Проблема з страхами, підсвідомістю,боюся выйти на вулицю, війни і ще багато чого
Я дуже хочу, почати читати книгу по психології підсвідомості. Але проблема в тому, що не знаю, сайт,де можна заказать, читати онлайн, важко сприймається і чтомллюттся очі, губою сторінки... Психолога кожного дня брати дорого... Хочу допомогти собі через книги... Кинсултубсь с психологами.. Але мені цього мало... Книга б допомогла теж... Може, хто знає сайты, киньте посилання де можна такі книги придбати, якісь сайты чи ще щось... Магазинів особо тут нема. Дуже дякую
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
цитата:
Психолога кожного дня брати дорого...
Психолога "берут" не каждый день, а 1 раз в неделю.
цитата:
Хочу допомогти собі через книги...
Если бы это было возможно, то психологи не были бы нужны и профессия перестала бы существовать.
цитата:
книгу по психології підсвідомості
Это Фрейд - как первоисточник. И его книги для понимания его концепции.
Все остальные авторы - это "перевирание" оригинала.
Онлайн библиотеки, где можно было скачать книги, все российские.
Поэтому доступа к ним сейчас нет.
психолог онлайн
цитата:
ПРОБЛЕМА З СТРАХАМИ, ПІДСВІДОМІСТЮ,БОЮСЯ ВЫЙТИ НА ВУЛИЦЮ, ВІЙНИ І ЩЕ БАГАТО ЧОГО
Ваша проблема заключается в Ваших страхах, из-за которых Вы боитесь выходить на улицу.
В чем Вы видите связь этого с бессознательным?
И каким образом чтение книг на эту тему поможет Вам справиться со страхами?
психолог онлайн
Добрый вечер!
А что Вы хотите узнать о своём бессознательном ? Это можно сделать только вместе со специалистом . Вы можете читать различные книги Зигмунда Фрейда, но они могут быть сложными доя понимания. Есть интересная его книга Толкование сновидений. Не все специалисты работают на бессознательном уровне, это могут делать только психоаналитики
психолог онлайн
цитата:
Але мені цього мало...
А що не задовольняє? Чого саме бракує?
цитата:
Книга б допомогла теж...
Так, для загального розвитку, навпевно, книга может допомогти. Але ж у Вас реальні проблеми ПРОБЛЕМА З СТРАХАМИ, ПІДСВІДОМІСТЮ,БОЮСЯ ВЫЙТИ НА ВУЛИЦЮ, ВІЙНИ І ЩЕ БАГАТО ЧОГО. Читання тут не зарадить, хіба що займе певний час...
психолог онлайн
Добрий ранок! Що конкретно Вас турбує?
Дополнение от автора
Мене в е дратує.. І я всього ьоюсь😢😢😢І мені сняться ноччю кошмари про війну, я ба у ворожі літаки
психолог онлайн
цитата:
я всього ьоюсь😢😢😢І мені сняться ноччю кошмари про війну
При сильных страхах нужен врач, а не психолог.
Сходите в поликлинику к семейному врачу и расскажите о своем состоянии.
Врач назначит препараты или перенаправит Вас к узкому специалисту.
психолог онлайн
Те, що зараз з Вами відбувається - цілком нормальна реакція на війну і всі жахи. Ви людина, котра має серце, Ви виховувались в час, коли людське життя було найвищою цінністю. А зараз все це наче починає піддаватися сумніву. Гострий стрес часто підсилює й інші страхи людини, котрі в неї були до цього. В даний час це відбувається з багатьма людьми в нашій країні. І відчувається це зараз дуже гостро, але ж яка сильна наша психіка - Ви це дуже швидко зрозумієте! Вона шукає порятунку по-різному і обов'язково знаходить. Ось Ви шукаєте в книжках. Іноді справді одна прочитана фраза може змінити бачення людини, але необов'язково. З психологом це легше, оскільки разом ви працюватимете з вашою душею, вашою свідомістю, і якщо треба, підсвідомістю, а не абстрактними чиїмись страхами, досвідом, описаними в книгах. Якщо ж Ви не наважитесь на психолога, подбайте про те, щоб поруч були інші люди, необов'язково постійно, з ким можна поговорити про те, про що хочете. Хочете говорити - говоріть, хочете плакати - плачте, хочете вишивати чи читати - вишивайте і читайте, але тільки тому, що ви цього хочете, а не тому, що треба. А ще дуже важливо зайнятися чимось не тим, що тільки відволікає, а чимось, що має для вас смисл, чимось "правильним" і таким, що приносить добро іншим. Ці люди Вам дякуватимуть, а Ви у відповідь чесно можете казати, що це Ви їм дякуєте, що мали можливість їм допомогти, бо це для Вас важливо. Після війни завжди настає мир і в наших душах також.
Дополнение от автора
Дякую
Дополнение от автора
Мені і справді потрібно виговоритися
психолог онлайн
Наталія Крилова
цитата:
Скажите, а как Вы себя чувствовали до войны? Какие Вы видели сновидения, они тоже были тревожными или Вы хорошо спали? Самостоятельно через книги это сделать проблематично, к сожалению.