Не хочу общаться и всё тут
Здравствуйте
Не знаю, как сказать подруге и парню, с которым переписываюсь, что не хочу больше общаться.
Подруга приехала в отпуск в город, где я живу, где мы с ней выросли. После первой встречи я поняла, что почему-то не хочу общаться, мы стали разными, скорее всего у меня нет интереса больше. Я начинаю дистанцироваться, но боюсь обидеть этим подругу.
Второе. Молодой человек хочет созвониться, встретиться. А мне комфортнее общаться только по переписке. И вообще, мне не хочется ни с кем из интернет знакомых общаться вживую. Но это не связано с негативным опытом. Как такового негативного опыта общения вживую после интернета у меня не было.
Но я не знаю, как отказать. Просто тяну время и всё
Заранее благодарю за ответы
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрый вечер!
А в чем вопрос, Вы не знаете или боитесь отказать ?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте!
А что произойдет и с ними, и с Вами, если они обидятся на Ваш отказ от общения?
Дополнение от автора
Вопрос в том, что боюсь отказать и не знаю как лучше это сделать
Если они обидятся на мой отказ от общения, ну, конечно, им станет неприятно. Общение прекратится. А я буду чувствовать себя виноватой, если это сделаю
В общем, особо ничего страшного не произойдёт, но все равно отказывать трудно
психолог онлайн
Добрий день, nik378.
цитата:
Відчувається суперечність: з одного боку "нічого страшного не трапиться", а з іншого "ви відчуватиме себе винною". Скажіть, будь ласка, що Вам взагалі дає спілкування з цими людьми? Якщо робити висновок з Вашої цитати, то, насправді, нічого. Звісно їм стане неприємно і вони мають право на свої почуття. Таке враження, що в цій ситуації Ви берете на себе цілковиту відповідальність за їхні переживання. Якщо на Вас гніваються, ображаються, якою себе відчуваєте?
психолог онлайн
цитата:
Вот и ответ.
А чей голос будет Вас обвинять? Кто обвинял в детстве?
Дополнение от автора
Оксана, если на меня сердятся, обижаются, чувствую себя плохой, злой.
Насчет этих людей это да, похоже что общение с рими мне ничего не дает. Этот парень вообще собрался ко мне приехать издалека (из Белоруссии ко мне в Крым), а я тут еще носом верчу. По общению в скайпе пока поняла что душа не лежит к нему
Павел Леонидович, голос мамы. Она часто говорила "все дети как дети, а ты такая сякая", "не позорь меня", "горе а не ребенок, я с тобой мучаюсь ты меня уже достала", "сделай так ради мамы, а то я обижусь"
психолог онлайн
цитата:
чувствую себя плохой, злой.
Так шкода. Припускаю, що в дитинстві Вас соромили за прояви Вашого гніву + Ви засвоїли установку "Радуй інших". Тут справа у відчутті власної базової Окейності. Гнів - це лише реакція людини на її незадоволені потреби, порушення особистих меж і аж ніяк не оцінка Вас як особистості. Це прояв реакції іншої людини на те, що відбувається ззовні. Ви залишаєтеся ОК і тоді, коли на Вас гніваються і на Вас ображаються. Скажу навіть більше - відстоювання власних меж передбачає можливе незадоволення, сум і гнів іншого, однак без цього нікуди. Доброта передбачає і доброту до себе, а якщо Ви "переступаєте через себе", щоб "зробити добре іншому", то це вже не "доброта", а "самопожертва", яка містить неусвідомлену маніпуляцію і призводить до катастрофічних наслідків.
цитата:
а я тут еще носом верчу.
Слова Вашої мами, коли Ви їли страву, яка Вам не подобається?) Це ОК не йти у стосунки, не спілкуватися з людьми, з якими Вам не подобається. Люди можуть не подобатися просто так і іноді ми навіть не можемо зрозуміти причини, і це також ОК. Прийняття інших - це визнання базової ОК-ейності кожної людини, однак це не означає, що Ви маєте пускати у своє життя всіх людей, навіть якщо вони Вам не подобаються і закривати очі на їхю не-Окейну поведінку.
цитата:
"все дети как дети, а ты такая сякая", "не позорь меня", "горе а не ребенок, я с тобой мучаюсь ты меня уже достала", "сделай так ради мамы, а то я обижусь"
Так шкода, помітно, що Ваша мама маніпулювала Вами, пропрацьовуючи через Вас власні внутрішні конфлікти. Якщо у Вас є бажання і можливість, я б Вам рекомендувала піти на індивідуальну психотерапію до психолога-психотерапевта, щоб Ви змогли пропрацювати цей момент.
Дополнение от автора
цитата:
а я тут еще носом верчу.
Слова Вашої мами, коли Ви їли страву, яка Вам не подобається?)
-Да, кстати, мама именно это и говорила. И не только касаемо еды, но и многих других вещей, что я вечно перебираю. Я ее не виню, бабушка маму так же воспитывала
Це ОК не йти у стосунки, не спілкуватися з людьми, з якими Вам не подобається. Люди можуть не подобатися просто так і іноді ми навіть не можемо зрозуміти причини, і це також ОК.
-Это да, осталось только не париться над этим, не стараться быть хорошей перед всеми
-Хорошо. Пока что у меня сопротивление к психотерапии, надеюсь, психолог, к которому обращусь, поможет преодолеть этот момент
психолог онлайн
цитата:
Я ее не виню, бабушка маму так же воспитывала
Ви можете гніватися на маму і сумувати - це нормально. Ваша мама здійснювала над Вами психологічне насилля, маніпулювала, присоромлювала і це Ок відчувати емоції з цього приводу. У людини завжди є вибір. Це не про звинувачення. Скажу навіть що якби Ви звинувачували, це б також було ОК, на якомусь етапі.
цитата:
Да, кстати, мама именно это и говорила. И не только касаемо еды, но и многих других вещей, что я вечно перебираю.
Це класно, що зараз Ви здатні "диференціювати" її голос - це дуже важливо.
цитата:
Это да, осталось только не париться над этим, не стараться быть хорошей перед всеми
Не люблю слово "не париться". Воно перебачає "напускний пофігізм", що є лише способом психологічного захисту, а не вирішення проблеми. Це ОК хотіти подобатися іншим, ОК прагнути психологічно грамотного спілкування, інший момент, щоб це не відбувалося через "ламання себе".
цитата:
Пока что у меня сопротивление к психотерапии, надеюсь, психолог, к которому обращусь, поможет преодолеть этот момент
Я також на це щиро сподіваюся. Ви вже зробили перший крок і звернулися сюди - Ви вже молодець. Якщо маєте бажання, то можете також тут розписати про Ваш опір щодо психотерапії і ми могли б його також розібрати.
психолог онлайн
цитата:
голос мамы. Она часто говорила "все дети как дети, а ты такая сякая", "не позорь меня", "горе а не ребенок, я с тобой мучаюсь ты меня уже достала", "сделай так ради мамы, а то я обижусь"
Догадывался. Мамы часто обесценивают своих детей. Мягко или не очень.
Его вполне можно нейтрализовать. Но не буду оригинален: на психотерапии.