Стосунки у тупіку
Зустрічалися 5 років, жили окремо, після двох років зустрічань зробив пропозицію я ж звичайно погодилась. А через півроку почали менше бачитися і взагалі коли зустрічалися, то він не хотів ходити у кафе, гуляти в парку, так зустрічалися на дві три години (секс, розмови) (Так було з самого початку, важко було витягнути в кафе, а от коли компанія то погоджувався відразу)Про одруження говорили, але тільки підходили до обраної дати, щось траплялося, що потрібно почекти. Далі я поїхала за кордон, дзвонив просив приїхати, говорив коли приїду відразу будемо жити разом. Але поїхала перший раз, другий, третий одні і тіж слова, а коли приїжал, то в нього була злість говорив, що не все так просто, за два роки бачилися лише раз. А я не знаю що робити? Постійно чекаю його дзвінка думаю. Що зі мною не так? Чому вже 7 років я не можу від нього відв'язатися?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Виктория Лопатко
Добрый вечер!
А что Вы сами думаете по этому поводу? Что Вас держит в этих отношениях?
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Чому вже 7 років я не можу від нього відв'язатися?
А Вы действительно хотите от него отвязаться?
цитата:
А я не знаю що робити?
Ваши действия будут зависеть от того, чего Вы хотите от этих отношений. Чтобы как было?
психолог онлайн
Добрий ранок! Що Вас приваблює у цих стосунках? Які стосунки у Вас були у батьківській родині?
психолог онлайн
Виктория Лопатко
Доброго ранку!
цитата:
думаю. Що зі мною не так?
Дійсно, Ваше питання цілком доречне. А що ж, насправді, не так? Можливо, Ви чогось боїтесь - не зустріти іншого чоловіка? А цього втратити?
Можливо, у собі не впевнені? Зазвичай, коли людина себе мало цінує, то вона схильна триматись за стосунки, які навіть не приносять задоволення і не мають перспективи. Страхи залишитись наодинці заважають зробити правильний вибір.
Чи знаходять мої слова відгук у Вас?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Виктория Лопатко
Вітаю!
Що у вашому житті є крім цих відносин?
У вас були інші стосунки крім цих?
психолог онлайн
Добрий день, nik42c.
цитата:
А я не знаю що робити?
А чого Ви хочете?
цитата:
Постійно чекаю його дзвінка думаю.
Скільки ще готові чекати на прдовження стосунків? А якщо це ніколи не трапиться?
цитата:
Чому вже 7 років я не можу від нього відв'язатися?
Скоріш за все проблема у созалежних стосунках (важко і разом, і окремо), в основі якого лежить страх (близькості, сотності тощо), що зазвичай іде з дитячо-батьківських стосунків. Для того, щоб дійсно пропрацювати цей момент, потрібно іти в індивідуальну психотерапію.
цитата:
гуляти в парку, так зустрічалися на дві три години (секс, розмови) (Так було з самого початку, важко було витягнути в кафе, а от коли компанія то погоджувався відразу)
Помітно, що проблеми існували ще на початку стосунків. Питання скоріше в тому, чому Ви в них ішли далі, а відповідь, скоріш за все, міститься в тому, про що я писала Вам раніше.