Психологія відносин
Здрастуйте. Хочу запитати про сімейні стосунки. Ми з чоловіком обвінчались влітку 2021. Я живу в місті з дитиною від першого шлюбу, він в селі з батьком. Він казав, що буде навідувати батька. Знайшов роботу в місті. Спочатку він так і робив, потім все частіше з роботи їхав до батька. Тепер взагалі до мене не заходить, а зразу з роботи їде до батька в село. Батько сам себе обходить, раду собі дає. Чоловік відмовляється жити разом, говорячи, що в нього є хата в селі. Я не можу жити в селі, бо там немає улюбленої роботи. І тут в місті ще моя мама стара живе, до якої треба швидко при потребі прийти. Як розв'язати цей ребус.Він з нами не хоче жити.
Вопрос от: ; Возраст: 43

психолог онлайн
Марина, добрый вечер!
цитата:
Ми з чоловіком обвінчались влітку 2021. Я живу в місті з дитиною від першого шлюбу, він в селі з батьком. Він казав, що буде навідувати батька. Знайшов роботу в місті. Спочатку він так і робив, потім все частіше з роботи їхав до батька. Тепер взагалі до мене не заходить, а зразу з роботи їде до батька в село.
Он не хочет, так же как и Вы не хотите, ему так удобно, но, если это будет так продолжаться и дальше, то как Вы будете строить отношения? Вы с ним пытались об этом поговорить? Сложно сказать, если человек четко дал понять, что он не хочет, но, возможно, что есть еще какая-то причина. Какие у Вас с ним отношения? Что Вас связывает?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго, Марина!
Якщо він не хоче жити разом з вами, а ви не хочете жити з ним - то шансів на нормальні стосунки не має.
психолог онлайн
Співчуваю Вам, дійсно склалась непроста ситуація, а чоловік пропонує Вам переізджати в село в будинок?
психолог онлайн
Марина, доброго времени суток!
цитата:
Як розв'язати цей ребус.Він з нами не хоче жити
А до того, как вы расписались - вы вместе обсуждали этот вопрос - где жить?
Дополнение от автора
Доброго вечора, Ольга. Перед одруженням він казав, що хоче дітей, бо у нього їх немає. Тепер він про це і не згадує. Він пропонував, щоб жити у мене, а на вихідні їхати до його батька і допомагати йому. Я працюю з 8 години по 19.30, потім сиджу з дитиною, треба допомогти з уроками, стомлююсь добряче. Ще я являють опікуном інваліда, який в інтернаті потрібно зо два рази в місяць поїхати до нього в інше місто. І до мами кожного тижня потрібно. І дома потрібно все робити. Фізично дуже важко ще і до його батька їздити, я не можу нормально відпочити. Він каже, що його батькові теж потрібно допомагати, а якщо я цього не буду робити, то і жити він з нами не хоче. Фізично виснажує і так таке життя. Він пропонував приїхати жити до нього. Не хочеться міняти життя в квартирі де є елементарна ванна, щоб помитись і туалет на погано облаштовану, холодну хату, де немає навіть вмивальника, не говорячи про душову кабінку. І туалет надворі. Він хотів робити всі зручності, але тільки на словах. І взагалі я не люблю село, чи маю я право не любити село, чи я зобов'язана любити?
Дополнение от автора
Здрастуйте, Наталія. Домовлялись, що він буде трохи з батьком жити, трохи з нами. Потім він взагалі залишився з батьком.
психолог онлайн
цитата:
Домовлялись, що він буде трохи з батьком жити, трохи з нами. Потім він взагалі залишився з батьком.
Вот и обсудите это. По какой причине он нарушает своё слова? Что происходит в наших взаимоотношениях? Как он их видит? Какие у него планы на ваше совместное будущее?
А уже по ответам и обсуждению сами будете слышать и решать как дальше быть. Потому как на данный момент из того, что Вы описали - шансов на совместную жизнь не заметно.
психолог онлайн
Здравствуйте, Марина.
цитата:
Він пропонував, щоб жити у мене, а на вихідні їхати до його батька і допомагати йому.
Что Вы ответили? Как восприняли тогда эту идею? Обещали, что будете ездить? Понимали как это будет, зная, что не любите село?
Дополнение от автора
Здрастуйте, Тетяна. Я погодилась їздити і допомагати. Але він сказав, що сам скасував цю ідею, бо подумав, що я фізично не буду встигати.
Дякую за все вам спробую сьогодні за порадою пані Наталії подзвонити йому і поговорити про спільне майбутнє.