Сорокарічна жінка потрапила у погану компанію друзiв.
У жінки, з якою разом працюємо і зустрічаємося, є двоє друзів-сусідів. Один живе поверхом нижче, другий – у сусідньому будинку. Ці її друзі – алкоголіки. Один з них розлучений, другий ніколи не був одружений, а подруга - вдова, ось у них і склалася така тусовка. Знає вона їх уже 30 років, але тісно спілкуватися і періодично випивати з ними вона стала в останній рік або два. Через це спілкування у жінки вже неодноразово виникали проблеми. Вона пити толком і не вміє: їй дуже погано наступного дня, вона не може на роботу прийти. Як чоловіки її ці двоє друзів не цікавлять, та й навряд чи на щось годяться у 50 років, ведучи такий спосіб життя. Але в неї якась нездорова залежність від них, схоже. Вона думала змінити район проживання, їздила, дивилася квартири в новобудовах, але завадило фінансове питання. Каже, що не любить свій район через те, що всі один до одного ходять, як у селі якийсь. Вона сама чудово розуміє, що у неї лише проблеми від цих 'друзів', але ніяк не порве з ними. А наш директор сказав, що наступний її прогул стане точно останнім. Попереду 8 березня однозначно ці двоє прийдуть її вітати, вона з ними знову вип'є і у неї будуть неприємності. Хоча сама запевняє, що з ними святкувати не збирається і не стане пити, але цьому ніяк не можна вірити. Вона сама не раз говорила, що ці двоє тільки проблеми їй приносять. Але немає в неї характеру, мабуть, розірвати з ними спілкування. Виходить, вона через свою слабохарактерність скоро втратить роботу і покотиться на дно життя. Дуже сумно за цим спостерігати. А є якийсь спосіб переконати її порвати з ними спілкування? Вести розмови марно, вона все розуміє, з усім згідно, але через якийсь час все повторюється.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго вечора! Загалом, вона доросла людина і це її вибір... Єдине, спробуйте її просто долучати до якоїсь спільної корисної справи і запрошуйте до себе поговорити і просто поїсти, без горілки... У неї немає розуміння сенсу життя і якоїсь мети... жінка повинна про когось турбуватися...
психолог онлайн
Доброго дня, Олександр!
По-перше жінка сама повинна хотіти розірвати такі ганебні стосунки, якщо вони є такими, як ви описуєте.
Тоді легше їй допомагати в цьому.
По- друге, можна вам самому по-чоловічому поспілкуватись з сусідами вашої знайомої. Знайти потрібні слова та аргументи на її захист.
А ще виникає питання, чи є в цієї жінки родина, діти, родичі?
Дополнение от автора
Вона живе з матір'ю та дорослим сином. Але вони не бачать проблеми у цій ситуації. Та й на роботі раніше проблем не було, старе керівництво не карало її за епізодичні прогули. Новий директор однозначно дав зрозуміти, що не терпітиме цього. Та й подруг нормальних вона вже розгубила всіх, у неї крім цих сусідів нікого вже не залишилося з їхньої вини.
психолог онлайн
Доброго дня, Олександре!
По-перше, погоджуюсь з колегою, що жінка - доросла людина, і тому вона сама несе відповідальність за своє життя. Якщо 6 вона дійсно не хотіла спілкуватися з цими чоловіками, то не спілкувалися б. Якщо людина хоче - вона знаходить способи, якщо ні - шукає (і знаходить) виправдання. Скажу більше. У жінки може вже бути початкова (А може вже й не початкова) стадія алкогольної залежності. Але цю проблему може вирішити лише вона (звичайно, для цього потрібне бажання).
Взагалі, в ситуації спостерігається трикутник Кврпмана: Жертва (жінка) - Переслідувач (чоловіки) - Рятівник (Ви). Ви щось чули про цей трикутник? Навіщо Вам роль Рятівника?
психолог онлайн
Олександр, дуже похвально, що ви хочете допомогти жінці.
Психологу зрозумілі ваші бажання допомогти, бажання не бути у стороні, але на жаль, жінка цього не відчуває, мабуть, бо не дуже прислухається до вас.
Треба багато терпіння, щоб опікувати таку слабкохарактерну людину.
Треба тягу до алкоголю чимось замінити, чимось зацікавити жінку або тягти її до психотерапевта, який працює з наркозалежними.
На жінку навіть страх втратити роботу та здоров*я не впливає, а це вже сумно і говорить про її залежність, яку потрібно лікувати.
Парадокс алкоголізму у тому, що цю хворобу не визнають самі хворі, а поки не визнає, то толку не буде, на жаль (
Якщо ця жінка вам родичка чи подруга, то боріться за неї, поки маєте терпіння та сили боротися.
Може з часом прозріє ::smile::