Як мені варто вчинити в цій ситуації?
Здрастуйте! Спробую коротко описати ситуацію. Зараз я перебуваю за кордоном, тут є один хлопець, деякий час спостерігаю за ним. Якщо я правильно зрозуміла, то він проявляв до мене знаки уваги, але все ж я досі не можу зрозуміти його та те, як він себе поводить зі мною. Я не знаю. Я прочитала багато інформації на теми пов'язані з цим, подивилися відео, але ще досі не знайшла відповіді на своє запитання. Думаю, він мені подобається. Зовнішньо та внутрішньо (приємний в спілкуванні). Я про нього абсолютно нічого не знаю, але наскільки я зрозуміла, він тут працює і його зовнішність схожа до іншої національності. Не можу зрозуміти його. Так хочу щоб він познайомився зі мною, але я не буду робити перший крок. Страшно, та й це залишається за хлопцями. Але я більше не можу чекати, так як пройшов час, я досі нічого не зрозуміла. Справа в тому, що у мене є лише 1 день. Але я не знаю що потрібно зробити. Можливо щось ненав'язливе, щоб 'підштовхнути' його зробити перший крок. Запуталась. Чи варто взагалі щось робити? Якщо хлопцю подобається дівчина, то він обов'язково познайомиться не дивлячись ні на що? Через 1 день я їду додому, але ми ще досі незнайомі. Можливо я більше його ніколи не побачу. Але нав'язуватися не хочеться. Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 19
Дополнение от автора
Знали б Ви, як я багато про це думаю, особливо сьогодні. Можливо це я надаю цьому таке велике значення? І якщо він зі мною не познайомився, то не варто думати про нього, так як якби він дійсно хотів, то знайшов би можливість?

психолог онлайн
Здравствуйте, Наталия!
Вы спрашиваете:
цитата:
Що мені робити?
А что Вы уже делали?
И что можете и хотите сделать?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Наталіє) достатньо бути привітною, відкритою та усміхненою. Це те, що залежить від Вас
Щодо 'хлопця. Узагалі, якщо в нього буде намір з Вами познайомитися, то Ви про це дізнаєтеся) якщо у Вас обмежений час, то можливо, зараз нічого і не вийде, йому може знадобитися більше часу.
Також є варіант, що він Вам симпатизує, але не настільки, щоб знайомитися. Скажімо, на 30%
Ну і по ситуації взагалі: не всі симпатії переходять в стосунки і не всі їх треба переводити в стосунки
За вашим листом мені здалося, що Вам складно витримувати якийсь флірт без поглиблення відносин)
психолог онлайн
Добрий ранок! Як Він дізнається про Вашу цікавість, якщо Ви не виявите її?" Так хочу щоб він познайомився зі мною, але я не буду робити перший крок. Страшно, та й це залишається за хлопцями. Але я більше не можу чекати, так як пройшов час, я досі нічого не зрозуміла. Справа в тому, що у мене є лише 1 день. Але я не знаю що потрібно зробити. Можливо щось ненав'язливе, щоб 'підштовхнути' його зробити перший крок. Запуталась. Чи варто взагалі щось робити? Якщо хлопцю подобається дівчина, то він обов'язково познайомиться не дивлячись ні на що? Через 1 день я їду додому, але ми ще досі незнайомі. Можливо я більше його ніколи не побачу. Але нав'язуватися не хочеться. Що мені робити?" Щоб Ви хотіли робити? Що заважає?
Дополнение от автора
Добрий день! Я хочу якось ненав'язливо підштовхнути його зробити перший крок. Я ще нічого не робила. Що можете порадити мені? Не хочеться щоб виглядало ніби я чіпляюся і нав'язуюся.
психолог онлайн
Ольга Евгеньевна Митроченко
Доброго дня!
цитата:
Що можете порадити мені? Не хочеться щоб виглядало ніби я чіпляюся і нав'язуюся.
Экпериментуйте(!) Виходьте за лещата власних переконань, ставайте вільною у своїх проявах з повним усвідомленням того, що Ви і навіщо робите. І буде Вам щастя))
психолог онлайн
Якось не нв»язливо... може не вийти. Чому не прямо? Чому самій не зробити те, що важливо?
