переїдання здоби
вітаю! вже другий день я переїдаю булочками. спочатку повноцінний обід, а потім око падає на булочку і пішло поїхало. я навіть зробила список харчування (що і коли я їм) і притримувалась його лише перший день. далі все пішло погано. я з дня на день починаю знову, але ввечері зриваюсь. раніше хворіла анорексією, але вийшла з неї якщо не повністю, то більшу частину. я справді хочу позбутися цього клятого переїдання! відчуваю себе злодюжкою, який їсть і не може наїстись....
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрий вечір, карінка.
А як ти себе почуваєш в емоційному плані ці два дні? Що трапилося у твоєму житті? Припускаю, що поїдання булочок, це, скоріш за все, твій спосіб впоратися із стресом та деякими емоціями. Ти говорила про цю ситуацію з батьками?
цитата:
. раніше хворіла анорексією, але вийшла з неї якщо не повністю, то більшу частину
Я правильно зрозуміла, тобі поставив "анокресію" психіатр, ти приймала ліки та ходила на психотерапію до психолога-психотерапевта? Якщо це дійсно так і тобі ставили діагноз "анорексія", то твоє переїдання зараз це один із патернів порушення харчової поведінки, яке було в тебе раніше, просто полюс змінився. Дуже важливо, щоб ти заручилася підтримкою дорослих і відновила (чи почала) співпрацю зі спеціалістами.
психолог онлайн
цитата:
Возраст: 15
Вам 15 лет. Ответственность за Вас и Ваше здоровье несут родители.
Поэтому в первую очередь, желательно сообщить им о том, что с Вами происходит и попросить о помощи.
цитата:
раніше хворіла анорексією, але вийшла з неї якщо не повністю, то більшу частину
Анорексия - это заболевание, при котором требуется комплексное наблюдение у нескольких специалистов (психиатр, гастроэнтеролог, гинеколог, эндокринолог) и медикаментозное лечение.
А также работа с психологом.
Самостоятельно справиться не получится.
Болезнь очень коварная.
Что Вы и можете наблюдать у себя, так как "переедание булочками" - это один из вариантов проявления расстройства пищевого поведения (к которому и относится анорексия).
Позаботьтесь о себе, обратитесь за помощью.
И не затягивайте с этим.
Дополнение от автора
так, діагноз поставила психологиня. я схиляюсь до того, що переїдання через обмеження. список харчування був не різнобарвний, і смаколики я собі заборонила. гадаю, я розібралась у цій справі. дякую за підтримку! ви чудова психологиня, яка не раз допомагала мені 😄❤️
психолог онлайн
цитата:
і смаколики я собі заборонила
Чому?
цитата:
так, діагноз поставила психологиня
Насправді, психолог може лише будувати гіпотези про діагноз, а вже психіатр ставить діагноз. Моя рекомендація - спробуй врегулювати режим харчування, про що ти написала раніше, однак, якщо ти бачитемеш, що ситуація не змінюється, обов'язково сконтактуся зі своїм психологом.