Сумно
Добрий день. Я завжди хотіла вивчити іноземну мову і побувати за кордоном. І ось місяць тому цей момент настав. Я приїхала в Німеччину і спочатку було важко жити з чужими людьми, але терпимо. Потім їхнє ставлення до мене не мінялось, але мені стало тут морально важко бути. Я далеко від своєї країни, я не можу вивчити німецьку мову. Я кожного дня просинаюсь і хочу плакати і впродовж дня мені сумно. Я хочу якось покращити свій стан, бо я завжди хотіла мати досвід життя за кордоном і повертатись ще не хочу додому. Я не розумію чому тут важко якщо по факту я здійснюю свою мрію. Я просто хочу весь день сидіти і дивитись в стіну. Як виправити становище?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий день, Ю.
Місяць в іншій країні - це досить малий термін для адаптації. Це нормально переживати культурний, психологічний і навіть фізичний стрес, коли ти переїжджаєш в іншу країну. В такий період важливо турбуватися про себе і просити про підтримку. Скажіть, будь ласка, Ви підтримуєте контакт зі своєми рідними, друзями зараз? Ділитеся з ними своїми почуттями? Ви завели нові знайомства в Німеччині? Крім цього, Ви написали про ставлення інших людей - яке ж воно?
цитата:
я не можу вивчити німецьку мову.
А що Ви робите для того, щоб її вивчити? Ви намагалися вчити мову з позиції інтересу, а не з позиції "треба": наприклад, досліджувати місто, спілкуватися з мешканцями в кав'ярнях тощо? Чим Ви займаєтеся впродовж дня? Чи робите якусь діяльність для свого задоволення? Якби В ибули зараз на Україні, то що б робили тут?
цитата:
Я завжди хотіла вивчити іноземну мову і побувати за кордоном.
Якими були Ваші очікування, коли Ви приїхали закордон?
цитата:
бо я завжди хотіла мати досвід життя за кордоном
Як має виглядати це життя і як воно виглядає зараз? Чого не вистачає, щоб ця картинка "доповнилася"?
цитата:
Я не розумію чому тут важко якщо по факту я здійснюю свою мрію.
Варіантів безліч: неспівпадіння очікувань і реальності, період адаптації, насправді Ваша мрія і не Ваша, депресія тощо.