Дополнение от автора
В мене є болючий досвід. Зізнавалася у своїх почуттях перша. І деякі хлопці відшивали. Притримуюся позиції, що першим знайомитися підходить хлопець. Все ж це не прикрашає дівчину, може скластися помилкове враження. Та й важко собі це уявити, чесно. Ви пишете, що ненав'язливо може не вийти, тоді можливо є якісь варіанти ситуації, як мені потрібно себе поводити?
Дополнение от автора
Під ненав'язливо маю на увазі зробити якусь дію яка може означати щось інше. Наприклад "випадково" доторкнутися, якщо буде нагода. Але ж тут є інший сенс, який я розумію. Або щось на кшталт цього.
психолог онлайн
цитата:
Ви пишете, що ненав'язливо може не вийти, тоді можливо є якісь варіанти ситуації, як мені потрібно себе поводити?
Хто б Вам і що б не казав, Ви всеодно зробите, як властиво Вам.
цитата:
Ось дивіться, поки Ви збираєтесь з думками, відшукуєте неіснуючі вариіанти, Ви все далі відхиляєтесь від реалізації свого бажання. І заглиблюєтесь у яму власних сумнівів і страхів. Є котроткий шлях - діяти напряму і зустрітись сміливо з результатом.
цитата:
В мене є болючий досвід. Зізнавалася у своїх почуттях перша. І деякі хлопці відшивали.
От з наслідками тих вчинків потрібно розбиратись з психологом. Там, гадаю, буде багато питань. Наприклад, чи були випадки, коли хлопці виявляли до Вас прихильність і освідчувались у почуттях? Як Ви на це реагували? Які хлопці Вам подобаються і т.ін.?
цитата:
Притримуюся позиції, що першим знайомитися підходить хлопець.
Зазвичай так і має бути(!)
Дополнение от автора
Так, зазвичай так і має бути. Я подумала, в принципі я можу набратися сміливості і зробити крок першою, але не зроблю, це для мене занадто. Ну тоді є ще один варіант. Я можу його дещо попросити (дрібниця), він допомагає українцям, сьогодні перед від'їздом я зроблю це і є ще дещо, я хочу подякувати йому за все, він приємна людина і гарне відношення. Але це щиро і це вже про інше. Так ось, якщо він раніше проявляв до мене увагу і можливо хотів познайомитись, але потрібно трохи більше часу, щоб наважитися, я після тієї фрази можу сказати "просто я завтра їду додому, тому так кажу", думаю що це вже якимось чином підштовхне його зробити перший крок, навіть якщо він можливо наважився би пізніше, я чомусь подумала що навіть сором'язливий хлопець в цій ситуації проявить ініціативу. Що Ви на це скажете? Чи не занадто це? Можливо звучить смішно/як дурниця? Багато думаю про це.
психолог онлайн
цитата:
Що Ви на це скажете? Чи не занадто це? Можливо звучить смішно/як дурниця?
Робіть, як вважаєте доречним і можливим для Вас))
Дополнение от автора
Ну ось дивіться, мені прийшла така думка: якщо я перша почну знайомство, то не буде того, коли першим знайомиться хлопець - хвилювання, очікування, ніби якась "магія" і ще щось особливе. Все ж таки різні ситуації і по-різному проживаються. Так, я можу прямо зробити це, але так нецікаво. Все ж таки я дівчина.
психолог онлайн
Доброго дня! "Дівчатам не можна робити перший крок". - це лише стереотип, установка, що не дозволяє реалізувати свої бажання і можливості. У сучасному світі абсолютно нормально ініціювати знайомство незалежно від вашої статі, віку тощо. Доречі отримати відмову також нормально. А у вашому випадку можна просто поговорити з хлопцем на будь-які теми. В процесі спілкування, скоріше за все, буде більш зрозуміло, чи симпатизує він вам. А так, дійсно, він теж може боятися проявляти ініціативу. Хлопці теж цього можуть боятися, як і дівчата.