Сексуальні відносин
Доброго дня . Надіюсь тут є психологи сексологи ,які доможуьь порадою.Проблема в сексі з хлопцем ,разом ми 3 роки ,живемо разом 2 роки
Мені 22 ,йому 27 .Перші 1,5 року все було добре,часто і стабільно
А інші 1,5 року 2-3 рази в місяць і буває з падінням статевого органа під час самого процесу і часті відмови його в мою сторону. Таке відчуття наче ми пара похилого віку .Я люблю його і він мене теж .Але ця ситуація мене дуже турбує,засмучує на цьому фоні останні 3 місяці в мене ,стрес ,накручування ,падіння самооцінки  і пошуків проблем в мені .Говорила з ним на цю тему неодноразово без упрьоків ,але він відповідає ,що йому просто не хочеттся і що діло не в мені ,але я відчуваю і бачу ,що його не збуджую .  Мені від цього погано,що я живу з молодим хлопцем,якиц мене не хоче(хоча він каже ,що це не так , але я цьому не вірю)
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый вечер, Маша!
цитата:
Говорила з ним на цю тему неодноразово без упрьоків ,але він відповідає ,що йому просто не хочеттся і що діло не в мені ,але я відчуваю і бачу ,що його не збуджую .  Мені від цього погано,що я живу з молодим хлопцем,якиц мене не хоче(хоча він каже ,що це не так , але я цьому не вірю)
Вы говорите, что раньше таких проблем не было и что они начались последние 1,5 года. Скажите, какие у Вас отношения с молодым человеком? Были ли ссоры и по какой причине? Как ВЫ думаете, что могло измениться в Вещих отношениях последние 1,5 года
Дополнение от автора
Відносини в нас хороші ,були сварки ,але не глобального характеру наприклад через бит в домі ,якісь непорозуміння ,майже і не згадаю через їхню незначимість .
Дополнение от автора
Я сама не можу це зрозуміти ,говорила з ним неодноразово з цього приводу ,типу можливо ,щось треба змінити у відносинах чи його щось відштовхує ?на що він відповідає
-не знаю,все добре
Але ,якщо так продовжиться ,то мені від цього погано, і ці його невдачі в ліжку сильно грузять мене психологічно
психолог онлайн
Доброго, Маша!
Хлопець, звісно, бреше, що все добре. Не хоче, мабуть, ображати Вас. Скоріш за все Ви втратили сексуальну привабливість для нього, хоча можуть бути й інші причини.
Але треба поставити питання рубом: нам разом треба піти до спеціаліста, сексолога або психолога. Іншим чином питання не вирішити.
психолог онлайн
Скажите, а что происходит у него в жизни сейчас? Есть ли какие-то проблемы, стрессы, недопонимания, что на работе? Сексуальная жизнь зависит от эмоционального состояния человека