість а реальність зовсім інша.
Для того, щоб Ви могли відчувати радість необхідно, по перше, щоб Ваші потреби були задоволені, був баланс у всіх сферах життя, а система цінностей і пріоритетів співвідносилася зі стилем Вашого життя. По друге, щоб Ви дозволяли собі радіти. Було б добре розібрати, чого Вам не вистачає у Вашому житті і як знайти ресурси, щоб це отримати. Крім цього, можливий варіант депресії і це також варіант індивідуальної діагностики.
цитата:
А хіба має щось обов'язково трапитися, щоб Вам було сумно? Сум - це сигнал того, що Ви щось втратили у Вашому житті і необхідно зрозуміти, що саме.
цитата:
Я не відчуваю що мені 30 років.
А на скільки себе відчуваєте?
цитата:
Ми з хлопцем разом вже 6 рік пішов і дітей якось не має чому і сама не знаю.
Ну для того, щоб вони з'явилися потрібне бажання і співпраця двох партнерів). Водночас, попередньо Ви написали, що не надто хвилюєтеся, що дітей немає, проте цей момент біографії Ви чомусь вказали і зробили на ньому акцент. Відчувається, що Ви начебто заплуталися в собі і власних бажаннях.
Дополнение от автора
Чому хочете, щоб хлопець приїхав до Вас? Вам втистачає від нього уваги, спільного часопроводження? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Доросла позиція - це говорити про свої бажання і потреби іншій людині і це ніяк не про "заставити", а скоріше про те, як іти в комунікацію і працювати над стосунками. Щодо машини не зовсім зрозуміло. Як у Вас одночасно і може бути машина, і не може? Можливо Ви мали на увазі, що у Вас є посвідчення водія, проте немає машини, щоб їздити? Або ж Ваш хлопець має машину і не дає Вам нею їздити?
---
Ні не вистачає уваги тому що ми не часто бачимося . Поки у нього є можливість ми могли б частіше бачитися а то як він поїде на роботу то ми побачимося лише десь у березні коли саме я не знаю. Я постійно говорю про свої бажання але їх нажаль ніхто серйозно не сприймає. Так у мене є посвідчення водія і навіть колись була машина. В хлопця своєї машини не має є тільки в його батька але він може брати її коли захоче.
Дополнение от автора
А на скільки себе відчуваєте? цитата: Ми з хлопцем разом вже 6 рік пішов і дітей якось не має чому і сама не знаю. Ну для того, щоб вони з'явилися потрібне бажання і співпраця двох партнерів). Водночас, попередньо Ви написали, що не надто хвилюєтеся, що дітей немає, проте цей момент біографії Ви чомусь вказали і зробили на ньому акцент. Відчувається, що Ви начебто заплуталися в собі і власних бажаннях.
---
Відчуваю себе десь на 23. Я про дітей так написала до слова що в 30 років не маю їх.
психолог онлайн
цитата:
Ні не вистачає уваги тому що ми не часто бачимося . Поки у нього є можливість ми могли б частіше бачитися а то як він поїде на роботу то ми побачимося лише десь у березні коли саме я не знаю.
Не дивно тоді, що Ви сумуєте. По суті, у Вас немає близьких стосунків, партнерства, а потреба при цьому є.
цитата:
Я постійно говорю про свої бажання але їх нажаль ніхто серйозно не сприймає.
Ніхто - це хто? Які ще бажання у Вас є? Тоді запитаю Вас ще раз: що Вам дають стосунки, де партнер не рахується з Вашими бажаннями?
цитата:
Так у мене є посвідчення водія і навіть колись була машина. В хлопця своєї машини не має є тільки в його батька але він може брати її коли захоче.
Тут справа скоріше не в машині, а в нереалізованих очікуваннях, що Вас і фруструє. Припускаю, що у Вас була якась картинка, як має виглядати Ваше життя у 30, а коли Ви перетнули цю вікову межу, то зустрілися зовсім з іншим.
цитата:
А якою Ви були у свої 23? Що тоді відбувалося у Вашому житті? Якщо порахувати, то виходить так, що тоді Ви ще не були в стосунках зі своїм теперішнім хлопцем.
