щвинцвачую себе за без корисність для армії
після того як я сходила плести сітку, я була захоплена цим. вчора я не змогла піти плести, тому що були сирени і небезпека, бабуся не відпустила. тим ну менш, я нарізала вчора тканину, щоб не сидіти склавши руки. сьогодні я також не пішла, але й не різала тканину. через незайнятість я почуваю себе безуорисною для України. відчуття, ніби я можу допомогти (а я можу), але не роблю цього. в в цей час воїни захищають моє життя своїми життями. я не знаю куди подіти себе. я була готова йти плести сітку зараз, але під вечір багато сирен і швидко темніє. я розгублена. я не знаю, як з цим справитись
Вопрос от: ; Возраст: 15
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Добрий день, Каріна.
Ти така молодчинка! Насправді ти зараз робиш дуже багато для своєї країни і її захисників, деякі люди навіть не мають сили плести масксітки, а ти берешся за це. Те, що ти не панікуєш, що віриш в свою країну та армію, що турбуєшся про себе і своїх рідних вже велика допомога і підтримка для ЗСУ. Це класно, що ти хочеш допомагати, але кожна допомога має бути ефективною і залежити від ресурсів кожної конкретної людини. Наприклад, ти не можеш воювати, адже у тебе не має відповідних навичок, а якщо ти підеш під час сирени плести сітки або ж у бій, то, насправді, можеш погіршити позиції наших воїнів, адже їм доведеться покинути свої пости і рятувати тебе. Найбільша допомога для країни зараз - це турбуватися про себе, щоб ти змогла, в разі потреби, швидко зреагувати в екстремальній ситуації. Крім цього, ти можеш продовжувати готувати тканину для сіток, а потім, в слушний момент, віднести її на місце плетіння. Так само, ти можеш запитати у волонтерів, чи їм потрібна ще в чомусь допомога, де б ти була корисною (можливо готувати якісь обіди або розносити і сортувати речі). Бережи себе, адже Україна - це кожен окремий українець.
психолог онлайн
Доброго вечора, Каріно.
Співчуваю Вашому емоційному стану. Ви не безкорисні, адже хочете допомогти і робите це, в міру своїх можливостей. В першу чергу, попіклуйтеся про себе і свою особисту безпеку, а якщо буде можливість допомогти армії - зробите це.
психолог онлайн
Здравствуйте Карина!
Вы очень большая молодец. Помощь, которую вы оказали уже является бесценной для защитников. Вам нужно и можно заботиться о себе и своем самочувствии, для того, чтобы в дальнейшем у вас были силы помогать другим. Сделайте пожалуйста что-то приятное для себя.
Заботьтесь и берегите себя!
Дополнение от автора
дякую за поради! я буду берегти себе