Як з кимось подружитися?
Добрий вечір ,
Я переїхала в інше місце і зіткнулась з самотністю ,є спілкування з батьками ,але по телефону . У мене немає друзів у моєму місті також , тобто були але по різним причинам наші дороги розійшлись . У мене є приятелі з якими я інколи можу зібратись ,посидіти , пограти в якісь ігри настільні ,але немає якоїсь подруги з ким можна просто поговорити по душам чи по і інтересам. А так ,люди з моєї компаніі всі самі по собі коли ми окремо, я пробувала подружитись з кимось персонально але стикалась з якимось ігнором або по відчуттям я зрозуміла що немає якоїсь взаємності . Я розчарувалась в людях останньо,тому що я помітила як багато хто спілкується із за якоїсь вигоди ,так само в мене була приятелька в гуртожитку ,і в мене склалось враження ,що вона дружила зі мною,щоб позичати речі лише ,бо коли я одного разу не дала їй річ , вона просто перестала приходити . Так само було з моєю приятелькою з групи , два рази ми мали зустрітись і перший раз вона проспала , а другий мала відписати і нічо просто не сказала . Але після пар ми інколи заходим випити кави ,але так то це було давно вже .Є такий вислів ,що треба стати собі спочатку другом , я люблю проводити час наодинці ,часто ходжу сама десь гуляти ,читаю щось , займаюсь справами , але ця тема всерівно мене гложить якось .Я взагалі не розумію як зараз заводити друзів ,в дитинстві було все так просто ,давай дружити і все , або просто вийшов у двір і когось побачив .Мені здається ,що спілкування людям зараз не потрібно , або просто зі мною не охота ,хоча на мій погляд я не є якоюсь жабою , а достатньо цікавою і вмію слухати, не нав’язуюсь,стильно виглядаю . Буває часто що я сама запрошую десь вийти , ми круто проводим час , розмовляєм , веселимся ,але взаємності немає ,тобто мене не звуть потім десь у відповідь ,але як я запрошую то погоджуються .Я думаю це чисто везіння ,є люди,які наприклад познайомились зі всіма через свого одного друга ,або збіг обставин .Недавно у мене булаз цього приводу міні -депресія,я не хотіла взагалі ні з ким розмовляти і іти на зустріч ,бо ініціатива теж дається мені не просто ,хоча зараз я простіше стала га це дивитись .Батьки кажуть що я занадто переймаюсь цією темою і треба забити ,не знаю як це зробити ,може ви зможете мені дати якусь пораду ?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый вечер, Лиза!
цитата:
Я переїхала в інше місце і зіткнулась з самотністю ,є спілкування з батьками ,але по телефону . У мене немає друзів у моєму місті також , тобто були але по різним причинам наші дороги розійшлись . У мене є приятелі з якими я інколи можу зібратись ,посидіти , пограти в якісь ігри настільні ,але немає якоїсь подруги з ким можна просто поговорити по душам чи по і інтересам.
Переезд в другой город это всегда стресс, потому что Вы меняете свой привычный круг общения и теперь Вам нужно все выстраивать заново. Скажите, есть ли у Вас свои интересы, хобби? Пробовали ли Вы вступать в какие-то группы по интересам, заниматься спортом, танцами, тем, что Вас увлекает?
Дополнение от автора
Ольга Владимировна , я займалась танцями в своєму місті , в цьому я також сходила на одне заняття того ж самого стилю ,але мені не сподобався ні спосіб викладання ,ні атмосфера в групі . Тому зараз я танці трохи закинула,точніше закинула пошук іншої студії
психолог онлайн
Шановно Лізо, переїзд це великий стрес. І ваше прагнення мати близьких друзів є зрозумілим. Не слід думати, що справа в вас і це з вами не хочуть проводити час. Можливо люди дуже зайняті, можливо вам здається, що немає взаємності.З Вашого допису мені здалося, що у вас є дуже високі очікування щодо цих людей. Дійсно близькі стосунки вибудувати нелегко, але вірю, що ви знайдете близьких друзів.