Дополнение от автора
---
В мене немає великих таких бажань в мене маленькі бажання даже просто побачитися зі своїм хлопцем так я йому телефоную він каже я зайнятий я пізніше наберу його просто ще така робота що ми бачимось нечасто. Хлопець також від мене багато чого очікує наприклад: щоб я до нього сама приїхала зробивши сюрприз тим паче що він живе з батьками . Або чекає сам від мене дзвінка .
Дополнение от автора
А якою Ви були у свої 23? Що тоді відбувалося у Вашому житті? Якщо порахувати, то виходить так, що тоді Ви ще не були в стосунках зі своїм теперішнім хлопцем
---
У мене з того часу нічого не змінилося була такою як і зараз я і ще досі вірю в доброту. Ні не були . У мене ні з ким у 23 не було стосунків.
психолог онлайн
цитата:
щоб я до нього сама приїхала зробивши сюрприз тим паче що він живе з батьками .
Дивна ситуація, хлопець має вже давно сепаруватися від батьків. А чому не мешкаєте разом? 6 років - тривалий термін, тим паче, Ви пишите, що хочете більше часу проводити разом. Щодо "немає часу бо робота" - звучить скоріше як виправдання, адже якщо партнеру цінні Ваші стосунки, то він буде працювати разом із Вами над їхнім вдосконаленням. Із Вашої розповіді я бачу, що, по суті, у Вас не має справжніх стосунків, а скоріше "ілюзія стосунків". Запитаю Вас ще раз: що Вас тримає у цих стосунках?
цитата:
Також цікавий момент. По ідеї, Ви маєте відчувати себе по-інакшому, адже у Вас з'явився партнер, а, по суті, відчуваєте себе так як у свої 23, коли були без партнера. Це лише додатково підтверджує гіпотезу, що ці стосунки не дають Вам того, чого Ви потребуєте. Щодо "досі вірю в доброту" не зовсім зрозуміла сенс висловлювання. А у Вас були підцативи для того, щоб розчаруватися? Або ж люди в 30 років вже розчаровуються? Що означає "вірити в доброту"?
Дополнение от автора
---
Він живе поки у батьків бо робить ремонт у своїй хаті . Також він вдома практично не живе , живе він у машині бо їздить по Україні. Не живемо разом бо я ж не буду жити з його батьками поки він в рейсах це не правильно. Нічого не тримає ми просто за 6 років стали дуже рідними .
Дополнение от автора
---
Для мене доброта я не використовую людей у своїх цілях, даю їм право вибора, нікого ніколи не заставляю робити те що вони не хочуть.
психолог онлайн
цитата:
Не живемо разом бо я ж не буду жити з його батьками поки він в рейсах це не правильно.
Здається Ви вже писали свій запит тут на форумі, чи я помиляюся?) Ви можете жити на спільний, окремій від батьків квартирі чи в будинку, поки він в рейсах, це не проблема, адже після рейсу він повертатиметься до Вас, а не до батьків. Крім цього, подумайте над тим, що якщо ситуація не зміниться і Ви не бачитемете чоловіка, чи Вас влаштовуватиме формат таких стосунків і чи Ви бачите в ньому майбутнє.
психолог онлайн
Доброго дня Юліє! Ви вже зверталися до психологів не так давно з питання стосунків зі своїм хлопцем? Як на мене, все те, що Ви пишете про себе називається інфантильність. Тобто, психологічне "застрягання" на дитинстві і небажання дорослішати... Окрім того, відчувається елементарний дефіцит життєвої енергії, ознаки психо-емоційного вигорання. Коли людина, особливо жінка, зациклюється на мріях, вона по факту "витягує" енергію зі свого майбутнього. До речі, саме це може бути однією з причин того, що Ви досі не маєте сім'ї і уВас немає дітей (та і не хочеться, судячи з Ваших слів) Тобто, якщо сказати простіше, людина може або жити реально, тобто діяти і відчувати, або перебувати у ілюзіях . А для нашої голови та психіки абсолютно все одно як Ви проживете своє життя і як отримаєте власний досвід: чи реально, чи перебуваючи у напівсні... Такі питання як у Вас потребують достатньо тривалої терапевтичної допомоги...
Дополнение от автора
---
Можемо звісно але по грошах не виходить бо всі гроші йдуть на ремонт його хати . Якщо ми будемо знімати будинок чи квартиру то ремонт заморозиться. Так я вже писала сюди . Ну якось же живуть пари в яких чоловіки працюють на фурі і вони їх не бачать місяцями .